Hvor er det bedst at blogge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

otlitrom

Rosa skriver:

Jeg var lige inde og kigge på de forskellige og det virker umiddelbart som om blogspot er der hvor det dels er enklest og dels er der tilsyneladende flere muligheder for at gøre bloggen personlig... Så foreløbig står den som nr 1

Det lyder godt. Så skriver jeg den selv lige bag øret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Silvermist

Vi har valgt hjemmeside-metoden, da en stor del af vores familie jo bor i Island. På vores hjemmeside er der også masser af muligheder, bl.a. dagbog, barnets 1. år, masser af plads til billeder, video´er osv. Og en af de ekstra gode funktioner er, at man kan låse hjemmesiden el del af den med sit eget kodeord.

Du er velkommen til at besøge hjemmesiden http://www.isabellaogvictoria.nino.is/ Jeg sender dig lige en PB med kodeordet.

Kram

Anmeld

25. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Silvermist skriver:

Vi har valgt hjemmeside-metoden, da en stor del af vores familie jo bor i Island. På vores hjemmeside er der også masser af muligheder, bl.a. dagbog, barnets 1. år, masser af plads til billeder, video´er osv. Og en af de ekstra gode funktioner er, at man kan låse hjemmesiden el del af den med sit eget kodeord.

Du er velkommen til at besøge hjemmesiden http://www.isabellaogvictoria.nino.is/ Jeg sender dig lige en PB med kodeordet.

Kram

Sikke en skøn hjemmeside... Jo, det er bestemt også en mulighed, dog mere omfattende, så det ville jo så delvist blive Niklas' projekt...

Anmeld

26. juli 2010

businesstigger

Jeg bruger selv Livejournal. Det er jeg rigtig glad for. Det er nemt både som den der skriver og dem der følger med. Og man har mulighed for at bestemme hvem der må se det man ligger op om alle må eller kun dem man giver lov.

Http://strandmose.livejournal.com

Anmeld

29. juli 2010

Pige2009

Rosa skriver:

Uh, det lyder meget teknisk - jeg vender den lige med hjemmestyret - det er ham der står for datateknikken

Det er meget simpelt - jeg er selv lidt lost på området, men synes det virker godt

Anmeld

29. juli 2010

AnneBJ

Jeg vil også lige smide en stemme på blogspot... Du kan se et eksempel her, dog er det længe siden jeg har opdateret min

www.jellingvej.blogspot.com

Det er ret nemt at gøre den personlig, både med baggrund, layoutet, farver osv, og har du brug for hjælp kan du bare sige til
Glæder mig til at se hvad du får lavet!

Anmeld

29. juli 2010

oo

jeg har lavet en hjemmeside i anledning af babyens ankomst, Sørens familie er jo i jylland og min er i københavn, så alle er langt væk og kan ikke følge med og så er det nemmeste at have en hjemmeside hvor jeg kan skrive og lægge billeder ind jeg bruger www.babymin.dk. indtil videre har jeg et gratis abonnement, men når baby Juhl kommer ud regner jeg med at betale de 300 kr om året, så jeg får en maaaaaaaasse plads derinde

Anmeld

29. juli 2010

Thalia

Jeg sværger til Wordpress.

Jeg blogger om løst og fast på www.burri.dk - der har dog været ret stille de sidste par måneder pga specialeskriveri, men i morgen afleverer jeg og så burde bloggen live op igen

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Tak for alle jeres svar, det var et svært valg... Men nu er jeg altså gået i gang! Jeg har valgt blogspot fordi det var mest overskueligt og jeg synes det var de flotteste blogs derinde.

Hvis I vil se den kan I kigge her

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

jeg har lavet en hjemmeside i anledning af babyens ankomst, Sørens familie er jo i jylland og min er i københavn, så alle er langt væk og kan ikke følge med og så er det nemmeste at have en hjemmeside hvor jeg kan skrive og lægge billeder ind jeg bruger www.babymin.dk. indtil videre har jeg et gratis abonnement, men når baby Juhl kommer ud regner jeg med at betale de 300 kr om året, så jeg får en maaaaaaaasse plads derinde

God ide, men jeg havde tænkt mig at jeg vil skrive om andet end bare baby (og selvfølgelig også en HEL masse om ham) så jeg tænker at et ikke heeelt så babyrettet forum er mere mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.