Se min nye tatovering...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

MM1987

kitty skriver:

Den er simpelthen så smuk. Jeg tror måske det er hævelsen der giver hakker - ikke at jeg kan se dem. Blomster er jo ikke "lige" i kanten... Det er en af de smukkeste blomstertatoveringer jeg har set!

Hvordan ser den ud nu, hvor der er gået noget tid? har farverne ændret sig lidt?

Tak søde, han er også sindsygt dygtig og laver næsten kun blomster, så det var lidt af et lykketræf...

Ja, de er jo ikke så pæne når de er helt nye.

Farverne har ændret sig meget nu hvor den næsten er helet, og den er lige som jeg havde bedt om. Jeg lægger billeder op når den er helet helt. 

Hvis du gerne vil have en blomst skal du næsten have fat i ham, han hedder Yanni Vera og kommer til DK igen har han sagt...

Eller prøv at kigge hos Bright side tattoo (google dem, de har en hjemmeside), det var der han gæstede, de er mega seje til farver. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

MM1987

Risen skriver:

Haha kender godt den følelse! Og det er netop det jeg frygter.. hehe.. Ved jo det gør så nas, men det ville måske være kedeligt  hvis det ikke gjorde? .. hehe.. Jamen havde faktisk lavet en skitse med en lille børneengel , sådan lidt tegneserie agtigt uden ansigt og så med dato og navn for Clara.. Men kender du det, er simpelthen i tvivl  om jeg vil eller ej.. 

Jeg tror det, for mig er det i hvert fald en del af oplevelsen...

Hmm, hvis du er i tvivl skal du nok vente lidt, du kan jo altid få den senere... Hvor skal den side henne hvis det er??

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Tak søde, han er også sindsygt dygtig og laver næsten kun blomster, så det var lidt af et lykketræf...

Ja, de er jo ikke så pæne når de er helt nye.

Farverne har ændret sig meget nu hvor den næsten er helet, og den er lige som jeg havde bedt om. Jeg lægger billeder op når den er helet helt. 

Hvis du gerne vil have en blomst skal du næsten have fat i ham, han hedder Yanni Vera og kommer til DK igen har han sagt...

Eller prøv at kigge hos Bright side tattoo (google dem, de har en hjemmeside), det var der han gæstede, de er mega seje til farver. 

Jeg skal have lavet min blå anemone, og jeg har en idé om, at den skal være uden den sorte outline (er det ikke det de kalder det?) Så det i MiamiInk, at de lavede en uden, og det vår så flot! Nu må vi se. Det bliver ikke det næste års tid. Da skal vi jo være gravide, os to. Ikk?

Jeg googler og kigger. Tak for tippet!

Anmeld

1. august 2010

MM1987

kitty skriver:

Jeg skal have lavet min blå anemone, og jeg har en idé om, at den skal være uden den sorte outline (er det ikke det de kalder det?) Så det i MiamiInk, at de lavede en uden, og det vår så flot! Nu må vi se. Det bliver ikke det næste års tid. Da skal vi jo være gravide, os to. Ikk?

Jeg googler og kigger. Tak for tippet!

Det ser også megafedt ud, og det kan sagtens lade sig gøre når man vælger en farve der er i kontrast til huden...

Nej det er rigtigt, også derfor jeg skyndte mig at slå til nu - for regner ikke med det er muligt at blive tatoveret det næste stykke tid....

Vi må vente til vi har vores guld i armene, og så må vi under nålen igen 

Anmeld

1. august 2010

Dansker I Holland

Jeg har lige et spørgsmål. Er der nogen som har fået lavet tatoveringer som har lyst til at forklare hvordan det føles at få sådan en lavet ? Ikke hvor ondt det gør, for det kan jeg næsten forestille mig. Smiler....

Anmeld

1. august 2010

MM1987

NR3ønskebarn skriver:

Jeg har lige et spørgsmål. Er der nogen som har fået lavet tatoveringer som har lyst til at forklare hvordan det føles at få sådan en lavet ? Ikke hvor ondt det gør, for det kan jeg næsten forestille mig. Smiler....

Hmm, jeg synes ikke rigtig det kan sammenlignes med noget - det er faktisk rigtig svært at forklare. 

Det føles vel som en hudafskrabning, måske en smule brændende. 

Der er bare stor forskel på smerte man er forberedt på og ikke. 

Jeg tror ikke man skal tænke som meget over hvordan det føles, det er en del af oplevelsen, som der også er blevet skrevet tidligere

Anmeld

1. august 2010

Dansker I Holland

Mia Maia skriver:

Hmm, jeg synes ikke rigtig det kan sammenlignes med noget - det er faktisk rigtig svært at forklare. 

Det føles vel som en hudafskrabning, måske en smule brændende. 

Der er bare stor forskel på smerte man er forberedt på og ikke. 

Jeg tror ikke man skal tænke som meget over hvordan det føles, det er en del af oplevelsen, som der også er blevet skrevet tidligere

Hehe ok Ja det er fordi jeg gerne vil have tattoo, men jeg er hamrende nervøs, da jeg HADER nåle ggg... Og jeg er ikke god til smerte GRINER... Og jeg skal føde mit 3 barn om 15 uger ? Hold da op gg.g..

Anmeld

1. august 2010

MM1987

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ok Ja det er fordi jeg gerne vil have tattoo, men jeg er hamrende nervøs, da jeg HADER nåle ggg... Og jeg er ikke god til smerte GRINER... Og jeg skal føde mit 3 barn om 15 uger ? Hold da op gg.g..

Hvis du har født 2, snart 3 børn, er jeg ret overbevidst om det vil være piece of cake. 

Jeg er selv nåleskræk, men det føles på ingen måde som en blodprøve eller lignende - og ser heller ikke sådan ud, det er jo kun overfladisk...

Du siger bare til tatovøren at du gerne vil prøve at mærke nålen inden der kommer farve i... Men når først du sidder der, så gør du det også

Anmeld

1. august 2010

Dansker I Holland

Mia Maia skriver:

Hvis du har født 2, snart 3 børn, er jeg ret overbevidst om det vil være piece of cake. 

Jeg er selv nåleskræk, men det føles på ingen måde som en blodprøve eller lignende - og ser heller ikke sådan ud, det er jo kun overfladisk...

Du siger bare til tatovøren at du gerne vil prøve at mærke nålen inden der kommer farve i... Men når først du sidder der, så gør du det også

Ok det lyder godt Men jeg venter i hvert fald lige til jeg har født Synes jeg har smerter nok med min bækkenløsning da Men tak for dine gode råd Smiler hehe...

Anmeld

1. august 2010

o0sus0o

synes det en fin blomst du fået dig. vil tro ujævnheden skylden den er hel ny, for den er lidt i højre side men når det hælet ordenligt vil det være så lidt man ikke kan se det mere..

hvor har du fået den lavet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.