chokeret og irriteret på samme tid... træls...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

MetteT

Genialt det der!!!  

Møgtøs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

<3

KarinaIda skriver:

svaret jeg fik idag da jeg konfronterede hende:

Haha.. Da jeg spurgte hende idag om hun vidste hvem jeg var sagde hun "øhhh, nej.... Ikke rigtig" så nævnte jeg John og det hun skrev, så sagde hun ellers bare lige "Jeg har aldrig skrevet sammen med en der hedder John, kender ingen John..." Og så grinte jeg lidt og sagde, skal vi lade det komme an på en prøve, for det nummer der har skrevet til ham, har jeg også, så ringer det med glæde op.... så det gjorde jeg, og hvis tlf ringede så lige??? dadadammmmm ELEVENS..... HUn blev helt mærkelig og rød i hovedet, hvor til jeg bare sagde, prøv dog lige og bliv voksen og indrøm det du laver.. HALLO du er 28 år og har en datter på 3½ år, tænk dog lige på konsekvenserne for hende, når du er sammen med alle de fyrer, eller rettere prøver på  og få alle de fyre...

Anmeld

30. juli 2010

KarinaIda

heaven skriver:

ej ej ej ej ej ej, HVOR GODT!!!!!!! sådan du..... - og så kan hun lære det.... ej, hvor gad jeg godt have været en flue på væggen, hehehe!!!

Jannie

så satme også sjovt ud, og hvo var hun dog dejlig stille resten af min vagt HHAHAHAHA.... Jeg grinte bare så meget af hende....

Anmeld

30. juli 2010

KarinaIda

twinboys skriver:

Griner griner griner... Ha ha ha ha dagens bedste...

Og så er hun færdig... he he he he

Godt gået...

Majbritt

Hehehe. jeg grinte bestemt også meget.. Men hold op hvor havde jeg meget ro fra hende resten af vagten

Anmeld

30. juli 2010

Maise

havde lige inden jeg gik hjem fredag taget fat i hende og voldskældt hende ud. Selvfølgelig starte på en pæn måde og fatter hun minus så bare gå til den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.