chokeret og irriteret på samme tid... træls...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

KarinaIda

B&J skriver:

Jeg forstår ikke hvorfor du skal gøre det.. jeg syntes det burde være din kæreste der skulle sige det face to face... og hvis hun ikke fatter hun skal lade ham være jamen så gå ned til politiet så kan være hun forstår af stoppe.... lyder nok lidt voldsomt men helt ærligt det er ham hun skriver til hvorfor skal du så klare ærterne???

Han har prøvet og sige det til hende.... og ku jo være hun stoppede hvis hun fandt ud af hvem jeg var face to face

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

KarinaIda

twinboys skriver:

Lad os endelig høre hvordan du fik sagt det og hvad hun sagde og reagerede på det...

Majbritt

skal jeg nok Majbritt...

tak for sengetøjet, det bliver flittigt brugt,m og mine to niecer og min søster er MEGET misundelig på mig Heh

Anmeld

29. juli 2010

B&J

KarinaIda skriver:

Han har prøvet og sige det til hende.... og ku jo være hun stoppede hvis hun fandt ud af hvem jeg var face to face

så må han sku sige det igen kan jo ikke passe du skal eller bare mig der syntes det han burde virkelig sige det engang for alle... og hvis hun ikke fatter må hun sku føle med hun kan få besøg eller et opkald hun skal lade ham være af politiet... for hvorfor skulle det være anderledes med du siger det

Anmeld

29. juli 2010

KarinaIda

B&J skriver:

så må han sku sige det igen kan jo ikke passe du skal eller bare mig der syntes det han burde virkelig sige det engang for alle... og hvis hun ikke fatter må hun sku føle med hun kan få besøg eller et opkald hun skal lade ham være af politiet... for hvorfor skulle det være anderledes med du siger det

Ved jeg heller ikke om det bliver, men hellere prøve det end indblande politiet med det "samme"

Anmeld

29. juli 2010

twinboys

KarinaIda skriver:

skal jeg nok Majbritt...

tak for sengetøjet, det bliver flittigt brugt,m og mine to niecer og min søster er MEGET misundelig på mig Heh

Smiler det var dejligt...

Så må de jo ud at købe nogle sæt...

Har lige et baby grøn og et voksen grøn tilbage...

Glæder mig til at høre hvad der sker med den latterlige elev...

Anmeld

29. juli 2010

<3

KarinaIda skriver:

Ja, ved ikke lige hvad jeg vil med dette emne, men er så chokeret og irriteret på samme tid over det, og søger derfor råd....

Jeg har idag for kort tid siden opdaget, at den elev der er på den arbejdsplads som jeg arbejder på, også er hende der bliver ved med og skrive til min kæreste og spørge om alt muligt, samt hele tiden vil invitere ham hjem til hende for gammel "venskabs" skyld...
Jeg ved ikke om hun ved hvem jeg er eller hvad hun gør, men tror ikek hun gør det... Måden jeg fandt ud af på det var hende, var igennem facebook!!! Og jeg er bare så chokeret over det, og har så meget lyst til og tage fat i hende personligt og spørge hvad fanden hun bilder sig ind... For det tærer virkelig på mit og min kærestes forhold at hun bliver ved, selvom han har sagt han ikke gider hende osv..

hvad ville I gøre hvis I stod i min situation??? skal lige siges, jeg stopper på den arbejdsplads på fredag godt nok....

Jeg ville da udnytte det max! Få dog hendes side af historien ved at spørge om der er nogen mænd hun er interesseret i eller om hun gerne vil... Sådan rigtigt tøse sludder men indrømmet jeg ville grine hånligt indvendigt for jeg er meget sikker på min kæreste.

Du må gøre op med dig selv om du kan tåle at høre noget fra hende som måske vil sætte din kæreste i et dårligt lys? Vil det give dig afklaring og ro eller er der en risiko for at det vil bare gøre tingene værre imellem dig og kæresten. For han skal jo ikke stå til regnskab for hvad hendes sandhed (opfattelser, drømme, pyntninger på sandheden osv) er?

Anmeld

30. juli 2010

KarinaIda

twinboys skriver:

Smiler det var dejligt...

Så må de jo ud at købe nogle sæt...

Har lige et baby grøn og et voksen grøn tilbage...

Glæder mig til at høre hvad der sker med den latterlige elev...

Haha.. Da jeg spurgte hende idag om hun vidste hvem jeg var sagde hun "øhhh, nej.... Ikke rigtig" så nævnte jeg John og det hun skrev, så sagde hun ellers bare lige "Jeg har aldrig skrevet sammen med en der hedder John, kender ingen John..." Og så grinte jeg lidt og sagde, skal vi lade det komme an på en prøve, for det nummer der har skrevet til ham, har jeg også, så ringer det med glæde op.... så det gjorde jeg, og hvis tlf ringede så lige??? dadadammmmm ELEVENS..... HUn blev helt mærkelig og rød i hovedet, hvor til jeg bare sagde, prøv dog lige og bliv voksen og indrøm det du laver.. HALLO du er 28 år og har en datter på 3½ år, tænk dog lige på konsekvenserne for hende, når du er sammen med alle de fyrer, eller rettere prøver på  og få alle de fyre...

Anmeld

30. juli 2010

KarinaIda

svaret jeg fik idag da jeg konfronterede hende:

Haha.. Da jeg spurgte hende idag om hun vidste hvem jeg var sagde hun "øhhh, nej.... Ikke rigtig" så nævnte jeg John og det hun skrev, så sagde hun ellers bare lige "Jeg har aldrig skrevet sammen med en der hedder John, kender ingen John..." Og så grinte jeg lidt og sagde, skal vi lade det komme an på en prøve, for det nummer der har skrevet til ham, har jeg også, så ringer det med glæde op.... så det gjorde jeg, og hvis tlf ringede så lige??? dadadammmmm ELEVENS..... HUn blev helt mærkelig og rød i hovedet, hvor til jeg bare sagde, prøv dog lige og bliv voksen og indrøm det du laver.. HALLO du er 28 år og har en datter på 3½ år, tænk dog lige på konsekvenserne for hende, når du er sammen med alle de fyrer, eller rettere prøver på  og få alle de fyre...

Anmeld

30. juli 2010

twinboys

KarinaIda skriver:

Griner griner griner... Ha ha ha ha dagens bedste...

Og så er hun færdig... he he he he

Godt gået...

Majbritt

Anmeld

30. juli 2010

heaven

KarinaIda skriver:

svaret jeg fik idag da jeg konfronterede hende:

ej ej ej ej ej ej, HVOR GODT!!!!!!! sådan du..... - og så kan hun lære det.... ej, hvor gad jeg godt have været en flue på væggen, hehehe!!!

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.