Tjuhl skriver:
jo alting går godt, jeg havde en blødning i fredags og var til tjek om lørdagen (fuldstændig opløst i tårer), men alt var godt og jeg havde "bare" blærebetændelse og svamp
altså...selve mit maveskind føles også temmelig strakt, det har det gjort i et godt stykke tid. jeg havde jo arene fra GUL operationen og de begyndte allerede at gøre RET ondt omkring MD scanningstidspunktet, så siden da har Søren smurt maven med mavecreme fra matas (fordi vi lige faldt over den og den koste 40 kr, men man kan vist også bruge olivenolie) og især arene...dem kan jeg ikke se længere
det letter meget, synes jeg, at huden lige får en omgang fed creme, og selvom det godt kan føles liiiiidt brækagtigt at blive masseret på maven IMENS det foregår, så synes jeg at jeg bagefter er så dejlig afslappet. så bare få gang i Mogens 
haha ja jeg må vist lige få sat ham i sving! ej han har faktisk flere gange hjulpet med at smøre, dog gør jeg det bare mest lige efter badet og der er han ikke hjemme... jeg bruger alm kokus olie (den slags som man også kan bruge i mad) det dufter vildt godt, og fedter huden rigtig godt ind.
Hmm tror bare at huden og maven i det hele taget føles hårdere under graviditeten så... det siger jo også lidt sig selv. altså min mave er sådan ret hård at mærke på udenpå nu iforhold til inden jeg blev gravid ihvertfal.
Uha ja jeg kan da godt forstå at du blev bange i fredags! Godt at det heldigvis var noget som der fantes råd for, og som ikke havde noget at gøre med den lille
lyder da ret ubehageligt med dine ar fra GUL... det har helt sikkert lige skulle stække sig til, og det kan sikkert gøre ret nas!
Jeg blev opereret for lyskebrok da jeg var helt lille, og da livmoderen begyndte at vokse godt til hev og sled det også lige der hvor arret sidder! det kunne også godt gøre ret så ondt, men vidste jo heldigvis at det var derfor. (det fortalte min læge mig til første undersøgelse, at det nok ville spænde i det ar efterhånden som baby voksede)
nå men jeg venter spændt på om jeg en dag ligger mærke til de plukkeveer, og ellers er det jo heldigvis ikke noget som jeg altid har drømt om at mærke
må huske at spørge min jordemoder næste gang om hun kan vise mig på maven hvor jeg evt bedst kan mærke det.
Anmeld