Jaaa endelig halvvejs :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

mor_sabina

Schelderup skriver:

Ja det bliver spændende med et nytårsbarn

Jeg har selv termin d. 15. december. Først hed det 20. dec, men det blev heldigvis flyttet lidt frem ved den første scanning Jeg synes ikke, at det var så fedt at komme alt for tæt på juleaften..... Men nu får vi jo se

Jeg har haft det rigtig fint hele vejen igennem. Havde kun ganske lidt kvalme lige i starten, men jeg fandt hurtigt ud af, at jeg bare skulle huske at spise mine mellemmåltider  (hvilket jeg godt kan glemme, når jeg har tavlt på arbejde). Ellers var jeg kun MEGET træt i starten, men det er heldigvis gået over her hen over sommeren!

Maven er begyndt at vokse, og jeg mærker også små spjæt derinde - det er rigtig hyggeligt, og jeg glæder mig til, at de bliver kraftige nok til at min kæreste også kan mærke dem udenpå

Så alt i alt har jeg det rigtig fint

Ja det bliver altså rigtig sjovt når han kan være lidt med.

Det er så spændende med de terminer, de kan jo variere noget så gevaldigt Jeg håber at føde det første 2011 barn, 01.01.11 det kunne være så fint. Storebror er nemlig fra 04.05.09 så det kunne da være lidt sjovt

Men bare de kommer i god behold så er det jo lige meget hvornår, og en veninde fortalte mig om en der var fra d 24.12 de holdte i stedet halvårs fødselsdag om sommeren, det synes jeg var en sød ide.

Men hvor jeg da bare glæder mig til at følge jer, bliver da lidt sjovt at se hvem der kommer først Og hvad der gemmer sig i din mave, det må vi jo alle vente spændt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Baby2010/2013

Jaaaaa vi skal have en dreng! Er bare så vildt lykkelig

Han vokser som han skal og de skønner ham til at veje ca.380 g. Det kan slet ikke beskrives hvor en glæde man føler, han fik simpelthen et 13 tal

Anmeld

4. august 2010

Schelderup

BabyHope<3 skriver:

Jaaaaa vi skal have en dreng! Er bare så vildt lykkelig

Han vokser som han skal og de skønner ham til at veje ca.380 g. Det kan slet ikke beskrives hvor en glæde man føler, han fik simpelthen et 13 tal

TILLYKKE TILLYKKE!!! Var det ikke bare fedt at se ham igen

Anmeld

4. august 2010

Baby2010/2013

Schelderup skriver:

TILLYKKE TILLYKKE!!! Var det ikke bare fedt at se ham igen

Det var helt fantastik! Det var så dejligt at se ham igen...hehe nu kan man sige ham  Og se hvor flot han er vokset!

Han lavede rigtig gymnastik for os og spjættede rundt! Moderkagen ligger ud mod mit maveskin, så det var grunden til at jeg ikke rigtig har mærket ham før nu, så det er dejligt endelig at få ham at mærke

Anmeld

4. august 2010

mor_sabina

BabyHope<3 skriver:

Det var helt fantastik! Det var så dejligt at se ham igen...hehe nu kan man sige ham  Og se hvor flot han er vokset!

Han lavede rigtig gymnastik for os og spjættede rundt! Moderkagen ligger ud mod mit maveskin, så det var grunden til at jeg ikke rigtig har mærket ham før nu, så det er dejligt endelig at få ham at mærke

Nej hvor skønt, er det ikke bare en dejlig følelse at vide hvad der gemmer sig derinde?

Kæmpe stort tillykke med knægten, og hvor er det godt at høre han vokser som han skal

Anmeld

4. august 2010

Schelderup

BabyHope<3 skriver:

Hvor dejligt! Jeg synes også det er skønt at mærke de små puf fra stumpen derinde - ser meget frem til, at vi kan mærke dem udenpå også, så min kæreste også kan mærke Men der er jo lige lidt "tykt hud" som stødpude.....

Ja, det må da være dejligt at kunnhe sige "ham" - jeg er dog stadig glad for, at vi har den overraskelse til gode, selv om det nogen gange er lidt svært, når man ikke ved hvad det er. Vi var ude og se på barnevogn den anden dag, og der var et rigtig godt tilbud på en rød barnevogn. Men den kunne vi jo ikke så godt købe, da det jo lige så godt kan være en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.