Børnesikring af hjemmet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.949 visninger
26 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

forår

Hej

Hvordan har i andre børnesikret jeres hjem? Hvad skal man huske? nogen der har nogen geniale tricks? Er det nok at sætte sikring på kemikalie-staves- skabet eller skal det flyttes op i højden?

Dea 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Dot D

forår skriver:

Hej

Hvordan har i andre børnesikret jeres hjem? Hvad skal man huske? nogen der har nogen geniale tricks? Er det nok at sætte sikring på kemikalie-staves- skabet eller skal det flyttes op i højden?

Dea 

Vi har to børn, og har aldrig brugt børnesikring af hjemmet. Vi har brugt sund fornuft og lært dem, hvad de må pille i, og hvad der er forbudt område. Det er gået fint indtil nu, og de er to og fem år

Anmeld

26. juli 2010

Con

Dot D skriver:

Vi har to børn, og har aldrig brugt børnesikring af hjemmet. Vi har brugt sund fornuft og lært dem, hvad de må pille i, og hvad der er forbudt område. Det er gået fint indtil nu, og de er to og fem år

- det har vi også, har en på snart 4 år, det kan sagtens lade sig gøre med almindelig opdragelse.

Anmeld

26. juli 2010

L.J.L

forår skriver:

Hej

Dea 

Altså når de er helt helt små og begynder at kravle og rejse sig op ad ting, vil jeg nu alligevel mene at der skal børnesikring til på enkelte ting, tror ihvertfald ikke at min pilfinger til en søn vil kunne forstå et nej

Jeg vil sikre vores skabe med de farlige kemikalier, skuffer med knive og andre farlige redskaber, og fjerne ledninger (ledningskasser).

Følger lige med her, kan jo være man har overset noget

Anmeld

26. juli 2010

saxa

Dot D skriver:

samme her.. Men vores datter har heller aldrig været en "pilfinger." Men vil heller ikke sikre noget når lillemanden kommer.. En form for falsk tryghed.. For hva så når sikringerne bliver fjernet igen?? Eller skal de sidde der i flere år??? Bare min mening...

Anmeld

26. juli 2010

NaFe

Dot D skriver:

Samme her....og jeg har verdens største pil finger... nu hun 1 1/2 og ved godt hva man må og ikke må...

er ikke tilhænger af børnesikring af ting

Anmeld

26. juli 2010

Dot D

saxi skriver:

samme her.. Men vores datter har heller aldrig været en "pilfinger." Men vil heller ikke sikre noget når lillemanden kommer.. En form for falsk tryghed.. For hva så når sikringerne bliver fjernet igen?? Eller skal de sidde der i flere år??? Bare min mening...

Vores toer er en dreng og helt sikkert en pilfinger, men det har altså overhovedet ikke været et problem

Anmeld

26. juli 2010

saxa

Dot D skriver:

Vores toer er en dreng og helt sikkert en pilfinger, men det har altså overhovedet ikke været et problem

Nej, det tror jeg heller ikke det ville være, så længe man lærer dem samt bruger den sunde fornuft

Anmeld

26. juli 2010

Dot D

saxi skriver:

Nej, det tror jeg heller ikke det ville være, så længe man lærer dem samt bruger den sunde fornuft

Lige nøjagtigt

Anmeld

26. juli 2010

Muffinmus

tja..har bare sat det kemiske, sæbe osv væk fra børnehøjden..det står 1,5 meter oppe:-)

Og eller kun sikring ved trapper og ovn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.