Hvor er det bedst at blogge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.872 visninger
32 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har igennem nogen tid gået og summet over om jeg skulle lave min egen blog / dagbog / hjemmeside på nettet, men jeg er helt blank på det område. Pointen er at skrive for mig selv, for Jonathan når han bliver ældre og for venner og familie - især den svenske del som jo ikke har mulighed for at deltage så meget i vores liv og dagligdag. 

Men hvor? Hvad ville I bloggere og andet godtfolk anbefale at jeg placerer mine kruseduller? Og hvorfor?

Hvad er bedst - blog, hjemmeside eller andet?

Glæder mig til at komme i gang

Knus

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

otlitrom

Jeg blogger ikke selv . Men idéen er ikke så tosset, og måske jeg skulle overveje det når behandlingen starter? hmm.. Der satte du lige tanker igang!

Det jeg ville sige er, at min veninde bruger blogspot - mener jeg bestemt det hedder. Det skulle være ret simpelt. Og internationalt. Hun bor her, familien i Canada.

Anmeld

25. juli 2010

Moderator

kitty skriver:

Jeg blogger ikke selv . Men idéen er ikke så tosset, og måske jeg skulle overveje det når behandlingen starter? hmm.. Der satte du lige tanker igang!

Det jeg ville sige er, at min veninde bruger blogspot - mener jeg bestemt det hedder. Det skulle være ret simpelt. Og internationalt. Hun bor her, familien i Canada.

Jaså - jamen den kigger jeg lige på Tak misser

Anmeld

25. juli 2010

mor_sabina

Man kan oprette blogs rimelig nemt på wordpress.com. Vi bruger det i skolen til at dokumentere vores arbejde og så er det jo tilgængeligt med det samme, for både lærere og klassekammerater

Synes det er en super ide og har elv overvejet det, meeen skal jo lige have taget mig sammen

Anmeld

25. juli 2010

Malene84

Rosa skriver:

Jeg har igennem nogen tid gået og summet over om jeg skulle lave min egen blog / dagbog / hjemmeside på nettet, men jeg er helt blank på det område. Pointen er at skrive for mig selv, for Jonathan når han bliver ældre og for venner og familie - især den svenske del som jo ikke har mulighed for at deltage så meget i vores liv og dagligdag. 

Men hvor? Hvad ville I bloggere og andet godtfolk anbefale at jeg placerer mine kruseduller? Og hvorfor?

Hvad er bedst - blog, hjemmeside eller andet?

Glæder mig til at komme i gang

Knus

Rosa

hey søde,

vi har jo vores hjemmeside... og ud fra antallet der besøgt siden er det en kæmpe succes. Du kan sætte billeder ind, men også blogge hvis det er det du har lyst til. Min familie fra Bornholm elsker siden og ideen om at kunne følge der udviklingen i billeder   http://www.123hjemmeside.dk/Madnick 

kraaaam

og iøvrigt rigtig, rigtig god ide du har fået

Anmeld

25. juli 2010

Pige2009

Jeg ville klart købe et domænenavn og oprette en hjemmeside via eks. gigahost.com, og så lave en hjemmeside via et CMS system i wordpress, som har en masse gratis og fede skabeloner, man kan hente Jeg har købt domænenavnet laurabaagoe.dk, så Laura selv kan lave og vedligeholde hendes hjemmeside, når hun bliver større....

K.h. Linda

Anmeld

25. juli 2010

Lone Jakobsen

jeg har brugt megablog.dk. der er dog ikke mange brugere derinde...og derfor nok heller ikke mange læsere. men hyggelig og meget ligetil side.

Anmeld

25. juli 2010

Moderator

Malene84 skriver:

hey søde,

vi har jo vores hjemmeside... og ud fra antallet der besøgt siden er det en kæmpe succes. Du kan sætte billeder ind, men også blogge hvis det er det du har lyst til. Min familie fra Bornholm elsker siden og ideen om at kunne følge der udviklingen i billeder   http://www.123hjemmeside.dk/Madnick 

kraaaam

og iøvrigt rigtig, rigtig god ide du har fået

Suuuperdejlig hjemmeside - hvor ER I bare et lækkert par!!!

Anmeld

25. juli 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Jeg ville klart købe et domænenavn og oprette en hjemmeside via eks. gigahost.com, og så lave en hjemmeside via et CMS system i wordpress, som har en masse gratis og fede skabeloner, man kan hente Jeg har købt domænenavnet laurabaagoe.dk, så Laura selv kan lave og vedligeholde hendes hjemmeside, når hun bliver større....

K.h. Linda

Uh, det lyder meget teknisk - jeg vender den lige med hjemmestyret - det er ham der står for datateknikken

Anmeld

25. juli 2010

Moderator

kitty skriver:

Jeg var lige inde og kigge på de forskellige og det virker umiddelbart som om blogspot er der hvor det dels er enklest og dels er der tilsyneladende flere muligheder for at gøre bloggen personlig... Så foreløbig står den som nr 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.