1 dag tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

Skouboe

Så har vi været til forundersøgelse på Hillerød og alt ser fint ud.

Vi skal møde på barselsgangen imorgen kl 7.00 - jeg skal være fastende, da vi er de første der skal til. De besluttede sig for at sætte mig først i køen pga. min sclerose, så jeg ikke skulle faste for længe osv.

De har lavet familiestuerne om, så istedet for den lede briks til faren, de havde sidste gang, får han nu denne gang en rigtig seng. Manden lyste helt op da han fik det at vide.

Det hele føles stadig helt uvirkeligt for mig, men manden er blevet SÅ skruk de sidste par dage og er tæt på at danse rundt og synge, så meget glæder han sig. Jeg kan ikke se ret meget længere end til at få det overstået - glæden skal nok komme når jeg får hende i armene.

Hvis planen ellers holder kommer lillesøster ud til os imorgen ved 8.30 tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

TbCp

Altså hvor er det vildt!!!
Der er jo ikke engang mange timer til du bliver mor for 2. gang!!!!

Rigtig meget held og lykke og god fornøjelse

Anmeld

26. juli 2010

Ida.

Hvor er det vildt!! Det er bare liiige om lidt! Rigtig meget held og lykke med det hele - glæder mig MEGET til at se billeder af lillesøster

Anmeld

26. juli 2010

Barbamama

Uha det er bare spændende!!!! Rigtig meget god fornøjelse med det i morgen. Det bliver skønt for jer at se jeres lille ny prinsesse!

Anmeld

26. juli 2010

JustAnotherName

CA. 13 TIMER TIL HUN ER HER !!! ....Ajjjj, hvor er det vildt at tænke på!

Jeg ønsker Jer en rigtig god fødsel, oplevelse, ophold og start på det hele...

KNUS 

Anmeld

26. juli 2010

Ranarupta

Ihh, hvor er det fantastisk at tænke på!!! 

Rigtigt god fødsel og et lille præ-tillykke

Kram, Karina

Anmeld

26. juli 2010

msax

IHH... jeg glæder mig så meget til at høre hvordan det går imorgen.

Et eller andet sted ville jeg lidt ønske det var mig, for maven er ved at tung og baby's hovedet maser temmelig meget op under ribbenene. Men på den anden side glæder jeg mig til at gå i fødsel og føde en UK-baby.

Jeg vil tænke på dig hele morgenen og krydse fingre for at det hele går lige som det er blevet planlagt.

STORT smil fra Mette 38+5

Anmeld

26. juli 2010

anna-jonas

Held og lykke...............glæder mig til at se den lille Silja, og hører hvordan det hele er gået.

Anmeld

26. juli 2010

Milka

jeg tænker bare så meget på dig pernille!! håber dig og silja får en god fødsel, kys og kram fra mig og pigerne

(jeg sidder selvfølgelig klar ved tasterne når du får overskud!)

Anmeld

26. juli 2010

oo

hvor er det crazy at tænke på!! jeg håber alting går heeeeeelt efter planen og at I får en fin, rynket, skrigende datter i armene inden jeg når at stå op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.