har brug for hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.681 visninger
30 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Thildesmor

Uhh Thilde er simpelthen begyndt at sove elendigt om aften, kan se på den lille trold at kl 19 er hun ved at være træt og begynder at pyldrer og så går kampen ellers ind helt fra 19-22 i den tid kan hun tage ca 4 små nap på ca 15 min og ellers vågen og pyldret igen, jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Hva skal jeg dog gøre? og hun vil kun falde i søvn hvis jeg sidder ved siden af, eller ligger sammen med hende

Skal siges at hun både er skiftet, hygget med og madet..

Please nogle der har nogle forslag? eller er det bare en fase?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

frk Jensen

Thildesmor skriver:

Uhh Thilde er simpelthen begyndt at sove elendigt om aften, kan se på den lille trold at kl 19 er hun ved at være træt og begynder at pyldrer og så går kampen ellers ind helt fra 19-22 i den tid kan hun tage ca 4 små nap på ca 15 min og ellers vågen og pyldret igen, jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Hva skal jeg dog gøre? og hun vil kun falde i søvn hvis jeg sidder ved siden af, eller ligger sammen med hende

Skal siges at hun både er skiftet, hygget med og madet..

Please nogle der har nogle forslag? eller er det bare en fase?

Tigerspring måske?

Anmeld

28. juli 2010

Thildesmor

mor6473 skriver:

Tigerspring måske?

åhh måske det er det, har du det ellers godt søde? og bliver marcus ik bare stor?

Anmeld

28. juli 2010

frk Jensen

Thildesmor skriver:

åhh måske det er det, har du det ellers godt søde? og bliver marcus ik bare stor?

Hvor gammel er thilde nu? der ligger jo et spring ved de 7 uger..

jo vi har det godt. Marcus er jo en STOR dreng nu og kan bare alt det forbudte... Han bliver snart 2 år... GISP!

Anmeld

28. juli 2010

Thildesmor

mor6473 skriver:

Hvor gammel er thilde nu? der ligger jo et spring ved de 7 uger..

jo vi har det godt. Marcus er jo en STOR dreng nu og kan bare alt det forbudte... Han bliver snart 2 år... GISP!

Jamen prinsessen bliver 3 måneder om nogle dage, så enten er hun bagud ellers er det ikke tigerspring  

Åhh 2 år, hold ferie hvor er tiden lige blevet af, synes jo ikke det er vildt lang tid siden du ringede og fortalte at du var blevet mor... hold da op...

hihi glæder mig til Thilde begynder på bare lidt af det forbudte

Anmeld

28. juli 2010

frk Jensen

Thildesmor skriver:

Jamen prinsessen bliver 3 måneder om nogle dage, så enten er hun bagud ellers er det ikke tigerspring  

Åhh 2 år, hold ferie hvor er tiden lige blevet af, synes jo ikke det er vildt lang tid siden du ringede og fortalte at du var blevet mor... hold da op...

Hmm... prøv at google tigerspring... Det kan være det "ligner" et tigerspring.. ellers har du bare en stædig lille dame..

Ja det er sket meget på de snart to år...

vi holder ferie nu og så kan jeg høre han står inde på hans legeværelse og siger hej... Jeg tænker, hvem dælen snakker han med
Så er knægten kravlet op i vinduet og står og vinker til naboerne...

Hold da op, nu er hans lille bord og stole flyttet langt væk fra vinduet.. Hæhæ..

Anmeld

28. juli 2010

Thildesmor

mor6473 skriver:

Hmm... prøv at google tigerspring... Det kan være det "ligner" et tigerspring.. ellers har du bare en stædig lille dame..

Ja det er sket meget på de snart to år...

vi holder ferie nu og så kan jeg høre han står inde på hans legeværelse og siger hej... Jeg tænker, hvem dælen snakker han med
Så er knægten kravlet op i vinduet og står og vinker til naboerne...

Hold da op, nu er hans lille bord og stole flyttet langt væk fra vinduet.. Hæhæ..

hihi bandit altså, du skal da hvis godt nok være vågen hele tiden

Anmeld

28. juli 2010

frk Jensen

Thildesmor skriver:

hihi bandit altså, du skal da hvis godt nok være vågen hele tiden

jeps... Dejlig alder

Anmeld

28. juli 2010

Klumpe-dumpe

Thildesmor skriver:

Hejsa

Der er også et tigerspring ved 12 uger, så jo måske er det "bare" det ;)

http://voresborn.dk/babyudvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring?start=2

Anmeld

28. juli 2010

Tanja1

Jeg mener at der er tigerspring ved 5 og 12 ugers alder osv. Men ellers er hun måske ved at ændre sin søvnrytme. Når du siger at hun begynder at virke træt ved 19-tiden, er det så der I begynder at gøre hende sengeklar, eller bliver hun puttet kl.19? Hvornår har hun sidst sovet lur? Det kunne hjælpe med at lægge babyen en halv time før man plejer, for hvis babyen, viser træthedstegn inden man har puttet det, kan det allerede være for sent...for så er babyen overtræt, og så er det bare riiigtig svært at finde ro...

Det var i hvert fald det råd jeg fik fra vores sundhedplejerske, da vi kæmpede med vor babys sengetid. Og det hjalp! Og det at huske at der må højst gå 1,5-2 timer fra baby vågner og indtil den bliver puttet igen, måske endnu mindre med en baby så lille som din...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.