Har du tatoveret dit/dine børns navne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Maddox

Jeg skal også på et tidspunkt have lavet en med mine børns navne  Placeringen forbliver dog hemmelig, indtil den er lavet, da min sidste idé blev stjålet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

..

Solajma skriver:

Jeg skal også på et tidspunkt have lavet en med mine børns navne  Placeringen forbliver dog hemmelig, indtil den er lavet, da min sidste idé blev stjålet..

Stjålet ligefrem? Det kunne ikke tænkes en anden havde fået samme ide?

Og kan det i øvrigt ikke være ligegyldigt om andre er tattoveret samme sted som dig

Anmeld

27. juli 2010

Maddox

Macrolf skriver:

Stjålet ligefrem? Det kunne ikke tænkes en anden havde fået samme ide?

Og kan det i øvrigt ikke være ligegyldigt om andre er tattoveret samme sted som dig

Jo,.. det er bare træls, når det er en fra samme familie

Anmeld

27. juli 2010

saxa

Solajma skriver:

Jo,.. det er bare træls, når det er en fra samme familie

Det kunne jo være hende fra din familie ikke vidste du også havde tænkt på at få lavet den der?!?

Anmeld

27. juli 2010

Maddox

Det kunne jo være hende fra din familie ikke vidste du også havde tænkt på at få lavet den der?!?

Jeg fortalte en dag, vi snakkede om tattoveringer, at jeg havde et stort ønske om at få mine børns navne tattoveret netop dér.. Men måske hun bare ikke har hørt efter!?

Anyways, så er der ikke så meget at gøre ved det nu, må jo bare holde mine fremtidige ønsker/idéer for mig selv, så er der jo ingen at bebrejde, hvis det skulle ske igen.. 

Anmeld

27. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

KLART jeg har børnenes navne dato og stjernetegn på underarmen..

Anmeld

9. september 2010

grube1984

Sussie&Lilje skriver:

Her er min jeg fik lavet i Maj - på billedet er den helt ny, så det er derfor huden er lidt irriteret

Wow.. Den er sørme smuk.. har du selv tegnet den? Nu hvor jeg har luret at du er god til at tegne og male

Anmeld

9. september 2010

grube1984

saxi skriver:

Har min datters navn tatoveret på ribbenene.. Og der skal lillemandens navn stå under..

Virkelig fin.. og sikke en fiks ide med ribbene.. Det havde jeg slet ikke tænkt på..

Anmeld

9. september 2010

grube1984

Jeg vil gerne selv ha skrevet sønnikes navn et sted, og jeg har i forvejen 4 tatoveringer, så sys det snart kniber med pladsen.. Jeg vil jo ikk se overfyldt eller "rodet" ud Har på anklen, lænden, skulderen og lysken.. Så skal lige i tankeboks der

Anmeld

9. september 2010

slettet_7530

Nej og kunne ikke drømme om at få en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.