sumpe-søndag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

otlitrom

mariamiss6 skriver:

Er det så nu jeg skal fortælle dig at jeg ikke har vaskset mit køkken gulv i flere måneder? kun støvsuget....

Så energien er sparet op over meget lang tid du får den IKKE

Øv (mit køkkengulv har også kun fået taget de værste pletter i nogle måneder.... det trænger, men det bliver ikke idag )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

mariamiss6

kitty skriver:

Øv (mit køkkengulv har også kun fået taget de værste pletter i nogle måneder.... det trænger, men det bliver ikke idag )

Jeg får nok heller ikke vasket mit idag, men forhåbentlig skabslågerne

Anmeld

25. juli 2010

line melias mor

uha elsker søndage. herhjemme har vi spist god morgenmad puttet med prinsessen til middag. i aften tager vi til stranden og går en lang tur. rigtig god søndag til alle

Anmeld

25. juli 2010

FrkT

Jeg er lige hjemvendt fra arbejde her for lidt siden (og jeg elsker faktisk at arbejde om søndagen, da jeg ellers altid går og bliver trist og ugidelig om søndagen - hader søndage). Sidder lige ½ times tid her og slapper af. Bagefter står den på tøjvask, opvask, madlavning, hundetur og en masse andet.

Jeg er heldig, har en mand som HADER tour de France ligeså meget som mig

Anmeld

25. juli 2010

Fru.Mäes <3

- Sovede længe sammen med kæresten, og lå og mærkede på bette pjevsen inde i maven.

- Hoppede op på cyklen og cyklede ned og handlede ind til uges madpakke, og tog lidt godt med hjem til morgenmad.

- Bagte banamuffins og boller - da MOR, FAR og LILLESØSTER kommer til eftermiddagskaffe.

- Gjorde rent i hele lejligheden, med hjælp fra kæresten.

- Fik sat en omgang vasketøj over.

Nu er de gamle + hende den bette taget hjem igen, og opvasken er taget. SÅ nu tager jeg mig et hvil på sofa´en - TRÆNGER JGE OSSE BARE TIL  tOUR´EN kører i baggrunden, da jeg egentlig synes det er meget hyggeligt at høre på.. Det er sommer i mine øre, når man kan høre det i baggrunden..

GOD SØNDAG TIL JER ALLE SAMMEN

Anmeld

25. juli 2010

otlitrom

line melias mor skriver:

uha elsker søndage. herhjemme har vi spist god morgenmad puttet med prinsessen til middag. i aften tager vi til stranden og går en lang tur. rigtig god søndag til alle

Lyder som en dejlig dag

Også god søndag til dig

Anmeld

25. juli 2010

otlitrom

FrkT skriver:

Jeg er lige hjemvendt fra arbejde her for lidt siden (og jeg elsker faktisk at arbejde om søndagen, da jeg ellers altid går og bliver trist og ugidelig om søndagen - hader søndage). Sidder lige ½ times tid her og slapper af. Bagefter står den på tøjvask, opvask, madlavning, hundetur og en masse andet.

Jeg er heldig, har en mand som HADER tour de France ligeså meget som mig

Du er HELDIG at han ikke kan lide tour.. Det har kørt heeeele dagen, er ved at være godt træt i hovedet

Anmeld

25. juli 2010

otlitrom

Du har sørme haft en aktiv søndag. Hvor er du god Det må jeg være næste uge, hihi.. det bliver ikke idag

Anmeld

25. juli 2010

Enayia

kitty skriver:

Hvad bruger i denne søndag på?

Herhjemme sidder manden og ser Tour de France (glæder mig til det er slut) og jeg hænger herinde og sumper på sofaen, sammen med katten.. Det er evigheder siden vi har haft en fridag sammen, men den gule trøje er åbenbart liidt mere spændende end mig

Er I også grebet af tour-afslutningen, eller har I fundet på noget sjovere?

God søndag allesammen!

Hihi, vi ser aldrig sport, ud over lidt sumo hvis ikke der er andet at glo på.

Ja, jeg dovner den også bare af... Så det er ikke det helt store.

Man burde vel gøre rent eller noget fornuftigt, men det gider jeg skisme ikke

God Søndag fra Enayia og Spidsmusen Haha

Anmeld

25. juli 2010

FrkT

kitty skriver:

Du er HELDIG at han ikke kan lide tour.. Det har kørt heeeele dagen, er ved at være godt træt i hovedet

Faktisk er vi meget enige om at al sport i tv er røvkedeligt. SKULLE vi se noget skulle det være en VM/EM kamp med mandefodbold eller kvindehåndbold, men det er ikke noget vi holder øje med.

Så bliver vores børn vilde med at se sport i tv må de straks på opdragelsesanstalt   Jeg er vokset op med en far som har set både fodbold, håndbold, tour de France, curling, badminton og nærmest alt muligt andet, og han er typen som RÅBER "YEAHHH" med mega dyb stemme når vi scorer, og "NEEEEJ" når de andre scorer. Så vi holdt os langt væk fra stuen de pågældende gange, ellers tror jeg vi havde mistet hørelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.