Hvor er det bedst at blogge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

bagger26

Skide godt du oprettede denne tråd. Jeg har også længe ledt efter et sted hvor jeg kunne skrive lidt ned, og som jeg også kunne finde ud af uden at skulle være det helt store computergeni. Har engang haft sådan en 123hjemmeside, men det var ikke lige det jeg ville. Så helt genialt Rosa, det blev også blogspot jeg har valgt, det virker rigtig godt og det er sgu lidt sjovt at sidde og lave.. http://mads-sofia.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
bagger26 skriver:

Skide godt du oprettede denne tråd. Jeg har også længe ledt efter et sted hvor jeg kunne skrive lidt ned, og som jeg også kunne finde ud af uden at skulle være det helt store computergeni. Har engang haft sådan en 123hjemmeside, men det var ikke lige det jeg ville. Så helt genialt Rosa, det blev også blogspot jeg har valgt, det virker rigtig godt og det er sgu lidt sjovt at sidde og lave.. http://mads-sofia.blogspot.com/

Ejj, den er vel nok flot Jeg er faktisk også ret glad for min, den er faktisk blevet vældig fin synes jeg, det er rart at det er så overskueligt!

Anmeld

31. juli 2010

twinboys

Her er vores hjemmeside...

www.twinboys.dk

Majbritt

Anmeld

31. juli 2010

Moderator

twinboys skriver:

Her er vores hjemmeside...

www.twinboys.dk

Majbritt

Åhh  jeg er SÅÅÅ forelsket i dine smukke knejter!!! De er bare så skønne!!!

Og flot hjemmeside - elsker baggrundstapetet!!!

Anmeld

31. juli 2010

twinboys

Rosa skriver:

Smiler tak søde... Du bliver måske deres svigermoar en dag... smiler

Anmeld

31. juli 2010

twinboys

Rosa skriver:

Men så skal du i gang med at lave nogle piger griner

Anmeld

31. juli 2010

Sommerfuglelarven

Jeg er også ejer af en på blogspot.com - den er dog ikke opdateret i laaaaaaang tid, og så kom jeg vist nok til at gøre så ingen kunne læse med, da jeg lavede en give-away  Men den vil løbende blive opdateret igen!

www.sommerfuglelarven.blogspot.com

Anmeld

31. juli 2010

Ida.

Jeg blogger på blogspot det er ganske til at gå til, så den får min anbefaling! Jeg har før haft en 123hjemmeside, hvilket jeg ikke brød mig så meget om...

(du kan se min blog på idastenildcoltau.blogspot.com)

Anmeld

31. juli 2010

Mettemus

Lige et sidespørgsmål - hvor teknisk begavet skal man være for at lave sådan en blog? Vi har nemlig også talt om blogspot, da der også er et stykke vej fra Århus til bedsterne og olderne, og derfor kunne de være rigtig fint, at de kunne følge lidt med i hverdagene. Men jeg er lidt nervøs for at mine tekniske evner ikke rækker (læs: ikke eksisterer)

Anmeld

31. juli 2010

Moderator

Mettemus skriver:

Lige et sidespørgsmål - hvor teknisk begavet skal man være for at lave sådan en blog? Vi har nemlig også talt om blogspot, da der også er et stykke vej fra Århus til bedsterne og olderne, og derfor kunne de være rigtig fint, at de kunne følge lidt med i hverdagene. Men jeg er lidt nervøs for at mine tekniske evner ikke rækker (læs: ikke eksisterer)

Jeg er selv lidt en computerspasser, men jeg lavede en blog på 10 minutter... Så det er ikke særligt kompliceret derinde på blogspot ihvertfald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.