1. Scanning - Ingen succes :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.426 visninger
23 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

Sofiedk

Så har jeg været til den første scanning og på ingen måde en succes historie

Jeg burde ud fra iui ca være omkring 6+5 i dag og havde satset på jeg sagtens ville kunne se det lille foster og hjerteblink, men næ nej ... Der var selvfølgelig fostersækken og et mikroskopisk foster indeni der var super svært overhoved at finde. Så jeg er blevet sat helt tilbage til kun at være 5+6 eller deromkring. SUK ... Mine tanker kan jo ikke lade vær med at tænke at det måske er fordi fosteret desværre er gået til omkring det tidspunkt og jeg forstår på ingen måde hvordan jeg kan være en uge længere bagud uden at der skal være noget galt?

Har bare stortudet hele vejen hjem  fra scanning og er helt færdig oven i hovedet af alle de tanker der flyver rundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Miia90

stort krammer til dig

Anmeld

27. juli 2010

Svane83

Puha jeg krydser finger for at alt er som det skal være.

og et skal du da også have.

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Kan godt forstå, at du er ked og undrer dig...hvordan kan de tage næsten en uge forkert når du er insemineret?

Dorthe

Anmeld

27. juli 2010

Vial

NEEEEEEEEEJ!

Har tænkt på dig og klikket ivrigt ind på din profil for at se, om du havde opdateret.

Hårene rejste sig og jeg bliver helt trist, da jeg så så tråden.  

Efter at have læst det hele, så tænker jeg, at der stadig er håb. Det krydser jeg fingre for.

For fanden hvor er det bare pisse uretfærdigt ellers.

Anmeld

27. juli 2010

henh01

Hvornår ksal du til scanning igen så du kan få lidt vished? Krydser mine fede fingre for at alt er som det skal være.

Anmeld

27. juli 2010

Vial

PS: Det var da også lige tidligt nok med en scanning i 6+5. Min læge ville først fra 7+0.

Jeg håber så meget, at det bare en "slow starter", der har brugt alt for lang tid på turen ned i livmoderen og først har sat sig sent fast.. Eller måske det er noget hjemmearbejde, der har resulteret i en graviditet.

Anmeld

27. juli 2010

maria_wlt

Hvad var deres forklaring på det derinde??

(har hørt om det før.. at datoen ikke passede overens med den dag de var blevet  insemineret) 

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

maria_wt skriver:

Hvad var deres forklaring på det derinde??

(har hørt om det før.. at datoen ikke passede overens med den dag de var blevet  insemineret) 

Faktisk rykkede de også min termin med fire dage...men det var frem  Det kan jo godt lyde mærkeligt når man er insemineret og der så ikke er nogen tvivl om undfangelsestidspunktet.

Anmeld

27. juli 2010

Sofiedk

Jeg blev scannet på en anden end min egen klinik, da min egen selvfølgelig holder ferielukket. Han kunne ikke sige så meget andet end at den lignede en fuldstændig normal graviditet, men at jeg bare ikke var langt nok henne endnu. Det er ret tidligt at blive scannet og nu dunker jeg bare mig selv i hovedet for at have taget afsted, men det kan jeg jo ikke ændre på.

Vi rejser 16 dage til spanien på søndag, så jeg ved ikke lige hvad fanden jeg har tænkt mig med ekstra scanning, men min veninde bor der hvor vi skal hen så tror jeg beder hende bestille tid til en scanning næste tirsdag i spanien og så må hun tage med og oversætte.

Manden siger at vi jo havde sex et par dage efter iui, hvilket vi egentlig ikke plejer, så måske det er det der har gjort mig gravid, aner det ikke ... Det var jo også uden hormoner eller noget og jeg har en ret lang cyklus af mig selv. Ej, jeg ved det virkelig ikke.

Kan bare slet ikke bære hvis det er gået til, har fanme så mange symptomer konstant, har kvalme 24-7, mega hovedpine, svimmel og nærmest stort set sengeliggende nogle dage. Forstår bare ingenting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.