Ja om overskriften lyder, jeg blev SÅ forarget idag da jeg var på arbejde, jeg stod inde i butikken, og ude foran står en far med hans pige på armen, pigen er ca ligeså gammel som Lilje vil jeg gætte på.
Pigen køre hendes hånd på hendes fars ansigt og griner lidt (det samme gør Lilje ved os, hun synes det er SÅ sjovt, og vi plejer bare at grine og lege med), først skriger, og jeg mener skriger, han hende ind i hovedet at det skal hun fandme stoppe med ..
Allerede der tænker jeg, hmm!
Hun gør det så igen, og man kan virkelig se hun gerne bare vil lege lidt, og så gør han så det jeg har haft kørende billeder af i hovedet hele dagen, han griber fat i hendes hår i hendes baghovede og RIVER hendes hovede tilbage, hvorefter han tager hendes arm og drejer den rundt til hun begynder at græde ..
Jeg gik fuldstændig i baglås, stod med åben mund og anede ikke fra eller til, for mig er det der bare IKKE i orden, jeg begyndte at gå derud fordi jeg blev så rasende, men da han så mig, skyndte han sig at gå ..
Jeg kunne ikke gå efter ham, da jeg stod selv i butikken ...
Jeg er stadig så rystet og tænker sådan på den lille pige ... Er det bare mig? Jeg synes bare det der var så voldsomt at se på ..
Har stadig en klump i halsen ved tanken .. 
Anmeld