Vis mig din væg lavet med overhead-projektor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Becks

KatrineR skriver:

Fik lige set tråden med wallstickers og kan se at der er mange af jer der pynter væggen.

Min veninde og jeg har slået os sammen og købt en gammel overhead-projektor men vi ved ikke helt hvordan vi skal få det fra computer til plastic, har godt nok fundet det samme som de osse bruger i skolen, men det bliver da kopieret, og ikke printet over på det gennemsigtige ikke? - vi ved godt vi bare kan tegne af selv, men liiidt doven er man vel

Og sidst men ikke mindst - VIS MIG din væg som du har tegnet på med hjælp fra en overhead'er

Hvor har I fået fat i en OH projektor henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

MoarTNoah

Tutter skriver:

Jamen vi tegnede det ikke af :-)

Vi lagde bare papir og plastik sammen, og så lagde vi det på over headen..

oh, det skal jeg lige se om dutter i morgen.. vidste jeg ikke man kunne... hvorfor kan man ikke bare putte papiret direkte på så?

Anmeld

27. juli 2010

MoarTNoah

Tutter skriver:

Hvor har I fået fat i en OH projektor henne?

dba.dk.. der var en der solgte den, og hun havde fået den fra sin skole som skulle have nye.. men den virker fint skal du da osse have en?

Anmeld

27. juli 2010

Becks

KatrineR skriver:

oh, det skal jeg lige se om dutter i morgen.. vidste jeg ikke man kunne... hvorfor kan man ikke bare putte papiret direkte på så?

Hm, ja det ved jeg faktisk ikke  Det jo nogle år siden jeg gik ud af skolen.. Så om det kun virkede på de gamle (10-12 år siden) OH projektorer ved jeg ikke 

Anmeld

27. juli 2010

Becks

KatrineR skriver:

dba.dk.. der var en der solgte den, og hun havde fået den fra sin skole som skulle have nye.. men den virker fint skal du da osse have en?

Min veninde ønsker sig én... Og nægter og betale over 1000 for den, som den koster fra ny..

Oki, må ind og lede og se om evt skulle være én der lige stod og skulle af med én  Hvad gav I for den hvis jeg må spørge?

Anmeld

27. juli 2010

MoarTNoah

Tutter skriver:

Jamen vi tegnede det ikke af :-)

Vi lagde bare papir og plastik sammen, og så lagde vi det på over headen..

har lige prøvet, det kan ikke lade sig gøre her.. det bliver bare en sort plet på væggen...

Anmeld

27. juli 2010

MoarTNoah

Tutter skriver:

Min veninde ønsker sig én... Og nægter og betale over 1000 for den, som den koster fra ny..

Oki, må ind og lede og se om evt skulle være én der lige stod og skulle af med én  Hvad gav I for den hvis jeg må spørge?

Ja okay, jamen vi gav 350, men det er vist bare fordi hun ikke anede hvad de ellers står til.. hehe.. godt for os! hvis hun bor i nærheden af os må hun da godt leje den.. østjylland..

Anmeld

27. juli 2010

Becks

KatrineR skriver:

har lige prøvet, det kan ikke lade sig gøre her.. det bliver bare en sort plet på væggen...

Hmm ØV.. Det er trods alt også en 10-12 år siden..

Anmeld

27. juli 2010

Becks

KatrineR skriver:

Ja okay, jamen vi gav 350, men det er vist bare fordi hun ikke anede hvad de ellers står til.. hehe.. godt for os! hvis hun bor i nærheden af os må hun da godt leje den.. østjylland..

Det er også billigt..

Desværre, vi bor i Hvidovre

Anmeld

27. juli 2010

MoarTNoah

Tutter skriver:

Hmm ØV.. Det er trods alt også en 10-12 år siden..

og den slags findes nok ikke mere.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.