Åh sidder bare her med tårer i øjnene ... Håber SÅ meget at alting er okay. Var så sikker på idag at alting var helt fint, alle mine symptomer/gener er der bare i fulde drag og har en del ligamentsmerter om aftenen nogle dage, så jeg føler helt sikkert der sker noget. Men det at ligge der og bare høre lægen være stille var simpelthen mit værste mareridt der gik i opfyldelse.
Jeg håber virkelig inderligt af hele mit hjerte at alting er okay og vores lille vidunderbaby bare er lidt langsom om at komme igang. Tror jeg må ringe til lægen imorgen og få taget en hcg blodprøve og så få taget en til igen om fredagen inden vi tar afsted.
Er simpelthen bare så bange for at begynde at bløde nu, tør jo nærmest ikke bevæge mig eller overanstrenge mig, skal virkelig bare slappe af og have ro de næste mange dage og prøve at give den lille så meget ro som muligt. Den skal altså bare blive der.
Var ellers lige til lægen og få lavet vandrejournal og få kvalmestillende piller til ferien kl 11 idag og følte virkelig alting var helt perfekt 
Anmeld