1 dag tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

Så har vi været til forundersøgelse på Hillerød og alt ser fint ud.

Vi skal møde på barselsgangen imorgen kl 7.00 - jeg skal være fastende, da vi er de første der skal til. De besluttede sig for at sætte mig først i køen pga. min sclerose, så jeg ikke skulle faste for længe osv.

De har lavet familiestuerne om, så istedet for den lede briks til faren, de havde sidste gang, får han nu denne gang en rigtig seng. Manden lyste helt op da han fik det at vide.

Det hele føles stadig helt uvirkeligt for mig, men manden er blevet SÅ skruk de sidste par dage og er tæt på at danse rundt og synge, så meget glæder han sig. Jeg kan ikke se ret meget længere end til at få det overstået - glæden skal nok komme når jeg får hende i armene.

Hvis planen ellers holder kommer lillesøster ud til os imorgen ved 8.30 tiden.

åh, det er altså en særlig følelse!

jeg glæder mig til at se lillesøster! og super meget held og lykke, jeg håber i får en dejlig oplevelse!!! uanset hvad bliver det jo dejligt at få lillesøster i armene!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

oo

Skouboe skriver:

Det er lidt vildt - jeg skal prøve at se om jeg kan få nuppet et sidste mavebillede til dig, så du kan se hvad der venter

Søren sagde igår, da jeg ville ind på en cafe og låne toilettet, "Prøv nu, at se RIGTIG gravid ud, så de ikke siger nej!" ææææh HALLO mand

og NU ligger du med Silja i armene  jeg glæder mig til at se billeder og høre storesøsters reaktion

Anmeld

27. juli 2010

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Så har vi været til forundersøgelse på Hillerød og alt ser fint ud.

Vi skal møde på barselsgangen imorgen kl 7.00 - jeg skal være fastende, da vi er de første der skal til. De besluttede sig for at sætte mig først i køen pga. min sclerose, så jeg ikke skulle faste for længe osv.

De har lavet familiestuerne om, så istedet for den lede briks til faren, de havde sidste gang, får han nu denne gang en rigtig seng. Manden lyste helt op da han fik det at vide.

Det hele føles stadig helt uvirkeligt for mig, men manden er blevet SÅ skruk de sidste par dage og er tæt på at danse rundt og synge, så meget glæder han sig. Jeg kan ikke se ret meget længere end til at få det overstået - glæden skal nok komme når jeg får hende i armene.

Hvis planen ellers holder kommer lillesøster ud til os imorgen ved 8.30 tiden.

Hvor er det vildt at tænke på, at du ER blevet mor nu 
Jeg glæder mig til at få en update, og håber alting er forløbet godt!

KÆMPE TILLYKKE.....når engang du er hjemme igen.
Jeg glæder mig til at se billeder af den lille nye, og høre om det hele.

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.