Blev så forarget ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

sofie85

Sussie&Lilje skriver:

Ja om overskriften lyder, jeg blev SÅ forarget idag da jeg var på arbejde, jeg stod inde i butikken, og ude foran står en far med hans pige på armen, pigen er ca ligeså gammel som Lilje vil jeg gætte på.

Pigen køre hendes hånd på hendes fars ansigt og griner lidt (det samme gør Lilje ved os, hun synes det er SÅ sjovt, og vi plejer bare at grine og lege med), først skriger, og jeg mener skriger, han hende ind i hovedet at det skal hun fandme stoppe med ..

Allerede der tænker jeg, hmm!

Hun gør det så igen, og man kan virkelig se hun gerne bare vil lege lidt, og så gør han så det jeg har haft kørende billeder af i hovedet hele dagen, han griber fat i hendes hår i hendes baghovede og RIVER hendes hovede tilbage, hvorefter han tager hendes arm og drejer den rundt til hun begynder at græde ..

Jeg gik fuldstændig i baglås, stod med åben mund og anede ikke fra eller til, for mig er det der bare IKKE i orden, jeg begyndte at gå derud fordi jeg blev så rasende, men da han så mig, skyndte han sig at gå ..

Jeg kunne ikke gå efter ham, da jeg stod selv i butikken ...

Jeg er stadig så rystet og tænker sådan på den lille pige ... Er det bare mig? Jeg synes bare det der var så voldsomt at se på ..

Har stadig en klump i halsen ved tanken ..

Han må da fejle noget, ærgeligt at du ikke nåede hen til ham.

Man kan ikke lade være med at tænke på hva han så kan finde på når de er alene det så trist at tænke på at nogen er sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Mille83

Åhhhh sidder bare og bliver SÅ gal......Sikke da en idiot..........!!

Men endnu værre, stakkels pige.........

Anmeld

29. juli 2010

CmarianN

Nej det er simpelthen ikke ok.

Og hvor pinligt for ham, der var nok en grund til, at han gik da du kom mod ham.

Det er en hår-fin balance, det der med, at blande sig i andres opdragelse. Ved ikke lige om jeg havde sagt noget. Havde muligvis også bare stået lamslået og set til.

Lille pige-barn, hvor synd for hende!

Jeg fik helt en klump i maven da jeg læste det og kan lige se det for mig :-(

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

Ja om overskriften lyder, jeg blev SÅ forarget idag da jeg var på arbejde, jeg stod inde i butikken, og ude foran står en far med hans pige på armen, pigen er ca ligeså gammel som Lilje vil jeg gætte på.

Pigen køre hendes hånd på hendes fars ansigt og griner lidt (det samme gør Lilje ved os, hun synes det er SÅ sjovt, og vi plejer bare at grine og lege med), først skriger, og jeg mener skriger, han hende ind i hovedet at det skal hun fandme stoppe med ..

Hun gør det så igen, og man kan virkelig se hun gerne bare vil lege lidt, og så gør han så det jeg har haft kørende billeder af i hovedet hele dagen, han griber fat i hendes hår i hendes baghovede og RIVER hendes hovede tilbage, hvorefter han tager hendes arm og drejer den rundt til hun begynder at græde ..

Jeg gik fuldstændig i baglås, stod med åben mund og anede ikke fra eller til, for mig er det der bare IKKE i orden, jeg begyndte at gå derud fordi jeg blev så rasende, men da han så mig, skyndte han sig at gå ..

Jeg er stadig så rystet og tænker sådan på den lille pige ... Er det bare mig? Jeg synes bare det der var så voldsomt at se på ..

Syge stodder! arbejder du i et center? det var lige før jeg havde ringet efter vagterne og bedt dem komme og så ringe til politiet og anmeldt det! han er jo for helvede sindsyg mand! altså jeg mener hvis han kan gøre det offentligt hvad gør han så ikke derhjemme!

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

Carina1984 skriver:

Han sku MELDES!!!

Enig!!! hvad gør han ikke derhjemme mød børnene... (hvis der er flere!)

Anmeld

29. juli 2010

Tulle28

Sussie&Lilje skriver:

Nej hvor blev jeg bare ked af det da jeg læste dit indlæg... Stakkels lille pige:-(

Jeg ved ikke engang, hvad jeg synes du skal gøre... Måske sige til ham næste gang du møder ham at det der du overværede IKKE er iorden.

Knus Tulle

Anmeld

29. juli 2010

>>Carina<<

Perl skriver:

Enig!!! hvad gør han ikke derhjemme mød børnene... (hvis der er flere!)

Jeg tør ikke tænke på det... Uhh gid man vidste hvem han var!!!

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

Carina1984 skriver:

Jeg tør ikke tænke på det... Uhh gid man vidste hvem han var!!!

Ja så kunne man have anmeldt det..!

Anmeld

29. juli 2010

>>Carina<<

Perl skriver:

Ja så kunne man have anmeldt det..!

Ja... Er dog ikke sikker på at jeg ville ku dy mig for at gøre ham ondt.... grrr :-)

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

Ja... Er dog ikke sikker på at jeg ville ku dy mig for at gøre ham ondt.... grrr :-)

Nej man bliver helt aggresiv..! engang da jeg var ung for mange mange år siden så jeg også en med anden etnisk herkomst slå sin datter i bussen, jeg turde ikke gøre noget han havde hans mandlige venner med. hun fik lige et par flade   men i dag ville det helt sikkert havde været en anden sag.. når man selv er mor føltes det endnu værre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.