sumpe-søndag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.822 visninger
31 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

otlitrom

Hvad bruger i denne søndag på?

Herhjemme sidder manden og ser Tour de France (glæder mig til det er slut) og jeg hænger herinde og sumper på sofaen, sammen med katten.. Det er evigheder siden vi har haft en fridag sammen, men den gule trøje er åbenbart liidt mere spændende end mig

Er I også grebet af tour-afslutningen, eller har I fundet på noget sjovere?

God søndag allesammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Jibbe

Jeg slapper af... det har været en lang uge og jeg er træt.

Det har stået på familiebesøg, vores rådhusbryllup, tjek på sygehuset og scanninger og en venindes bryllup igår, samt dårlig nattesøvn pga hosteanfald... så NU skal jeg bare sidde og stene hele dagen og måske igang med at pakke den taske til sygehuset. Tour de France kører i baggrunden, jeg er egentlig rimelig ligeglad med det der cykelløb men fjernbetjeningen ligger i den anden sofa og orker ikke rigtig at hente den Og min dejlige MAND (som han jo er nu) render rundt og laver nogle småting på huset så tiden går lidt hurtigere...

Anmeld

25. juli 2010

otlitrom

Jibbe skriver:

Jeg slapper af... det har været en lang uge og jeg er træt.

Det har stået på familiebesøg, vores rådhusbryllup, tjek på sygehuset og scanninger og en venindes bryllup igår, samt dårlig nattesøvn pga hosteanfald... så NU skal jeg bare sidde og stene hele dagen og måske igang med at pakke den taske til sygehuset. Tour de France kører i baggrunden, jeg er egentlig rimelig ligeglad med det der cykelløb men fjernbetjeningen ligger i den anden sofa og orker ikke rigtig at hente den Og min dejlige MAND (som han jo er nu) render rundt og laver nogle småting på huset så tiden går lidt hurtigere...

Tillykke med brylluppet!!! Håber I havde en rigtig dejlig dag!

Det lyder som om du har haft nogle hårde dage, og så uden nattesøvn også Slap du bare af, og lad manden forkæle dig Du skal jo samle energi til fødslen

Kender godt det med at fjernbetjeningen ligger i den anden sofa, haha... Dovenskaben længe leve

Anmeld

25. juli 2010

TbCp

Jeg flader ud på sofaen med computeren...

Manden er aaaalt for aktiv lige nu.... han har rykket om i stuen, har taget vores skænk ud og er igang med at male en rumdeler han vil have sat op i stedet for... imens er han igang med at se tour.... Jeg GLÆDER mig til tour de France er overstået! Nøøøj jeg synes det er kedeligt... overvejer lidt om jeg skulle køre ned til min mor... men jeg oooorker det bare ikke

Anmeld

25. juli 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Jeg flader ud på sofaen med computeren...

Manden er aaaalt for aktiv lige nu.... han har rykket om i stuen, har taget vores skænk ud og er igang med at male en rumdeler han vil have sat op i stedet for... imens er han igang med at se tour.... Jeg GLÆDER mig til tour de France er overstået! Nøøøj jeg synes det er kedeligt... overvejer lidt om jeg skulle køre ned til min mor... men jeg oooorker det bare ikke

Gang i ham! Han har da ikke ku' holde til at have ferie Kæresten har sjovt nok også planer om at flytte rundt herhjemme, men først efter touren. Det må man jo ikke gå glip af!

Kommer der mere sport i tv efter det her? Der har været VM, Wimbeldon og nu det her.... Nu må der komme tøsetv i maaange måneder

Anmeld

25. juli 2010

mariamiss6

Jeg har været dygtiiiiiiig (klapsalve)....

For jeg har nemlig støvsuget, ryddet op, og sat alle maskiner igang...

Og det er da min allerstørste intention at vaske ned over alt lige om lidt

Anmeld

25. juli 2010

TbCp

kitty skriver:

Gang i ham! Han har da ikke ku' holde til at have ferie Kæresten har sjovt nok også planer om at flytte rundt herhjemme, men først efter touren. Det må man jo ikke gå glip af!

Kommer der mere sport i tv efter det her? Der har været VM, Wimbeldon og nu det her.... Nu må der komme tøsetv i maaange måneder

Carsten ser heldigvis "kun" tour.... så resten af året er der heldigvis ikke noget der trækker SÅ meget!!!

Anmeld

25. juli 2010

Jibbe

kitty skriver:

Tillykke med brylluppet!!! Håber I havde en rigtig dejlig dag!

Det lyder som om du har haft nogle hårde dage, og så uden nattesøvn også Slap du bare af, og lad manden forkæle dig Du skal jo samle energi til fødslen

Kender godt det med at fjernbetjeningen ligger i den anden sofa, haha... Dovenskaben længe leve

Ja vi havde en rigtig dejlig dag i haven med mad vi selv havde lavet og kun de allernærmeste var med og vidste noget om det. Så det var helt perfekt, dog troede jeg ikke det kun tog ca 30 sek inde på rådhuset da det først gik igang...  Så var vi gift... og planen er så at når der er lidt mere overskud så skal vi velsignes i kirken med stor fest bagefter hvor jeg ikke skal røre en finger!

Og ja dovenskaben længe leve!! Det er jo søndag og jeg er jo højgravid

Anmeld

25. juli 2010

moniquesmor

min datter kommer hjem imorgen efter 10dage hos sin far så jeg er igang med af få det sidste på plads på hendes værelse så hun rigtigt kan nyde af komme hjem og ellers skal der vaske tøj og ryddes op efter min veninde og hendes datter var her

Anmeld

25. juli 2010

otlitrom

mariamiss6 skriver:

Jeg har været dygtiiiiiiig (klapsalve)....

For jeg har nemlig støvsuget, ryddet op, og sat alle maskiner igang...

Og det er da min allerstørste intention at vaske ned over alt lige om lidt

For Sørensen da, der er også gang i dig!! Send lidt energi. Jeg har ingen intentioer om at lave noget som helst i dag.. Kun ting der kan spises

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.