Plukkeveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Lillefe

VNB skriver:

okay så kan jeg forstå at det både kan være helt normalt at man intet mærker til dem, men også at jeg måske først rigtig ligger mærke til dem om nogle uger måske...

er bare glad for at høre at det ikke er noget som skal gøre ondt, men nærmere bare spænde lidt sådan som jeg forstår det.

åh alle de nye ting som ens krop lige pludselig kan... hehe kan snart ikk følge med mere

hehe ja men jeg syntes dog godt det kan virke udbehageligt.. ikke så det gør ondt.. men bliver nød til lige at stoppe op to sek. og slappe af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

VNB

sofie85 skriver:

Min mave er mest spændt når jeg har spist meget, men tænker at det os kan være plukkeveer når man læser om det

Jeg frygter også strækmærker, puha håber at jeg slipper hehe

ja lige præcis, når man har spist meget eller skal tisse meget  men den blir også lidt hård nogle gange når baby laver koldebøtter derinde... altså når den vender sig.

Jeg krydser fingre for at vi begge to slipper uden om strækmærkerne. Herhjemme blir der ihvertfald smurt godt og grundigt, så håber jeg det har en effekt

Anmeld

29. juli 2010

VNB

Perl skriver:

hehe ja men jeg syntes dog godt det kan virke udbehageligt.. ikke så det gør ondt.. men bliver nød til lige at stoppe op to sek. og slappe af..

ja det må vel være en form for krampe??? og så hjælper det vel altid hvis man liiiiige gir sig selv 10 sek. til at slappe godt af

Anmeld

29. juli 2010

sofie85

VNB skriver:

ja lige præcis, når man har spist meget eller skal tisse meget  men den blir også lidt hård nogle gange når baby laver koldebøtter derinde... altså når den vender sig.

Jeg krydser fingre for at vi begge to slipper uden om strækmærkerne. Herhjemme blir der ihvertfald smurt godt og grundigt, så håber jeg det har en effekt

Smører også med creme hver dag, men nogle siger at det ikke hjælper, så nu må vi se

Synes også bare at jeg er blevet stor de sidste 2 uger Det helt vildt, du skal lige tjekke billedet når det er valideret

Anmeld

29. juli 2010

VNB

sofie85 skriver:

Smører også med creme hver dag, men nogle siger at det ikke hjælper, så nu må vi se

Synes også bare at jeg er blevet stor de sidste 2 uger Det helt vildt, du skal lige tjekke billedet når det er valideret

ja jeg har godt hørt at nogle siger at det er hormonelt betinget... men det er da nu også en kendsgerning at tør og spændt hud kan finde på at sprække... så tror man hjælper huden lidt på vej ved at holde den god fugtig af creme

ja det går vildt stærkt for tiden med maven! Det synes jeg også, føler nærmest at man kan se at den er vokset uge for uge! og hvis man ser på ens første mavebilleder og så nu, kan man sagtens se at bebs efterhånden blir stor derinde

glæder mig til at se dit billede

Anmeld

29. juli 2010

bette

VNB skriver:

okay så må jeg lige prøve at ligge mærke til det. Men ellers kan det være at de bare kommer lidt senere når jeg er længere henne i graviditeten.

tak for svar ihvertfal!

og held og lykke med graviditeten, håber du får hold dig lidt i ro så du ikke skal gå rundt og føle ubehag.

tak skal du have.. ja jeg prøver ihvertfald det bedste jeg har lært.. men det er ikke helt nemt med en søn på 3 år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.