1. Scanning - Ingen succes :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

businesstigger

Kan godt forståat du er lidt forskræket over at blive rykket s å meget, men der behøver altså ikke være noget galt. Jeg blev selv rykket 8 dage bagud da jeg var til NF scanning og det fattee jeg heller ikke, men har så sent som i dag set at der er fint spræl i lillemanden derinde

Håber at alt er som det skal være!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

trine1989

Sofiekdk skriver:

Så har jeg været til den første scanning og på ingen måde en succes historie

Jeg burde ud fra iui ca være omkring 6+5 i dag og havde satset på jeg sagtens ville kunne se det lille foster og hjerteblink, men næ nej ... Der var selvfølgelig fostersækken og et mikroskopisk foster indeni der var super svært overhoved at finde. Så jeg er blevet sat helt tilbage til kun at være 5+6 eller deromkring. SUK ... Mine tanker kan jo ikke lade vær med at tænke at det måske er fordi fosteret desværre er gået til omkring det tidspunkt og jeg forstår på ingen måde hvordan jeg kan være en uge længere bagud uden at der skal være noget galt?

Har bare stortudet hele vejen hjem  fra scanning og er helt færdig oven i hovedet af alle de tanker der flyver rundt

først et stort

da jeg havde en del mave smerter fik jeg en tidlig scanning hvor de pga en indadvent livmoder ikke kunne se så meget heller ikke hjerteblink hvilket de sgade også var meget tidligt så det skulle jeg ikke tænke på jeg var dengang 6+3 og blev rykket 5 dage tilbage. så tror det er meget normalt.

tror ikke du skal tænke så meget over det selv om det er skide svært. der er garanteret ikke noget i vejen med den lille spunk i maven  

Anmeld

27. juli 2010

Sofiedk

Åh sidder bare her med tårer i øjnene ... Håber SÅ meget at alting er okay. Var så sikker på idag at alting var helt fint, alle mine symptomer/gener er der bare i fulde drag og har en del ligamentsmerter om aftenen nogle dage, så jeg føler helt sikkert der sker noget. Men det at ligge der og bare høre lægen være stille var simpelthen mit værste mareridt der gik i opfyldelse.

Jeg håber virkelig inderligt af hele mit hjerte at alting er okay og vores lille vidunderbaby bare er lidt langsom om at komme igang. Tror jeg må ringe til lægen imorgen og få taget en hcg blodprøve og så få taget en til igen om fredagen inden vi tar afsted.

Er simpelthen bare så bange for at begynde at bløde nu, tør jo nærmest ikke bevæge mig eller overanstrenge mig, skal virkelig bare slappe af og have ro de næste mange dage og prøve at give den lille så meget ro som muligt. Den skal altså bare blive der.

Var ellers lige til lægen og få lavet vandrejournal og få kvalmestillende piller til ferien kl 11 idag og følte virkelig alting var helt perfekt

Anmeld

28. juli 2010

Sofiedk

Så er jeg faldet en anelse mere til ro idag ... Har fået bestilt tid til scanning i Spanien engang slut næste uge og så må vi bare satse på at alting er okay

Har ingen smerter, anderledes følelser eller noget, så mon ikke alting er som det skal være. Nu er det bare med at nyde at komme afsted og få det bedste ud af dagene op til Tak for alt jeres støtte og tanker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.