Vis mig din væg lavet med overhead-projektor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.843 visninger
34 svar
6 synes godt om
27. juli 2010

MoarTNoah

Fik lige set tråden med wallstickers og kan se at der er mange af jer der pynter væggen.

Min veninde og jeg har slået os sammen og købt en gammel overhead-projektor men vi ved ikke helt hvordan vi skal få det fra computer til plastic, har godt nok fundet det samme som de osse bruger i skolen, men det bliver da kopieret, og ikke printet over på det gennemsigtige ikke? - vi ved godt vi bare kan tegne af selv, men liiidt doven er man vel

Og sidst men ikke mindst - VIS MIG din væg som du har tegnet på med hjælp fra en overhead'er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

MoarTNoah

op der må da være nogen der ved noget om det...

kan da lige smide billeder ind af det jeg har tænkt mig Noah skal have på sit værelse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2010

Klumpe-dumpe

Nu ved jeg ikke lige hvor fancy din printer er.. Men måske den kan printe direkte ud på plastikken? ellers kan du jo printe figurende ud på alm. papir og så kopier det over på plastikken, om ikke andet kan man jo kopier på bibloteket.

Anmeld

27. juli 2010

Becks

Da jeg gik i folkeskole, der printede vi bare ud på alm. papir, og så  lagde vi det neden under plastikken.. Det fungerede da fint 

Glæder mig til og se når dit projekt er færdigt..

Anmeld

27. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Denne Babe har jeg lavet på vores væg hun er selvtegnet men forstørret via projektor.. Hun står så det ligner hun står på vores spisebord..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2010

MoarTNoah

KatjaRenee skriver:

Denne Babe har jeg lavet på vores væg hun er selvtegnet men forstørret via projektor.. Hun står så det ligner hun står på vores spisebord..

Det ser sgu da godt ud!

Anmeld

27. juli 2010

MoarTNoah

Tutter skriver:

Da jeg gik i folkeskole, der printede vi bare ud på alm. papir, og så  lagde vi det neden under plastikken.. Det fungerede da fint 

Glæder mig til og se når dit projekt er færdigt..

ÅH jeg magter bare ikke lige at skulle tegne det hele af.. hehe

Anmeld

27. juli 2010

MoarTNoah

Tante Lilla :) skriver:

Nu ved jeg ikke lige hvor fancy din printer er.. Men måske den kan printe direkte ud på plastikken? ellers kan du jo printe figurende ud på alm. papir og så kopier det over på plastikken, om ikke andet kan man jo kopier på bibloteket.

Tror måske ikke det hænger fast på plastikken.. men god ide med at kopiere på biblioteket.. !!

Anmeld

27. juli 2010

Becks

KatrineR skriver:

ÅH jeg magter bare ikke lige at skulle tegne det hele af.. hehe

Jamen vi tegnede det ikke af :-)

Vi lagde bare papir og plastik sammen, og så lagde vi det på over headen..

Anmeld

27. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

KatrineR skriver:

Det ser sgu da godt ud!

tak.. syntes også hun er flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.