Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Niks..jeg finder det ret så smagløst og kikset...men hver sin smag...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette+Mathias skriver: Nej, det har jeg ikke og skal bestemt heller ikke have det. Jeg er sikker nok på min "status" som mor uden at tatovere det på min krop.
Nej, det har jeg ikke og skal bestemt heller ikke have det. Jeg er sikker nok på min "status" som mor uden at tatovere det på min krop.
Det er vi andre ikke eller??
Nope. det er ikke lige mig og jeg er en af dem det ikke vil klæde at være tatoveret
Jepper, her er min...... Og skal have lavet vider på den op af benet så Mathias også kan komme til at stå i den....
Her er min, men skal lige ha lavet lidt om på den, da der mangler noget synes jeg den sidder på venstre håndled på ydersiden...
Her er min , der sidder på mit venstre skulderblad (:
Den skal så bare laves om , da jeg er rigtig ked af hvordan hendes navn & fødselsdag kom til at se ud , dumme tattovør /:
´fik liam navn på håndledet. og da zoey os skulle på fik jeg lavet den noget størrer. den går hele vejen rundt.. der er lyserøde blomster for zoey og blå for liam..
Jepsen, var inde og få den lavet i sidste uge
LIZO skriver: ´fik liam navn på håndledet. og da zoey os skulle på fik jeg lavet den noget størrer. den går hele vejen rundt.. der er lyserøde blomster for zoey og blå for liam..
WOW den er fed
LouiseNielsen skriver: Jepper, her er min...... Og skal have lavet vider på den op af benet så Mathias også kan komme til at stå i den....
Meget smuk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128