Har du tatoveret dit/dine børns navne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Louisiana

Mette+Mathias skriver:

Nej, det har jeg ikke og skal bestemt heller ikke have det. Jeg er sikker nok på min "status" som mor uden at tatovere det på min krop.

Jeg har min søns navn tatoveret på armen, men jeg fik den godt nok ikke lavet fordi jeg var usikker på min rolle som mor! Det var da en sjov udtalelse! Og underligt sådan at beslutte på alle vores vegne hvorfor vi har fået lavet vores tatoveringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

SoffiLine

Louisiana28 skriver:

Jeg har min søns navn tatoveret på armen, men jeg fik den godt nok ikke lavet fordi jeg var usikker på min rolle som mor! Det var da en sjov udtalelse! Og underligt sådan at beslutte på alle vores vegne hvorfor vi har fået lavet vores tatoveringer

ENIG! 

Har mange tatoveringer & skal også ha skrevet min datters to navne hen over maven lige under brystet når hun er kommet til verden!

TATOVERINGER SER SKIDE GODT UD, OG MAN BLIR IKKE EN BEDRE ELLER DÅRLIGERE MOR/ETC AF DEN GRUND!!! 

Knus Soffi 

Anmeld

21. november 2010

lisesp83

SoffiLine skriver:

ENIG! 

Har mange tatoveringer & skal også ha skrevet min datters to navne hen over maven lige under brystet når hun er kommet til verden!

TATOVERINGER SER SKIDE GODT UD, OG MAN BLIR IKKE EN BEDRE ELLER DÅRLIGERE MOR/ETC AF DEN GRUND!!! 

Knus Soffi 

Skide mega enig  

Anmeld

21. november 2010

SoffiLine

lisesp83 skriver:

Skide mega enig  

PISSE FED KOMMENTAR!  

Anmeld

21. november 2010

4kløver

Tilmeldt skriver:

Nej, jeg synes det virker lidt som en gravsten, især når der er dato på!! Jeg ved jo godt hvad hun hedder og hvornår hun er født!

Så ville jeg hellere lave noget der symbolisere hende, og så måske med hendes navn flettet ind i, på den måde så det ikke er na vnet der er fokus på..

Min kæreste har fået lavet en kopi af hendes håndaftryk, fra da hun var 3mdr.! (den er lidt hævet på billedet, da den lige er lavet dér)

Stine og Lisa.

Det med dato syndes jeg også.. den er flot den manden har.. ikke enes som alle andre..

Anmeld

21. november 2010

lisesp83

SoffiLine skriver:

PISSE FED KOMMENTAR!  

Haha   (jamen, kunne ikke sige det bedre selv)

Anmeld

21. november 2010

NinaNymannMadsen

har ingen endnu men her omkring den 1 december skal jeg ha en på anklen, der skal stå Asta Maria

Anmeld

21. november 2010

Dinna88

MoarJ skriver:

Nej... MEN vil rigtig gerne... Men er for pivet til det... Håber jeg får samlet modet til det engang... Hvis jeg skal have en, skal det være et sted hvor det er godt polstret...

Det er godt nok lææææææææænge siden du har skrevet i denne tråd, men ville bare lige skrive at de polstrede steder OGSÅ gør ondt - Et super god mellemvej er overarmen, på ydersiden. Men det er lige drastisk nok for mange. Jeg har en der fylder stort set hele yderarmen og jeg vil knapt nok beskrive det som smerte. Indersiden er modsat ret slem! Og der kom nålen ikke en gang ind ved mig, men på vej der til var det godt nok en bidende smerte.

Anmeld

21. november 2010

4kløver

Baagøe skriver:

Nej, det har jeg ikke, da jeg synes tatoveringer er klamme

LOL så skal du bare til miami ink. De er ikke så klamme

Anmeld

21. november 2010

Pige2009

4kløver skriver:

LOL så skal du bare til miami ink. De er ikke så klamme

Joooo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.