nu kan jeg ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

puttecolle

Eliza/lykke skriver:

hej med jer

Så skete det - jeg har ikke rigtig sovet i nat. Lillepigen har sovet, vågnede kl. 04.00 og fik en flaske og sov videre. Men jeg ku ikke sove.

Jeg har grædt hele morgenen. Hun er 2½ mrd., og det har ellers gået så godt, hvor jeg har haft energi til at klare det. Nu føler jeg bare, at jeg ikke har energien mere. Jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg tænker hele tiden på, hvornår hun vågner igen? Er hun sulten? Hvad gør jeg forkert? hvorfor vil hun pludselig ikke det, som hun plejer? Vil hun sove i nat? Får jeg min søvn? Hvornår får jeg mad?

Jeg synes F.... det her er hårdt - bliver det nogen sinde bedre? Hun er jo kun 2½ mrd., men jeg kan overhovedet ikke se, hvordan det sku blive bedre før om laaaaannnggg tid? Hvordan holder jeg til det?

Mon det blir sjovere og anderledes med hende, når vi starter på grød? Vil hun være oplagt i sine vågne perioder?

Jeg lyder sikkert som en skvat men jeg har en rigtig off dag her.,

jeg syns lige du skal ha en kæmpe krammer... for mig lyder det som om at du er ved at udvikle en fødsels-depri så hvis jeg var dig ville jeg snakke med din læge for han kan hjælpe dig rigtigt meget.

ja som de andre skriver så er det svært at samlinie med andre børn for to børn er ikke ens men det skal nok blive bedere det kan ske i morgen og det kan ske om en mrd. men håber virkelig at du klare dig...

Kæmpe kram til dig fra mig :O)

Nicole 31+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.