Blev så forarget ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Ox.

CmarianN skriver:

Nej det er simpelthen ikke ok.

Og hvor pinligt for ham, der var nok en grund til, at han gik da du kom mod ham.

Det er en hår-fin balance, det der med, at blande sig i andres opdragelse. Ved ikke lige om jeg havde sagt noget. Havde muligvis også bare stået lamslået og set til.

Lille pige-barn, hvor synd for hende!

Jeg fik helt en klump i maven da jeg læste det og kan lige se det for mig :-(

Jeg blander mig normalt ikke når andre opdrager, eller hvad dælen man nu skal kalde dte han gjorde, men det der, kunne jeg bare ikke stå og se på, blev SÅ ked af det ..

Det gav bare en kæmpe klump i halsen .. Pyyyh!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Ox.

Perl skriver:

Syge stodder! arbejder du i et center? det var lige før jeg havde ringet efter vagterne og bedt dem komme og så ringe til politiet og anmeldt det! han er jo for helvede sindsyg mand! altså jeg mener hvis han kan gøre det offentligt hvad gør han så ikke derhjemme!

Jo jeg arbejder i et center - jeg tænkte også på at ringe til vagterne, men tænkte slet ikke på det lige der fordi jeg var helt i chok og vi havde hammer travlt og jeg stod alene (Står som chef pt)  ...

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

Sussie&Lilje skriver:

Jo jeg arbejder i et center - jeg tænkte også på at ringe til vagterne, men tænkte slet ikke på det lige der fordi jeg var helt i chok og vi havde hammer travlt og jeg stod alene (Står som chef pt)  ...

æv æv... kan godt forsåt du har det skidt.... latterlige stodder...!

Anmeld

29. juli 2010

Ox.

Perl skriver:

æv æv... kan godt forsåt du har det skidt.... latterlige stodder...!

Ja, det bliver bare ved med at køre rundt i hovedet på en, sådan en klaptorsk ... Kan slet ikke forstå det .. Sagde også til Jonas da jeg kom hjem at det var lige før Lilje havde fået en søster idag! Ej den stakkels lille pige ..

Anmeld

29. juli 2010

dorthemus

Nej puha, kan godt forstå at du fik et chok  Jeg så engang en mor give sin datter en knaldende lussing midt på gaden...jeg gik fuldstændig i baglås og blev handlingslammet. Var påvirket af det hele dagen og ked af at jeg ikke havde reageret på det.

Anmeld

29. juli 2010

Ox.

dorthemus skriver:

Nej puha, kan godt forstå at du fik et chok  Jeg så engang en mor give sin datter en knaldende lussing midt på gaden...jeg gik fuldstændig i baglås og blev handlingslammet. Var påvirket af det hele dagen og ked af at jeg ikke havde reageret på det.

Det er lige præcis det, man bliver bare SÅ påvirket af det, tænker sådan på den lille pige hele tiden ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.