sumpe-søndag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

otlitrom

Carsten ser heldigvis "kun" tour.... så resten af året er der heldigvis ikke noget der trækker SÅ meget!!!

Jeg har været hele møllen igennem! Og det var ikke kun DK's kampe i VM, det var ALLE! Så jeg synes det er min tur.. hihi Du har været heldig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

otlitrom

Jibbe skriver:

Ja vi havde en rigtig dejlig dag i haven med mad vi selv havde lavet og kun de allernærmeste var med og vidste noget om det. Så det var helt perfekt, dog troede jeg ikke det kun tog ca 30 sek inde på rådhuset da det først gik igang...  Så var vi gift... og planen er så at når der er lidt mere overskud så skal vi velsignes i kirken med stor fest bagefter hvor jeg ikke skal røre en finger!

Og ja dovenskaben længe leve!! Det er jo søndag og jeg er jo højgravid

Det lyder som en dejlig dag!

Anmeld

25. juli 2010

otlitrom

moniquesmor skriver:

min datter kommer hjem imorgen efter 10dage hos sin far så jeg er igang med af få det sidste på plads på hendes værelse så hun rigtigt kan nyde af komme hjem og ellers skal der vaske tøj og ryddes op efter min veninde og hendes datter var her

Så holder du arbejdsweekend? Men bliver det ikke dejligt at få hende hjem igen?

Anmeld

25. juli 2010

moniquesmor

kitty skriver:

Så holder du arbejdsweekend? Men bliver det ikke dejligt at få hende hjem igen?

joo helt bestemt savner hende så meget

Anmeld

25. juli 2010

BabyStella!

kitty skriver:

Hvad bruger i denne søndag på?

Herhjemme sidder manden og ser Tour de France (glæder mig til det er slut) og jeg hænger herinde og sumper på sofaen, sammen med katten.. Det er evigheder siden vi har haft en fridag sammen, men den gule trøje er åbenbart liidt mere spændende end mig

Er I også grebet af tour-afslutningen, eller har I fundet på noget sjovere?

God søndag allesammen!

Var i Fårup i går med familien, så har været ved og lægge billeder ind. Ellers tager manden en lur på sofaen lige nu og tøsen ude i barnevognen Nyder stilheden Snart er jeg færdig og vil hygge videre med en kryds og tværs

Anmeld

25. juli 2010

businesstigger

Jeg er slet ikke til cykelløb og *glæder* mig også til det er slut. Vi bruger dagen på en lidt sløv start men er nu på vej på familiebesøg på landet og A ska køre på have traktor

Anmeld

25. juli 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Jeg er slet ikke til cykelløb og *glæder* mig også til det er slut. Vi bruger dagen på en lidt sløv start men er nu på vej på familiebesøg på landet og A ska køre på have traktor

Hihi, så må du se om han er en rigtig fartbølle Lyder skægt. God tur!

Anmeld

25. juli 2010

otlitrom

BabyStella! skriver:

Var i Fårup i går med familien, så har været ved og lægge billeder ind. Ellers tager manden en lur på sofaen lige nu og tøsen ude i barnevognen Nyder stilheden Snart er jeg færdig og vil hygge videre med en kryds og tværs

Kryds og tværs! Det er evigheder siden jeg har lavet sådan en, men det er faktisk god underholdning!

Håber I havde en dejlig tur igår, måske derfor farmand lige må tage sig en lur?

Anmeld

25. juli 2010

otlitrom

moniquesmor skriver:

joo helt bestemt savner hende så meget

Det kan jeg godt forstå!

Anmeld

25. juli 2010

mariamiss6

kitty skriver:

For Sørensen da, der er også gang i dig!! Send lidt energi. Jeg har ingen intentioer om at lave noget som helst i dag.. Kun ting der kan spises

Er det så nu jeg skal fortælle dig at jeg ikke har vaskset mit køkken gulv i flere måneder? kun støvsuget....

Så energien er sparet op over meget lang tid du får den IKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.