Vis mig din væg lavet med overhead-projektor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

MoarTNoah

Tutter skriver:

Det er også billigt..

Desværre, vi bor i Hvidovre

armen porto tur retur løber da vel kun op i en 1000kr for sådan en sag... LOOL!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Becks

KatrineR skriver:

og den slags findes nok ikke mere.. hehe

Haha garanteret ikke hihi 

Anmeld

27. juli 2010

Becks

KatrineR skriver:

armen porto tur retur løber da vel kun op i en 1000kr for sådan en sag... LOOL!

Arhmen det jo ingen ting 

Anmeld

27. juli 2010

MoarTNoah

Tutter skriver:

Arhmen det jo ingen ting 

nej vel.. lejen kommer forresten oveni.. LOL.. hehehe

Anmeld

27. juli 2010

Dot D

Hej Katrinne.

Jeg har også en OH og jeg kopiere bare direkte på laminatet, fra computeren med alm printer. Har lavet flere billeder på børneværelser og lign. og det er bare sjovt. I uge 32 skal jeg lave en stor traktor på et pigeværelse. Har jeg ikke en printer i nærheden tegner jeg det over på laminaten, men det tager altså lang tid. Så frem med printeren

Hej fra Dot

Anmeld

27. juli 2010

MoarTNoah

Dot D skriver:

Hej Katrinne.

Jeg har også en OH og jeg kopiere bare direkte på laminatet, fra computeren med alm printer. Har lavet flere billeder på børneværelser og lign. og det er bare sjovt. I uge 32 skal jeg lave en stor traktor på et pigeværelse. Har jeg ikke en printer i nærheden tegner jeg det over på laminaten, men det tager altså lang tid. Så frem med printeren

Hej fra Dot

hej Dottie

Vidste slet ikke man kunne det med en alm printer, men super tak for oplysningen

Hvor køber du dine gennemsigtige ark henne?

Anmeld

27. juli 2010

Dot D

KatrineR skriver:

hej Dottie

Vidste slet ikke man kunne det med en alm printer, men super tak for oplysningen

Hvor køber du dine gennemsigtige ark henne?

Kontorforretninger eller boghandlere, du siger bare det skal være til OH. Nogle typer har et stykke papir bagpå, så det er nemmere at få igennem printeren, det fjerner du bare til sidst Skal se om jeg kan finde nogle billeder du kan se, har dem nemlig kun på "papir" ikke i computeren

Anmeld

27. juli 2010

MoarTNoah

Dot D skriver:

Kontorforretninger eller boghandlere, du siger bare det skal være til OH. Nogle typer har et stykke papir bagpå, så det er nemmere at få igennem printeren, det fjerner du bare til sidst Skal se om jeg kan finde nogle billeder du kan se, har dem nemlig kun på "papir" ikke i computeren

okay, det må jeg lige finde så.. papirgården i grenå har stort set alt, så det har de  nok osse..

ja du må meget gerne sende billeder

Anmeld

8. november 2013

Gittemor09

Ved godt det er en gammel tråd men jeg har lånt en overheadprojektor... Så har jeg købt det der projektor papir, og der kan jeg printe direkte på fra nettet.. Det er beregning til printere nemlig...

mit problem er dog at finde figurer da det er til min datters værelse... Har fundet nogle ligesom fra en malebog, men om jeg skal regne stregerne op med sprittusch eller blyant ved jeg ikke endnu... Og så vil jeg gerne lave noget på min væg i stuen.... Noget flot i sort

Anmeld

8. november 2013

Mother-love

Ligge det under det der plastik og så brug en af de der vandfaste tusser til cd'er og den slags og så tegn det af på det der plastik papir?

og ellers ville jeg gå på Google under billeder og så søge efter den figur hun kan lide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.