chokeret og irriteret på samme tid... træls...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

KarinaIda

line melias mor skriver:

jeg syntes din kæreste skal skifte nummer. min kæreste havde en eks der blev ved med at skrive da vi fandt sammen. hun skrev og ringede hele tiden selv om vi begge snakkede og skrev til hende hun skulle holde sig væk. fatter simpelthen ikke sådan nogle piger/kvinder.

Nej samme her.. Han vil ikke skufte nummer, da han altid har haft dette, og det er det eneste hans farmor kan nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

sarahb

du skal bare gå hen til hende inden du stopper og sige til hende:
Hør her søde, du får ham alligevel aldrig så vil du ikke være lad være med at spilde din tid. Jeg er hans forlovet og vi lever et lykkeligt liv, så uden at latterliggøre dig selv endnu mere end du har, så stop med de smsér.

Anmeld

28. juli 2010

KarinaIda

sarahb skriver:

Hør her søde, du får ham alligevel aldrig så vil du ikke være lad være med at spilde din tid. Jeg er hans forlovet og vi lever et lykkeligt liv, så uden at latterliggøre dig selv endnu mere end du har, så stop med de smsér.

hehe, ja det var jo ogsp en måde og sige det på Men dejligt med nogle ideer til og sige det til hende

Anmeld

28. juli 2010

VIPpigen

sarahb skriver:

Det var fanme pænt sagt, er sikker på jeg kunne en masse gloser som ikke findes i retsskrivningsordbogen hvis jeg skulle sige det.

Anmeld

28. juli 2010

mariamiss6

KarinaIda skriver:

Ja, ved ikke lige hvad jeg vil med dette emne, men er så chokeret og irriteret på samme tid over det, og søger derfor råd....

Jeg har idag for kort tid siden opdaget, at den elev der er på den arbejdsplads som jeg arbejder på, også er hende der bliver ved med og skrive til min kæreste og spørge om alt muligt, samt hele tiden vil invitere ham hjem til hende for gammel "venskabs" skyld...
Jeg ved ikke om hun ved hvem jeg er eller hvad hun gør, men tror ikek hun gør det... Måden jeg fandt ud af på det var hende, var igennem facebook!!! Og jeg er bare så chokeret over det, og har så meget lyst til og tage fat i hende personligt og spørge hvad fanden hun bilder sig ind... For det tærer virkelig på mit og min kærestes forhold at hun bliver ved, selvom han har sagt han ikke gider hende osv..

hvad ville I gøre hvis I stod i min situation??? skal lige siges, jeg stopper på den arbejdsplads på fredag godt nok....

Når du alligevel stopper på fredag, så gå dog hen og sig til hende, at du er godt træt af at hun bliver ved med at prøve at lokke din kæreste hjem til sig... Og bed henne lade være med at skrive til ham....

Hvis i bliver uvenner, skal du heldigvis ikke glo på hende mere, for du stopper jo alligevel

Anmeld

28. juli 2010

mariamiss6

sarahb skriver:

Ja og gerne mens nogle af de andre hører det

Altså når i alligevel er så tæt sammen alle sammen, så du kan sige det hele pænt (og med rejst pande) og i et helt normalt toneleje. Så bare sig det, mens de andre kan høre det, så skal du se, så bliver hun nok temmeligt flov over sig selv

Anmeld

28. juli 2010

millesofie

KarinaIda skriver:

Ja, ved ikke lige hvad jeg vil med dette emne, men er så chokeret og irriteret på samme tid over det, og søger derfor råd....

Jeg har idag for kort tid siden opdaget, at den elev der er på den arbejdsplads som jeg arbejder på, også er hende der bliver ved med og skrive til min kæreste og spørge om alt muligt, samt hele tiden vil invitere ham hjem til hende for gammel "venskabs" skyld...
Jeg ved ikke om hun ved hvem jeg er eller hvad hun gør, men tror ikek hun gør det... Måden jeg fandt ud af på det var hende, var igennem facebook!!! Og jeg er bare så chokeret over det, og har så meget lyst til og tage fat i hende personligt og spørge hvad fanden hun bilder sig ind... For det tærer virkelig på mit og min kærestes forhold at hun bliver ved, selvom han har sagt han ikke gider hende osv..

hvad ville I gøre hvis I stod i min situation??? skal lige siges, jeg stopper på den arbejdsplads på fredag godt nok....

hvis du stopper på fredag så bare hiv fat i hende

kan man skrive til nogen der har kærste og barn må man også være i stand til at svare

så bare på hende

Anmeld

29. juli 2010

KarinaIda

Tak for svar tøser.. Har også tænkt mig og tage fat i hende imorgen, for er så træt af det.. Og især at det tærre sådan på vores forhold, det er godt nok hårdt!!

Anmeld

29. juli 2010

twinboys

KarinaIda skriver:

Tak for svar tøser.. Har også tænkt mig og tage fat i hende imorgen, for er så træt af det.. Og især at det tærre sådan på vores forhold, det er godt nok hårdt!!

Lad os endelig høre hvordan du fik sagt det og hvad hun sagde og reagerede på det...

Majbritt

Anmeld

29. juli 2010

B&J

Jeg forstår ikke hvorfor du skal gøre det.. jeg syntes det burde være din kæreste der skulle sige det face to face... og hvis hun ikke fatter hun skal lade ham være jamen så gå ned til politiet så kan være hun forstår af stoppe.... lyder nok lidt voldsomt men helt ærligt det er ham hun skriver til hvorfor skal du så klare ærterne???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.