Min lille prinsesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Tulle28

Thildesmor skriver:

Vildt så hurtigt som tiden går, Thilde bliver 3 måneder om 9 dage, hvor blev min lille baby af?!

Synes det var lang tid siden jeg havde lagt nogle billeder ind, så her er lidt af min lille prinsesse

Milde moster, hvor er hun bare nuttet!!

Nej, det er ikke til at forstå, hvor tiden bliver af, vores lille nus er 4 mdr. på torsdag... GISP! Håber ikke det bliver ved med at gå så hurtigt:-(

Knus Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Thildesmor

MoarJ skriver:

Jeg stod også op og lavede en flaske så snart hun begyndte at ligge og pludre.... Det er forskelligt hvad man gør...

Det er bare rigtig øv, når man kommer ud for at de slet ikke vil sove.. Puha det tager hårdt på ens kræfter... Der ligner man virkelig en hængt kat...

Nat flasken stoppede vi med da Julie var omkring 8-9 mdr ca.. Kan ikke huske det præcis... Vi stoppede helt med flasken da hun var tæt på 1 år... Og det er gået super fint... Nu har hun ikke fået flaske i snart 8 mdr.... Så det er godt...

Nåå jamen kom egentlig bare i tvivl om jeg var den eneste der stod op når de begynder at snakke om natten

Åhh jamen på et tidspunkt må hun jo også kunne undvære den om natten, men tror måske lidt at det hjælper når hun begynder at få noget mere fast mad end kun flaske  

Og har lige nu taget en beslutning, når barnedåben er overstået og vores nye køkken er sat op (flytter hjem til min mor de 14 dage de laver køkken) så kommer prinsessen ind på eget værelse

Anmeld

27. juli 2010

Thildesmor

Tulle28 skriver:

Milde moster, hvor er hun bare nuttet!!

Nej, det er ikke til at forstå, hvor tiden bliver af, vores lille nus er 4 mdr. på torsdag... GISP! Håber ikke det bliver ved med at gå så hurtigt:-(

Knus Tulle

1000 tak åhh tror desværre altid man vil synes det går hurtigt med sine egne børn  men længden på dem må da stoppe engang

Anmeld

27. juli 2010

Mira0911

Thildesmor skriver:

Nåå jamen kom egentlig bare i tvivl om jeg var den eneste der stod op når de begynder at snakke om natten

Åhh jamen på et tidspunkt må hun jo også kunne undvære den om natten, men tror måske lidt at det hjælper når hun begynder at få noget mere fast mad end kun flaske  

Og har lige nu taget en beslutning, når barnedåben er overstået og vores nye køkken er sat op (flytter hjem til min mor de 14 dage de laver køkken) så kommer prinsessen ind på eget værelse

De kommer klart til at sove bedre når de får noget mere fast føde... :)

Sikke skønt med et nyt køkken... :)

Anmeld

27. juli 2010

Thildesmor

MoarJ skriver:

De kommer klart til at sove bedre når de får noget mere fast føde...

Sikke skønt med et nyt køkken...

ja jeg glæder mig også til det kommer, vores køkken er hvis fra 70'erne (skal lige sige vi bor til leje). Det er manden der har bestemt hvordan det skal se ud, det skulle nemlig vælges den 5 maj og prinsessen blev født den 4, så kunne ikke lige være med.. så er MEGET spændt på at se hans valg

Anmeld

27. juli 2010

Mira0911

Thildesmor skriver:

ja jeg glæder mig også til det kommer, vores køkken er hvis fra 70'erne (skal lige sige vi bor til leje). Det er manden der har bestemt hvordan det skal se ud, det skulle nemlig vælges den 5 maj og prinsessen blev født den 4, så kunne ikke lige være med.. så er MEGET spændt på at se hans valg

Kan godt forstå du er spændt... Smid da endelig billeder ind af det, når det er færdigt...

Anmeld

27. juli 2010

line melias mor

hun er bare gudeskøn

Anmeld

27. juli 2010

Thildesmor

MoarJ skriver:

Kan godt forstå du er spændt... Smid da endelig billeder ind af det, når det er færdigt...

åhh ja det var da en god ide, må hellere få taget et før og et efter billede det kunne da være sjovt at se.. er også ved at lave vores stue om, var ude og købe nye møbler igår (I LOVE IKEA) der kommer da også lige et før og efter billede.. når det engang bliver færdigt

Anmeld

27. juli 2010

Thildesmor

line melias mor skriver:

hun er bare gudeskøn

1000 tak  og kan da kun sige det samme om din lille prinsesse

Anmeld

27. juli 2010

Mira0911

Thildesmor skriver:

åhh ja det var da en god ide, må hellere få taget et før og et efter billede det kunne da være sjovt at se.. er også ved at lave vores stue om, var ude og købe nye møbler igår (I LOVE IKEA) der kommer da også lige et før og efter billede.. når det engang bliver færdigt

Skønt.... IKEA I love it.... :)

Det er et skønt sted... Farligt for mig at komme der... Sikke alt det jeg får købt med hjem,..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.