svamp under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.363 visninger
30 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

sofie85

Jeg har desværre fået svamp, og min læge skrev en recept på brentan stikpiller (3 dages-kur)

Da jeg så læste bivirkningerne blev jeg jo lidt nervøs for den lille bebs i maven, så vil lige høre jer om i har taget den kur imens i har været gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

lollandpigen

Jeg er nu igang med den kur brentan der er en 15 dags kur som stikpiller.....

Der står i den pakke at man gerne må tage dem efter aftale medlægen. Min læge sagde jeg bare ikke skulle stikke dem alt for højt op...... så ville der ikke ske noget....

Ved ikke hvor langt du er men jeg er i uge 39+6.....

Hvor stærke er den kur på 3 dage måske den er stærkere fordi det kun er 3 dage hvor min er 15 dage......

Anmeld

27. juli 2010

oo

jeg har lige fået konstateret svamp i lørdags og har fået en en gangs stikpille fra Canesten af jordmor og læge på fødegangen. den tog jeg søndag aften. man skal bare huske IKKE at bruge den der indføringspind, men kun fingrene og så ikke stikke den for langt op

Anmeld

27. juli 2010

sofie85

lollandpigen skriver:

Jeg er nu igang med den kur brentan der er en 15 dags kur som stikpiller.....

Der står i den pakke at man gerne må tage dem efter aftale medlægen. Min læge sagde jeg bare ikke skulle stikke dem alt for højt op...... så ville der ikke ske noget....

Ved ikke hvor langt du er men jeg er i uge 39+6.....

Hvor stærke er den kur på 3 dage måske den er stærkere fordi det kun er 3 dage hvor min er 15 dage......

Mine er vist på 400 mg, hva er dine på?

jeg er 19+2 uger henne

Anmeld

27. juli 2010

sofie85

Tjuhl skriver:

jeg har lige fået konstateret svamp i lørdags og har fået en en gangs stikpille fra Canesten af jordmor og læge på fødegangen. den tog jeg søndag aften. man skal bare huske IKKE at bruge den der indføringspind, men kun fingrene og så ikke stikke den for langt op

min læge anbefalede bare dem her, og nu har jeg købt dem men ville lige høre om nogen har dårlige erfaringer med dem inden jeg tager dem

Anmeld

27. juli 2010

lollandpigen

Mine er kun på 100 mg... Min læge hun sagde der ikke var ret meget man måtte få når man var gravid, så tror hun var henne og slå næsten alt op.....

De er vist lidt svære at få fat i fordi der ikke er mange læger der udskriver en kur så mild til 15 dage så jeg måtte på 4 apoteker før der var nogle der havde dem hjemme....

Anmeld

27. juli 2010

sofie85

lollandpigen skriver:

Mine er kun på 100 mg... Min læge hun sagde der ikke var ret meget man måtte få når man var gravid, så tror hun var henne og slå næsten alt op.....

De er vist lidt svære at få fat i fordi der ikke er mange læger der udskriver en kur så mild til 15 dage så jeg måtte på 4 apoteker før der var nogle der havde dem hjemme....

Okay, så bliver jeg da lidt nervøs nu er jeg helt i tvivl om jeg skal tage dem?? hun sagde bare til mig at jeg ikke kunne abortere af de her piller, men når din læge har slået det op og givet dig så mild en kur selv om du er så langt henne bliver jeg lidt nervøs...

Anmeld

27. juli 2010

mafalck

Jeg fik også svamp under min graviditet og min læge anbefalede mig cannesten, stikpille og creme... det er bare guld vær og ja som der blev skrevet af Tjuhl husk ikke at bruge indførings pind...

min pige fejler ikke noget i dag

Anmeld

27. juli 2010

lollandpigen

sofie85 skriver:

Okay, så bliver jeg da lidt nervøs nu er jeg helt i tvivl om jeg skal tage dem?? hun sagde bare til mig at jeg ikke kunne abortere af de her piller, men når din læge har slået det op og givet dig så mild en kur selv om du er så langt henne bliver jeg lidt nervøs...

Er jo svært at vide... Ved bare at min læge først sagde at der ikke va rret meget man måtte få også slog hun de forskellige op og gav mig dem he rog sagde de bare ikke måtte komme for højt op....

Men hvis jeg var dig vil jeg tro på din læge man må gå ud fra de ved hvad de siger....

Anmeld

27. juli 2010

lollandpigen

mafalck skriver:

Jeg fik også svamp under min graviditet og min læge anbefalede mig cannesten, stikpille og creme... det er bare guld vær og ja som der blev skrevet af Tjuhl husk ikke at bruge indførings pind...

min pige fejler ikke noget i dag

Jeg smører med canesten udvendigt men min læge sagde at man ikke må få canesten under gradivitet ( ihvertefald ikke mig når jeg var så langt henne ) der var hvis noget i der gjorde man ikke måtte bruge det indvendigt som der ikke er i Brantan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.