1 dag tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Skouboe

idamaria83 skriver:

Hvor er det vildt!! Det er bare liiige om lidt! Rigtig meget held og lykke med det hele - glæder mig MEGET til at se billeder af lillesøster

Det gør jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Skouboe

TbCp skriver:

Altså hvor er det vildt!!!
Der er jo ikke engang mange timer til du bliver mor for 2. gang!!!!

Rigtig meget held og lykke og god fornøjelse

Tak tak - Det er ikke helt gået op for mig endnu - jeg tror ikke virkeligheden rammer før jeg får hende i armene.

Anmeld

26. juli 2010

Skouboe

michella80 skriver:

Uha det er bare spændende!!!! Rigtig meget god fornøjelse med det i morgen. Det bliver skønt for jer at se jeres lille ny prinsesse!

Tak tak

Anmeld

26. juli 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

cols="20" id="ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" name="ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" style="height:310px;width:100%;">

CA. 13 TIMER TIL HUN ER HER !!! ....Ajjjj, hvor er det vildt at tænke på!

Jeg ønsker Jer en rigtig god fødsel, oplevelse, ophold og start på det hele...

KNUS 

Mange tak

Anmeld

26. juli 2010

Skouboe

Ranarupta skriver:

Ihh, hvor er det fantastisk at tænke på!!! 

Rigtigt god fødsel og et lille præ-tillykke

Kram, Karina

Vi satser på en god, kedelig fødsel uden de store overraskelser..

Anmeld

26. juli 2010

Skouboe

msax skriver:

IHH... jeg glæder mig så meget til at høre hvordan det går imorgen.

Et eller andet sted ville jeg lidt ønske det var mig, for maven er ved at tung og baby's hovedet maser temmelig meget op under ribbenene. Men på den anden side glæder jeg mig til at gå i fødsel og føde en UK-baby.

Jeg vil tænke på dig hele morgenen og krydse fingre for at det hele går lige som det er blevet planlagt.

STORT smil fra Mette 38+5

Det overraskede mig meget præcist HVOR ubehageligt det hoved under ribbenene er.. jeg troede det værste var tæer, men nej.

Jeg håber at du vi begge får en nem fødsel - selvom de skal hver sin vej ud.

Anmeld

26. juli 2010

Skouboe

Anna-jonas skriver:

Held og lykke...............glæder mig til at se den lille Silja, og hører hvordan det hele er gået.

Tak tak - jeg glæder mig også til at skrive verdens kedeligste fødselsberetning.

Anmeld

26. juli 2010

ooo

Det er rigtigt, det er imorgen at du bliver mor igen. Hvor er det stort, og hvor glæder jeg mig bare til at se billeder af din smukke lille datter.

(Men ikke for mange, for er allerede fuldstændigt sygt skruk.)

Anmeld

26. juli 2010

Skouboe

Milka skriver:

jeg tænker bare så meget på dig pernille!! håber dig og silja får en god fødsel, kys og kram fra mig og pigerne

(jeg sidder selvfølgelig klar ved tasterne når du får overskud!)

Tak tak - store, våde bøttekys kan man aldrig få for mange af.

Vi skal nok smide dig en besked, når hun er kommet ud, men vi regner ikke med at komme et sted hen hen hvor vi må bruge mobil før engang efter middag.

Anmeld

26. juli 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

hvor er det crazy at tænke på!! jeg håber alting går heeeeeelt efter planen og at I får en fin, rynket, skrigende datter i armene inden jeg når at stå op

Det er lidt vildt - jeg skal prøve at se om jeg kan få nuppet et sidste mavebillede til dig, så du kan se hvad der venter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.