Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åh hvor er hun sød altså
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til Frederic skriver: sikke en fin prinsesse og ja de vokser som ukrudt....
sikke en fin prinsesse og ja de vokser som ukrudt....
hehe lige præcis, går og tænker på om str 74 i vinterjakke nu er stor nok, hun er jo i 68 nu... vildt så stor hun bliver for 3 måneder siden brugte hun jo str. 50
SarahAa skriver: Hvor er hun dog bare skøn!
Hvor er hun dog bare skøn!
1000 tak
Sikke en skøn lille grinebider
Sakris skriver: Åh hvor er hun sød altså
1000 tak skal du ha
dorthemus skriver: Sikke en skøn lille grinebider
hehe ja men hun kan nu også være ligeså sur som hun er glad til tider en bestemt lille dame.
Thildesmor skriver: hehe ja men hun kan nu også være ligeså sur som hun er glad til tider en bestemt lille dame.
Åh ja det kender jeg godt...men de er nu sødest smilende, selvom sure babyer bestemt kan være sjove at se på
MoarJ skriver: Det går ALT for stærkt... Min datter er knap 18 mdr... Hvor dælen er tiden blevet af...
Det går ALT for stærkt... Min datter er knap 18 mdr... Hvor dælen er tiden blevet af...
åhh ja før vi ser os om, så går de jo nærmest i skole
Jep og på vej til at flytte hjemmefra...
dorthemus skriver: Åh ja det kender jeg godt...men de er nu sødest smilende, selvom sure babyer bestemt kan være sjove at se på
hehe ja griner lidt af hende engang imellem når hun lige skyder underlæben frem, så ved ma godt at hun ikke er tilfreds må simpelthen se om jeg ikke kan fange sådan et billede hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128