Min lille prinsesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Thildesmor

MoarJ skriver:

Jep og på vej til at flytte hjemmefra...

hehe åhh får helt gys i maven af tanken... godt der lige går et par år endnu  lige nu kæmper jeg bare mest med tanken om at hun skal sove på sit eget værelse snart, det synes jeg er slemt nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Mira0911

Thildesmor skriver:

hehe åhh får helt gys i maven af tanken... godt der lige går et par år endnu  lige nu kæmper jeg bare mest med tanken om at hun skal sove på sit eget værelse snart, det synes jeg er slemt nok

Ja der går lige noget tid...

Det skal nok gå når hun kommer på eget værelse... ;) Vi havde ikke problemer her da Julie skulle på eget værelse..

Jeg frygtede virkelig jeg ikke kunne høre hende når hun vågnede osv... Det kunne jeg sagtens... Ingen problemer der...

Anmeld

27. juli 2010

Thildesmor

MoarJ skriver:

Ja der går lige noget tid...

Det skal nok gå når hun kommer på eget værelse... Vi havde ikke problemer her da Julie skulle på eget værelse..

Jeg frygtede virkelig jeg ikke kunne høre hende når hun vågnede osv... Det kunne jeg sagtens... Ingen problemer der...

ja du har sikkert ret, nok også mere de tanker der kræser hor mig men omvendt hendes værelse ligger lige op af vores soveværelse såå.. det er nok mig der pyldrer

Hvor gammel var Julie da hun kom på eget værelse? sov hun igennem dengang? altså uden mad om natten og sådan? synes bare det er lidt svært hvornår det er tiden til at hun skal derind..

Anmeld

27. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Thildesmor skriver:

hehe lige præcis, går og tænker på om str 74 i vinterjakke nu er stor nok, hun er jo i 68 nu... vildt så stor hun bliver for 3 måneder siden brugte hun jo str. 50

herlig det er hun...

Sidder selv nogle gange og kigger på frederic og tænker; hold da op der er sket meget. Fra helt at være afhængig af os som forældre, til nu at være en selvstændig bandit på snart 23 mdr.

Anmeld

27. juli 2010

Thildesmor

Mor til Frederic skriver:

herlig det er hun...

Sidder selv nogle gange og kigger på frederic og tænker; hold da op der er sket meget. Fra helt at være afhængig af os som forældre, til nu at være en selvstændig bandit på snart 23 mdr.

hehe åhh glæder mig simpelthen også til at Thilde også bliver så gammel

Anmeld

27. juli 2010

Mira0911

Thildesmor skriver:

ja du har sikkert ret, nok også mere de tanker der kræser hor mig men omvendt hendes værelse ligger lige op af vores soveværelse såå.. det er nok mig der pyldrer

Hvor gammel var Julie da hun kom på eget værelse? sov hun igennem dengang? altså uden mad om natten og sådan? synes bare det er lidt svært hvornår det er tiden til at hun skal derind..

Jeg var selv pyldret også...

Julie kom på eget værelse da hun ca var 4 mdr... Hun fik flaske om natten, når hun "kaldte".... Hun sov igennem kort tid efter vi kom hjem fra sygehuset....

Vi har så haft end 3 mdr, hvor hun bare ikke ville sove... Det var hårdt...

Anmeld

27. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Thildesmor skriver:

hehe åhh glæder mig simpelthen også til at Thilde også bliver så gammel

thi hi... Hver alder deres charme...

Kan stadig falde i svime og baby tøj - tænk det har han kunnet være i. Suk... Slet ikke forstå han har været så lille. Ej okay, vi bruger stadig str 74 i shorts til ham...

Vi laved hånd og fod aftryk på én af de body'er han passed ved 3-6-9-12 mdr.

Anmeld

27. juli 2010

Thildesmor

MoarJ skriver:

Jeg var selv pyldret også...

Julie kom på eget værelse da hun ca var 4 mdr... Hun fik flaske om natten, når hun "kaldte".... Hun sov igennem kort tid efter vi kom hjem fra sygehuset....

Vi har så haft end 3 mdr, hvor hun bare ikke ville sove... Det var hårdt...

åhh nej, sådan en periode er vi inde i lige nu tror jeg, hun vil simpelthen ikke sove hos sig selv, hun begynder bare at brokke sig ligeså snart hun bliver lagt, og må så hen og putte lidt hos mig indtil hun falder i søvn, og så kommer hun i egen seng igen.. men altså, måske er det også mig der har en lidt bøjet rygrad nogle gange

Åhh tror måske også snart det er tid til hun kommer på eget værelse, hun sover jo igennem (når hun altså endelig er faldet i søvn) og det er ikke sådan hun begynder at græde når hun bliver sulten, hun begynder egentlig bare at snakke lidt.. gad vide om det egentlig er forkert at give hende mad på det tidspunkt, hun ber jo egentlig ikke som sådan om det... har bare altid rejst mig og varmet en flaske når hun begynder på det... men hun spiser den da godt nok ...hmm...

Anmeld

27. juli 2010

Thildesmor

Mor til Frederic skriver:

thi hi... Hver alder deres charme...

Kan stadig falde i svime og baby tøj - tænk det har han kunnet være i. Suk... Slet ikke forstå han har været så lille. Ej okay, vi bruger stadig str 74 i shorts til ham...

Vi laved hånd og fod aftryk på én af de body'er han passed ved 3-6-9-12 mdr.

hehe ja kender det godt, tænk allerede nu kan jeg til tider godt tænke mig en mere, men tror det er meget godt manden ligesom sætter hælene i

ej det var altså bare en super god ide med de aftryk, det har jeg aldrig tænkt på, det er da vildt sjovt at have når de bliver større

Anmeld

27. juli 2010

Mira0911

Thildesmor skriver:

åhh nej, sådan en periode er vi inde i lige nu tror jeg, hun vil simpelthen ikke sove hos sig selv, hun begynder bare at brokke sig ligeså snart hun bliver lagt, og må så hen og putte lidt hos mig indtil hun falder i søvn, og så kommer hun i egen seng igen.. men altså, måske er det også mig der har en lidt bøjet rygrad nogle gange

Åhh tror måske også snart det er tid til hun kommer på eget værelse, hun sover jo igennem (når hun altså endelig er faldet i søvn) og det er ikke sådan hun begynder at græde når hun bliver sulten, hun begynder egentlig bare at snakke lidt.. gad vide om det egentlig er forkert at give hende mad på det tidspunkt, hun ber jo egentlig ikke som sådan om det... har bare altid rejst mig og varmet en flaske når hun begynder på det... men hun spiser den da godt nok ...hmm...

Jeg stod også op og lavede en flaske så snart hun begyndte at ligge og pludre.... Det er forskelligt hvad man gør...

Det er bare rigtig øv, når man kommer ud for at de slet ikke vil sove.. Puha det tager hårdt på ens kræfter... Der ligner man virkelig en hængt kat...

Nat flasken stoppede vi med da Julie var omkring 8-9 mdr ca.. Kan ikke huske det præcis... Vi stoppede helt med flasken da hun var tæt på 1 år... Og det er gået super fint... Nu har hun ikke fået flaske i snart 8 mdr.... Så det er godt... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.