Barn på armen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

Tanja1

Ja, det er jo nemt nok at give råd uden at kende barnet... Jeg ville også have sagt, at mon ikke hun skal lære at undeholde sig selv lidt af gangen, uden at du skal føle du ignorerer hendes behov... Men det er jo dig der kender hende bedst. Og jeg tror også, ligesom der var vist nogen andre også der skrev, at det måske er bare en tryghedsperiode, hun skal igennem, men hårdt er det. Hvor gammel var hun nu igen? Det kan jo være et tigerspring. Men måske ville slyngen hjælpe, så du kunne i hvert fald få hænderne fri.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

mor_sabina

Mathilde skriver:

Ja det er hårdt! Vi har bare de rigtig hårde dage næsten hver dag det er bare så hårdt for der skal jo laves mad, men jeg føler bare jeg svigter hende. Bare det at finde morgenmad og middagsmad frem er et problem. Hver gang jeg går forbi hende, skriger hun fordi hun ikke lige kommer op... (og der er kun 2meter fra køleskab til bord og det er lige der hun har alle sine legesager, så jeg er jo synlig for hende hele tiden... Hmm ja, det er bare hårdt!

Men kan det være at hun er bange når du går fordi du aldrig gør det? Kan man ikke øve sådan noget, så hun lærer at det er ok mor går lidt væk?

Håber i finder på noget, om ikke andet så sidder hun nok næppe på din arm når hun er 10

Anmeld

28. juli 2010

Tullebobs

Hej Mathilde

Først en stor krammer til jer - her midt i al den sygdom, sikke en omgang I har været igennem. Mon ikke Celina også kan mærke det, og har ekstra ekstra brug for at være tæt på.

Du kunne jo prøve at sætte hende i højstolen tæt på hvor du er - og hvis der er et bord på, så kan hun sidde med legesager eller lidt mad (fx ærter/majs) som hun kan pille i - hun laver mad og mor laver mad

Knus

Anmeld

28. juli 2010

Mathilde

Tanja1 skriver:

Ja, det er jo nemt nok at give råd uden at kende barnet... Jeg ville også have sagt, at mon ikke hun skal lære at undeholde sig selv lidt af gangen, uden at du skal føle du ignorerer hendes behov... Men det er jo dig der kender hende bedst. Og jeg tror også, ligesom der var vist nogen andre også der skrev, at det måske er bare en tryghedsperiode, hun skal igennem, men hårdt er det. Hvor gammel var hun nu igen? Det kan jo være et tigerspring. Men måske ville slyngen hjælpe, så du kunne i hvert fald få hænderne fri.

Det er ikke kun en periode. Hun har altid været sådan... Jeg synes bare det er hårdt og kræver meget! Jeg tror også jeg skal prøve med en bedre bæresele...det er et forsøg værd

Anmeld

28. juli 2010

Mathilde

mor_sabina skriver:

Men kan det være at hun er bange når du går fordi du aldrig gør det? Kan man ikke øve sådan noget, så hun lærer at det er ok mor går lidt væk?

Håber i finder på noget, om ikke andet så sidder hun nok næppe på din arm når hun er 10

Hun har jo været i dagpleje siden hun var et halvt år og jeg har været en del afsted i forbindelse med HF afslutning...også om aftenen. Så hun er vant til at jeg ikke altid er der, men når jeg så er, så vil hun være hos mig hele tiden...

Hehe du har helt ret

Anmeld

28. juli 2010

Mathilde

Tullebobs skriver:

Hej Mathilde

Først en stor krammer til jer - her midt i al den sygdom, sikke en omgang I har været igennem. Mon ikke Celina også kan mærke det, og har ekstra ekstra brug for at være tæt på.

Du kunne jo prøve at sætte hende i højstolen tæt på hvor du er - og hvis der er et bord på, så kan hun sidde med legesager eller lidt mad (fx ærter/majs) som hun kan pille i - hun laver mad og mor laver mad

Knus

Tak for krammer søde Trine!

Det gør vi også og det virker også af og til i et stykke tid 

Og jo, hun kan jo godt mærke at der er noget der ikke er som det plejer og først var mor væk og nu far...så det påvirker hende helt sikkert også og gør det lidt sværer lige nu. Hun er bare altid en lille kræve-bøf og det er ekstra hårdt nu hvor jeg er alene og dp holder ferie...

Anmeld

28. juli 2010

Lady Marion <3

Mathilde skriver:

Jamen jeg blev indlagt med en halsbetændelse der have udviklet sig til en byld som skulle opereres og efterfølgende åbnes og suges for betændelse hver dag

Frederik kom også ind med halsbetændelse, men de kunne ikke finde nogle bylder. Han fik noget meget stærkt antibiotika og nu har de fundet ud af, at han faktisk havde to bylder, men de har drænet sig selv pga det stærke medicin... Han kommer muligvis hjem imorgen...

Og tak for din bekymring

Det mærkelige er, at ved mig kunne de ikke identificere hvilken bakterie der var skyld i det og det kunne de heller ikke ved Frederik...og det burde jo ikke smitte...lidt mystisk

Årh gud   Det lyder da nærmest uhyggeligt   Har da aldrig hørt om noget lignende ,, Puha stakkels jer ,, Rigtig god bedring

Anmeld

29. juli 2010

Mathilde

Muffi . skriver:

Årh gud   Det lyder da nærmest uhyggeligt   Har da aldrig hørt om noget lignende ,, Puha stakkels jer ,, Rigtig god bedring

Ja det er næsten uhyggeligt.... Og mange tak Frederik kommer hjem idag, så det er bare dejligt

Anmeld

29. juli 2010

mor_sabina

Mathilde skriver:

Hun har jo været i dagpleje siden hun var et halvt år og jeg har været en del afsted i forbindelse med HF afslutning...også om aftenen. Så hun er vant til at jeg ikke altid er der, men når jeg så er, så vil hun være hos mig hele tiden...

Hehe du har helt ret

Nå jamen så er det måske forklaringen. Så må du hellere lade hende hænge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.