Se min nye tatovering...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

Risen

Smukt ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Miia90

synes det ser ud som om der er mange hakker i i omriset ?

Anmeld

1. august 2010

MM1987

Risen skriver:

Smukt ! 

Tak søde...

Jeg er så glad for den, og nu er den lige ved at være helet, det har jeg glædet mig til længe - så kan jeg rigtig se hvordan den bliver.

Hvordan går det med lille Clara, jeg følger jo slet ikke med, hvilket jeg har det lidt skidt med, men har bare haft brug for en pause.

Knus

Anmeld

1. august 2010

MM1987

Miia90 skriver:

synes det ser ud som om der er mange hakker i i omriset ?

Hmm, jeg tror ikke lige jeg ved hvilke hakker det er du snakker om...

Jeg synes faktisk omridset er utrolig flot lavet - hvis du tænker på de små ujævnheder er det jo fordi den er realistisk - men forstår slet ikke hvor du har hakkerne fra.

Anmeld

1. august 2010

LotteGabriella

hehe jeg fandt den....den er rigtig fin....kan godt forstå at du er glad for den

Anmeld

1. august 2010

MM1987

LotteGabriella skriver:

hehe jeg fandt den....den er rigtig fin....kan godt forstå at du er glad for den

Ja, jeg havde lagt den ud - kunne slet ikke lade være.

Den er jo ved at være helet nu, og hold da op der er stor forskel fra det billede jeg har lagt ind - synes bare den er endnu flottere, eller nu kan jeg se at han har ramt helt rigtig med de farver jeg ønskede. 

Man bliver meget mere afslappet - og fra nu af vil jeg kun have nogen der kan lave det i frihånd

Anmeld

1. august 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Tak søde...

Jeg er så glad for den, og nu er den lige ved at være helet, det har jeg glædet mig til længe - så kan jeg rigtig se hvordan den bliver.

Hvordan går det med lille Clara, jeg følger jo slet ikke med, hvilket jeg har det lidt skidt med, men har bare haft brug for en pause.

Knus

Selv tak søde.. Den er bare super flot! Er der stadig lidt sår på?. rasmus skal ind og have lavet en ordenlig en i morgen, overvejer selv at få lavet en også (imorgen) men ved ikke rigtig om jeg tør.. hihi.. kan stadig huske hvor ondt det gjorde.. 

Det er helt okay med pause søde, helt forståeligt, der er faktisk heller ikke det helt store at fortælle om Clara, hun vokser bare og bliver en lille michelin model.. hehe 

Anmeld

1. august 2010

MM1987

Risen skriver:

Selv tak søde.. Den er bare super flot! Er der stadig lidt sår på?. rasmus skal ind og have lavet en ordenlig en i morgen, overvejer selv at få lavet en også (imorgen) men ved ikke rigtig om jeg tør.. hihi.. kan stadig huske hvor ondt det gjorde.. 

Det er helt okay med pause søde, helt forståeligt, der er faktisk heller ikke det helt store at fortælle om Clara, hun vokser bare og bliver en lille michelin model.. hehe 

Ja lidt er der stadig, men den er snart helet helt - glæder mig...

Uhh...det er spændende. Altså jeg havde også glemt hvor ondt det gjorde, så de første 10 minutter tænkte jeg bare "hvad er det jeg har gjort", men så vender man sig til det, og lige så snart det er overstået, så var det glemt, og den tog alligevel 2 timer. 

Ved du hvad du skal have lavet?... Jeg er blevet helt afhængig og kan slet ikke vente til næste...

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Hmm, jeg tror ikke lige jeg ved hvilke hakker det er du snakker om...

Jeg synes faktisk omridset er utrolig flot lavet - hvis du tænker på de små ujævnheder er det jo fordi den er realistisk - men forstår slet ikke hvor du har hakkerne fra.

Den er simpelthen så smuk. Jeg tror måske det er hævelsen der giver hakker - ikke at jeg kan se dem. Blomster er jo ikke "lige" i kanten... Det er en af de smukkeste blomstertatoveringer jeg har set!

Hvordan ser den ud nu, hvor der er gået noget tid? har farverne ændret sig lidt?

Anmeld

1. august 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Ja lidt er der stadig, men den er snart helet helt - glæder mig...

Uhh...det er spændende. Altså jeg havde også glemt hvor ondt det gjorde, så de første 10 minutter tænkte jeg bare "hvad er det jeg har gjort", men så vender man sig til det, og lige så snart det er overstået, så var det glemt, og den tog alligevel 2 timer. 

Ved du hvad du skal have lavet?... Jeg er blevet helt afhængig og kan slet ikke vente til næste...

Haha kender godt den følelse! Og det er netop det jeg frygter.. hehe.. Ved jo det gør så nas, men det ville måske være kedeligt  hvis det ikke gjorde? .. hehe.. Jamen havde faktisk lavet en skitse med en lille børneengel , sådan lidt tegneserie agtigt uden ansigt og så med dato og navn for Clara.. Men kender du det, er simpelthen i tvivl  om jeg vil eller ej.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.