Jaaa endelig halvvejs :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

Baby2010/2013

Schelderup skriver:

Ej hvor sjovt!

Ja, lad os da lige "snakkes" hen ad vejen - hvor i Århus bor du? Jeg bor i Gl. Brabrand - måske vi kan mødes en gang, når barslen slår til Jeg er så heldig at arbejde et sted, hvor jeg kan gå på barsel 8 uger før termin - det glæder jeg mig rigtig meget til"!!

Held og lykke med scanningen på tirsdag - er meget spændt på at høre hvordan det gik, og omd et bliver en dreng elelr en pige

Mvh.

Jette

Jeg bor og Solbjerg, så det er ikke langt fra dig

Det kunne da være rigtig hyggeligt, det vil jeg meget gerne! Dejligt at kunne dele alle de bekymringer der nu dukker op når man bliver forældre, men selvfølgelig også de praktiske sager. 

Så heldig er jeg desværre ikke, jeg regner med at kunne gå af ca. 4 uger før, men lad og da endelig snakkes sammen op til!

Jeg smider en lille besked ind på tirsdag om hvad det bliver  - kan slet ikke vente!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

mor_sabina

BabyHope<3 skriver:

Ejjj hvor hyggeligt! Så kan vi lave vores egen lille "mødre-gruppe"

Det bliver da spændene og tillykke med ham, så får i hele to af slagsen, dejligt 

Min kæreste kommer fra en søskendeflok på fire drenge, så jeg har en lille fornemmelse af det godt kunne blive en dreng!?

Jeg havde en lille drøm om en pynte prinsesse, men skønt bliver det ikke lige med to drenge, de får da bare så meget ud af hinanden
Hva siger din mand er det ikke dejligt med brødre?

Ja vi må have lavet en lille gruppe, kunne være så sjovt. Det bliver spændende at følge noget helt fra graviditeten

Har du haft det godt i din graviditet indtil nu?

Anmeld

1. august 2010

Baby2010/2013

mor_sabina skriver:

Jeg havde en lille drøm om en pynte prinsesse, men skønt bliver det ikke lige med to drenge, de får da bare så meget ud af hinanden
Hva siger din mand er det ikke dejligt med brødre?

Ja vi må have lavet en lille gruppe, kunne være så sjovt. Det bliver spændende at følge noget helt fra graviditeten

Har du haft det godt i din graviditet indtil nu?

Hehe det kan jeg godt forstå, det er nok meget naturligt for os kvinder med små prinsesser og lyderøde babyværelser

Han ville for alt i verden aldrig undvære dem, de har det bedste broderskab nogensiden! Vi er igang med at renoverer vores nyindkøbte hus og de har bare være så hjælpsomme gennem hele forløbet. De pjatter og slåds stadig med hinanden, som var de børn hehe!

Jeg har haft det helt fantastisk, ingen kvalme, ingen underlige spisevaner eller ubehagelige lugte, så jeg har ind til videre fået denne graviditet serveret på at sølvfad. Hvad med dig?

Anmeld

1. august 2010

mor_sabina

BabyHope<3 skriver:

Hehe det kan jeg godt forstå, det er nok meget naturligt for os kvinder med små prinsesser og lyderøde babyværelser

Han ville for alt i verden aldrig undvære dem, de har det bedste broderskab nogensiden! Vi er igang med at renoverer vores nyindkøbte hus og de har bare være så hjælpsomme gennem hele forløbet. De pjatter og slåds stadig med hinanden, som var de børn hehe!

Jeg har haft det helt fantastisk, ingen kvalme, ingen underlige spisevaner eller ubehagelige lugte, så jeg har ind til videre fået denne graviditet serveret på at sølvfad. Hvad med dig?

Det lyder som min først graviditet, den var så nem. På trods af bækkenløsning til sidst. Denne gang har jeg været træt og uoplagt, kvalme og allerede nu begyndende bækkenløsning

Men jeg kender jo turen så nu er vi jo halvejs så det er med at nyde det mens der stadig er ro

Åh det er jo lige det jeg drømmer om med huset fuld af knejter

Hvor bliver det are spændende at høre hvad der gemer sig i maven, du smider en opdatering ik

Anmeld

1. august 2010

Baby2010/2013

mor_sabina skriver:

Det lyder som min først graviditet, den var så nem. På trods af bækkenløsning til sidst. Denne gang har jeg været træt og uoplagt, kvalme og allerede nu begyndende bækkenløsning

Men jeg kender jo turen så nu er vi jo halvejs så det er med at nyde det mens der stadig er ro

Hvor bliver det are spændende at høre hvad der gemer sig i maven, du smider en opdatering ik

Ej, så sidder jeg og skriver tilbage på din besked og så lige pludselig skifter siden over til en eller anden rådgiver her på siden og bagefter er det hele væk, øv!

Nå starter forfra

Syntes det er træls for dig at du skal have det sådan. Det er utroligt at der kan være så meget forskel på første og anden graviditet, det er vist noget man aldrig kan gøre sig klog på?!

Men håber da at du snart får det lidt bedre

De har det ogaå vældig sjovt, men min svigermor at gost nok også haft det hårdt til tider, med sådan fem drenge i hjemmet (altså det er inkl. min svigerfar)...men hun vil alligevel aldrig bytte det for noget andet i verden!

Jeg smider en lille hilsen herinde når vi har fået kønnet at vide, kan slet ikke vente

Anmeld

1. august 2010

mor_sabina

BabyHope<3 skriver:

Ej, så sidder jeg og skriver tilbage på din besked og så lige pludselig skifter siden over til en eller anden rådgiver her på siden og bagefter er det hele væk, øv!

Nå starter forfra

Syntes det er træls for dig at du skal have det sådan. Det er utroligt at der kan være så meget forskel på første og anden graviditet, det er vist noget man aldrig kan gøre sig klog på?!

Men håber da at du snart får det lidt bedre

De har det ogaå vældig sjovt, men min svigermor at gost nok også haft det hårdt til tider, med sådan fem drenge i hjemmet (altså det er inkl. min svigerfar)...men hun vil alligevel aldrig bytte det for noget andet i verden!

Jeg smider en lille hilsen herinde når vi har fået kønnet at vide, kan slet ikke vente

Teknik altså

Kan godt forstå du er spændt, synes det blvier så meget mere virkeligt når der bliver sat køn på Så kan man jo rigtig lege med anvne osv

Jamen det går heldigvis meget bedre nu. Nyder tiden inden der er to småfolk i huset

Glæder mig til opdate

Anmeld

1. august 2010

Schelderup

BabyHope<3 skriver:

Jeg bor og Solbjerg, så det er ikke langt fra dig

Det kunne da være rigtig hyggeligt, det vil jeg meget gerne! Dejligt at kunne dele alle de bekymringer der nu dukker op når man bliver forældre, men selvfølgelig også de praktiske sager. 

Så heldig er jeg desværre ikke, jeg regner med at kunne gå af ca. 4 uger før, men lad og da endelig snakkes sammen op til!

Jeg smider en lille besked ind på tirsdag om hvad det bliver  - kan slet ikke vente!

Ja Solbjerg og Brabrand er jo ikke så langt fra hinanden

Jeg kan se, at der er andre ting vi har til fælles: Jeg har indtil nu også haft en meget nem graviditet; har kun døjet med en nørmest uovervindelig træthed i de første måneder, men ellers har jeg ikke haft nogen mærkelige gener - så det håber jeg varer ved! Og min kæreste og jeg er netop ved at lægge sidste hånd på renoveringen af vores nye gamle hus. Det er blevet så fint, og har været hele indsatsen værd (jeg skal dog aldrig købe et gammelt hus igen..... )

Glæder mig til update om et par dage

Anmeld

1. august 2010

Schelderup

mor_sabina skriver:

Hvor ærgeligt for dig, at du skal døje med de mange gener i graviditeten.... Men som du selv skriver, så kender du jo turen

Hvornår er din termin præcist? Det bliver da herligt med en ordentlig flok drenge i huset

Anmeld

2. august 2010

mor_sabina

Schelderup skriver:

Hvor ærgeligt for dig, at du skal døje med de mange gener i graviditeten.... Men som du selv skriver, så kender du jo turen

Hvornår er din termin præcist? Det bliver da herligt med en ordentlig flok drenge i huset

Ja men det går altså meget bedre nu, så i skal ikke have så ondt af mig
Jeg har termin d 29 december, men min egen beregning siger 31 december, så det blvier jo spændende at se

Hvornår har du termn? Har du haft det godt indtil nu?

Anmeld

2. august 2010

Schelderup

mor_sabina skriver:

Ja men det går altså meget bedre nu, så i skal ikke have så ondt af mig
Jeg har termin d 29 december, men min egen beregning siger 31 december, så det blvier jo spændende at se

Hvornår har du termn? Har du haft det godt indtil nu?

Ja det bliver spændende med et nytårsbarn

Jeg har selv termin d. 15. december. Først hed det 20. dec, men det blev heldigvis flyttet lidt frem ved den første scanning Jeg synes ikke, at det var så fedt at komme alt for tæt på juleaften..... Men nu får vi jo se

Jeg har haft det rigtig fint hele vejen igennem. Havde kun ganske lidt kvalme lige i starten, men jeg fandt hurtigt ud af, at jeg bare skulle huske at spise mine mellemmåltider  (hvilket jeg godt kan glemme, når jeg har tavlt på arbejde). Ellers var jeg kun MEGET træt i starten, men det er heldigvis gået over her hen over sommeren!

Maven er begyndt at vokse, og jeg mærker også små spjæt derinde - det er rigtig hyggeligt, og jeg glæder mig til, at de bliver kraftige nok til at min kæreste også kan mærke dem udenpå

Så alt i alt har jeg det rigtig fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.