Se min nye tatovering...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.940 visninger
40 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

MM1987

Hej...

Kom lige i tanke om jeg havde lovet at lægge et billede ind når jeg fik min nye tatovering, og her er den så.

Jeg gik tilbage til min originale ide om en orkide. 

Det var slet ikke meningen det skulle være lige nu, men havde håbet jeg kunne nå det inden jeg skulle i behandling igen. Jeg havde fået et link af en veninde til en tatovør på christianshavn, Bright side tattoo, og fik kigget på deres hjemmeside. Det var så sindsygt flot, så tænkte jeg ville kigge forbi, og lige spørge om de havde nogen tider. Gik derind i onsdags, og de havde selvfølgelig ikke tider før om et år - men så havde en gæste tatovør fra californien på besøg, og han er ekspert i blomster, yanni vera - og jeg kunne få en tid fredag, så det sagde jeg ja til, nogen gange må man tage en hurtig beslutning når chancen byder sig. 

Han laver det meste i frihånd, han havde kun lavet en stencil for omridset. Resten af tiden sad han og googlede billeder af orkideer og tatoverede ud fra dem. Den er 10-12 cm i diameteren og det tog 2 timer. 

Jeg er så sindsygt glad for den...

Og forresten, den sidder midt på ryggen, lide der hvor man har det der knæk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

otlitrom

Den er bare så sk*de flot, og jeg er kun lidt misundelig Har virkelig lyst til at bestille en tid og få en tat mere.. Men jeg venter.

Den er super smuk, søde

Anmeld

25. juli 2010

Maria.

Mia Maia skriver:

Hej...

Kom lige i tanke om jeg havde lovet at lægge et billede ind når jeg fik min nye tatovering, og her er den så.

Det var slet ikke meningen det skulle være lige nu, men havde håbet jeg kunne nå det inden jeg skulle i behandling igen. Jeg havde fået et link af en veninde til en tatovør på christianshavn, Bright side tattoo, og fik kigget på deres hjemmeside. Det var så sindsygt flot, så tænkte jeg ville kigge forbi, og lige spørge om de havde nogen tider. Gik derind i onsdags, og de havde selvfølgelig ikke tider før om et år - men så havde en gæste tatovør fra californien på besøg, og han er ekspert i blomster, yanni vera - og jeg kunne få en tid fredag, så det sagde jeg ja til, nogen gange må man tage en hurtig beslutning når chancen byder sig. 

Han laver det meste i frihånd, han havde kun lavet en stencil for omridset. Resten af tiden sad han og googlede billeder af orkideer og tatoverede ud fra dem. Den er 10-12 cm i diameteren og det tog 2 timer. 

Super flot smukke!

Kommer du ikke til Kongeøen til baby.dk møde? d. 29/8..

Anmeld

25. juli 2010

BabyStella!

Mia Maia skriver:

Hej...

Rigtig flot Jeg har selv denne her samme sted...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juli 2010

MM1987

kitty skriver:

Den er bare så sk*de flot, og jeg er kun lidt misundelig Har virkelig lyst til at bestille en tid og få en tat mere.. Men jeg venter.

Den er super smuk, søde

Endnu engang tak smukke...

Vidste slet ikke du havde en, hvad har du??

Det er noget værre noget, men bliver inkoholic - jeg er i hvert fald total bidt...

Anmeld

25. juli 2010

MM1987

Maria. skriver:

Super flot smukke!

Kommer du ikke til Kongeøen til baby.dk møde? d. 29/8..

Tak...

Ihh, det ville jeg ellers gerne, er faktisk herover nu, men tager til stockholm i morgen og er der helt til fredag... ØV ØV....

Jeg må komme med næste gang, og forhåbentlig med mave eller baby

Anmeld

25. juli 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Endnu engang tak smukke...

Vidste slet ikke du havde en, hvad har du??

Det er noget værre noget, men bliver inkoholic - jeg er i hvert fald total bidt...

Jeg har bare en lille en på højre ankel, som jeg fik lavet i New Zealand. Har længe drømt om at få en lidt større mellem skulderbladene, men har ventet, da det ikke gik så godt i spænd med projekt baby... Nu har jeg ventet 2½ år, så jeg venter videre Har ikke fået den tegnet endnu (vil gerne selv), men der skal indgå en blå anemone, det er sikkert

Anmeld

25. juli 2010

MM1987

BabyStella! skriver:

Rigtig flot Jeg har selv denne her samme sted...

Ej den er også virkelig flot... Kan godt lide den ikke er symmetrisk... 

Man bliver afhængig af det - og jeg blive kun mere bidt af det for hver gang...

Anmeld

25. juli 2010

Maria.

Mia Maia skriver:

Tak...

Ihh, det ville jeg ellers gerne, er faktisk herover nu, men tager til stockholm i morgen og er der helt til fredag... ØV ØV....

Jeg må komme med næste gang, og forhåbentlig med mave eller baby

Det er først d. 29 august..

Anmeld

25. juli 2010

MM1987

kitty skriver:

Jeg har bare en lille en på højre ankel, som jeg fik lavet i New Zealand. Har længe drømt om at få en lidt større mellem skulderbladene, men har ventet, da det ikke gik så godt i spænd med projekt baby... Nu har jeg ventet 2½ år, så jeg venter videre Har ikke fået den tegnet endnu (vil gerne selv), men der skal indgå en blå anemone, det er sikkert

Okay... Det er et rigtig godt minde fra turen...

Det lyder flot.. Nej det er jo det - også derfor jeg skyndte mig at slå til nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.