Jaaa endelig halvvejs :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.506 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Baby2010/2013

...Ville bare lige dele det med jer andre dejlige kvinder  

Skal til scanning på tirsdag hvor vi kan få kønnet at vide!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Schelderup

Held og lykke med scanningen! Er selv lige præcis halvvejs i dag

Var til dcsnning i går, og alt var SÅ fint! vAlgte IKKE at få kønnet at vide - vil gerne have den overraskelse til fødslen

Anmeld

28. juli 2010

Baby2010/2013

Det er bare så skønt at vide at et lille menneske vokser så fint inde i en! Var det ikke bare fantastisk og den igen?

Ja det er altså også spændende og vente, men det kan min kæreste og jeg slet ikke hehe!

- Trine

Anmeld

29. juli 2010

Schelderup

Jo, det var helt fantastisk at se babyen igen!! Det er utroligt, så meget de kan se, og ved begge scanninger har vi haft en rigtig god sygeplejerske, som var super god til at scanne og fortælle hvad hun så (for det er jo ikke altid lige nemt for os at se hvad det er....). Og alt var jo så fint, og den lavede en del gymnastik, hvilket jeg også mærker hver dag nu  Dejligt!!

/Jette

Anmeld

29. juli 2010

Baby2010/2013

Glæææææder mig bare endnu mere til at se den igen nu 

Hvornår er du så sat til? Jeg er sat til d.18 dec. så det bliver et lille julebarn!

Anmeld

30. juli 2010

Schelderup

Jeg har termin d. 15. december, så det er også spændende, hvor tæt på jul det bliver

Til at starte med var terminen sat til 20. december, men blev flyttet lidt frem ved den første scanning - og det er fasthold, hvilket jeg er meget glad for!

Det bliver spændende at se, hvem af os der når i mål først

Anmeld

31. juli 2010

Baby2010/2013

Hehe det er lidt pudsigt jeg blev også først sat til d.20, men rykket til d.18!

Men ja det bliver spændende og se hvem der først går igang hehe

Men held og lykke i hele forløbet, håber da vi snakkes lidt sammen nu hvor vi nærmest følges ad

Anmeld

1. august 2010

Schelderup

Ej hvor sjovt!

Ja, lad os da lige "snakkes" hen ad vejen - hvor i Århus bor du? Jeg bor i Gl. Brabrand - måske vi kan mødes en gang, når barslen slår til Jeg er så heldig at arbejde et sted, hvor jeg kan gå på barsel 8 uger før termin - det glæder jeg mig rigtig meget til"!!

Held og lykke med scanningen på tirsdag - er meget spændt på at høre hvordan det gik, og omd et bliver en dreng elelr en pige

Mvh.

Jette

Anmeld

1. august 2010

mor_sabina

Uhh hvo spændende jeg er halvvejs på onsdag så det er da også lidt tæt på. Har termin d 29 december

Vi var til scanning (mor kunne ikke vente) d. 18 juli og vi venter en skøn lille dreng, Jullian

Glæder mig til at høre hvordan det går og følge dig i graviditeten

Anmeld

1. august 2010

Baby2010/2013

Ejjj hvor hyggeligt! Så kan vi lave vores egen lille "mødre-gruppe"

Det bliver da spændene og tillykke med ham, så får i hele to af slagsen, dejligt 

Min kæreste kommer fra en søskendeflok på fire drenge, så jeg har en lille fornemmelse af det godt kunne blive en dreng!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.