1. Scanning - Ingen succes :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

dorthemus

Sofiekdk skriver:

Jeg blev scannet på en anden end min egen klinik, da min egen selvfølgelig holder ferielukket. Han kunne ikke sige så meget andet end at den lignede en fuldstændig normal graviditet, men at jeg bare ikke var langt nok henne endnu. Det er ret tidligt at blive scannet og nu dunker jeg bare mig selv i hovedet for at have taget afsted, men det kan jeg jo ikke ændre på.

Vi rejser 16 dage til spanien på søndag, så jeg ved ikke lige hvad fanden jeg har tænkt mig med ekstra scanning, men min veninde bor der hvor vi skal hen så tror jeg beder hende bestille tid til en scanning næste tirsdag i spanien og så må hun tage med og oversætte.

Manden siger at vi jo havde sex et par dage efter iui, hvilket vi egentlig ikke plejer, så måske det er det der har gjort mig gravid, aner det ikke ... Det var jo også uden hormoner eller noget og jeg har en ret lang cyklus af mig selv. Ej, jeg ved det virkelig ikke.

Kan bare slet ikke bære hvis det er gået til, har fanme så mange symptomer konstant, har kvalme 24-7, mega hovedpine, svimmel og nærmest stort set sengeliggende nogle dage. Forstår bare ingenting

Det tyder ikke på, at den er gået til...som KaMa siger så kan det jo være at I har klaret buisness selv og lavet jer et økobarn

på at alt er som det skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

maria_wlt

dorthemus skriver:

Faktisk rykkede de også min termin med fire dage...men det var frem  Det kan jo godt lyde mærkeligt når man er insemineret og der så ikke er nogen tvivl om undfangelsestidspunktet.

jeg blev selv rykket 7 dage tilbage..(normale forehold) men har en veninde som blev insemineret og så vidste den præcise dato, men alligevel fik hun en terminsdato som var 10 dage forkert

Anmeld

27. juli 2010

A.

du kan altid bede lægen om tage blod prøve for se hhvor meget hcg hormon du har så ved i med det samme om den er goet til eller ej kæmpe knus..

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

maria_wt skriver:

jeg blev selv rykket 7 dage tilbage..(normale forehold) men har en veninde som blev insemineret og så vidste den præcise dato, men alligevel fik hun en terminsdato som var 10 dage forkert

Så er jeg ikke den eneste..hmm

Anmeld

27. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tror ikke den er gået til! Jeg tror det er en lille hyggebebs der bare er lidt længere om at få hjertet i fuldt sving! Det er stort set umuligt at måle på så små fostre og en milimeter(!!!!) kan rykke dig en hel uge!

Jeg tror så absolut ikke der er nogen grund til bekymring, men derfor er det pisse hamrende frustrerende alligevel

Jeg er helt sikker på Jeres lille bebs har det super godt derinde og svømmer glad, livlig og smilende rundt derinde med MASSER af hjerteblink, næste gang I ser ham/hende!

Knus og fra Caroline

Anmeld

27. juli 2010

Vial

Jeg tror på det! Det lyder som om, at I bare har lavet jeg et økobarn - eller at sæden har gemt sig et par dage deroppe inden det gik i gang med at finde dit æg.

Skide god idé at få målt hcg. Det kan du få gjort i morgen og så nogle dage efter. Hvis det er stigende, så kan du få lidt ro på.

Ring til klinikken med det samme..

Anmeld

27. juli 2010

Mettemus

Puha, ro på! Er ganske sikker på at alt er helt som det skal være. Det er jo meget tidligt, så selv en lille fejlopmåling kan gøre kæmpe forskel - som Caroline også skriver. Med alle de symptomer, kan det ikke være helt skidt?! Men kan sagtens forstå du er urolig, det tror jeg simpelthen ikke man kommer sig over i løbet af de 40 uger... jeg er i hvert fald ikke, selvom mine bekymringer gang på gang er blevet gjort til skamme.

Sender dig et kæmpe kram og alle mulige ønsker om en fantastisk ferie!

/Mette

Anmeld

27. juli 2010

oo

jeg tror på den er der, Sofie! vi blev også scannet tidligt, helt i 5. uge denne gang og der kunne man overhovedet ikke se noget foster, men blot livmoder og det hvide blodlegeme, og alligevel sagde vores fertilitetslæge, at med hendes erfaring ville hun gerne sige tillykke! De ved hvad de skal kigge efter, de fertilitetslæger, så hvis de ikke går helt i spagat over scanningsresultaterne, så skal man tage den heeeeeelt med ro forresten, så blev jeg også sat til at have termin en del senere ud fra de 4 tidlige scanninger vi fik på fertilitetsklinikken og da vi nåede NF blev jeg rykket frem til 13. oktober, som passede med min egen udregning, fordi nogle gange vokser de babyer altså i spjæt

og med de klare symptomer du har, så ville enhver læge ønske tillykke, alle de læger vi var i  kontakt med i starten klappede næsten i hænderne, når jeg sagde jeg havde det ad helvedes til med kvalmen

Anmeld

27. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Åh smukke altså,  mit hjerte røg lige ned i maven...

Kan godt forstå du er pisse nervøs. Jeg tror nu som de andre, at alt er som det skal være. Det skal det bare. Kan du evt. ik få taget en blodprøve for at blive mere tryg ved det hele?

God ide med en scanning når i er på ferie hvis det kan hjælpe dig/jer.

Kæmpe knus og masser af krydsede basser herfra.

Anmeld

27. juli 2010

Sakris

til dig

og  for at det bare er en langsom starter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.