Hvornår bliver deres mave bedre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

Malene84

SpunkenJo skriver:

Nogen børn gylper altså bare (havde selv en af slagsen.....) mme kan være ret hårdt for deres maver, måske du kunne give Villads lidt mere modermælk end den anden? (ved ikke hva guldklump nr. 2 hedder)

en fra min Mødregruppe har absolut haft problemer med lillepigens mave, og får nu (desværre efter laaaang tids banken i bordet i sygehusvæsenet) hjælp og kontrol. Jeg ved ikke om de små maver allerede kan tåle den grønne alomin, men idet den er syrnet skulle den være mildere mod maven.

Kæmpe krammer. Det er bare ikke fedt når de små "lider" mens man magtesløst er tilskuer.

Knus Jo

taaaaak  alt skal prøves... kan ikke holde ud af se ham sådan længere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

her tror jeg!?

De spørger på apoteket om du har talt med din læge, så skal du bare sige ja

Det er håndkøb og fuldstændig harmløst (ifølge min sp) så længe du følger doseringen nogenlunde En i min mødregruppe bruger det til sin pige og det har vendt hende på en tallerken! Aldrig mavekneb længere og hun bøvser uden at gylpe og gang i mavsen osv... Hun giver det LIGE inden amningen, selvom der vist står 15 min inden eller sådan så det virker altså også selvom man ikke gør heeeelt som der står

eeeej men for fanden da... det lyder jo som et mirakel-middel  weehuuu... svinger mine mormor arme rundt i luften af bare glæde...

Anmeld

24. juli 2010

Willa's mor

Min søn på 11 år havde store problemer. Baby zone terapi hjalp rigtigt godt.

I starten fik han 1 gang om ugen og så mindre og mindre. Til sidst hver 2 månede

Det fortsatte vi med til han var 2 år...

Anmeld

24. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

eeeej men for fanden da... det lyder jo som et mirakel-middel  weehuuu... svinger mine mormor arme rundt i luften af bare glæde...

det skulle være ret godt!

I øvrigt mega unfair at du har ret til mormor arme! Du er jo mor+mor så det må være ok! Jeg har ingen undskyldning

Håber det virker, søde! glæder mig til update

Anmeld

24. juli 2010

SpunkenJo

Malene84 skriver:

taaaaak  alt skal prøves... kan ikke holde ud af se ham sådan længere.

Nej, det er da også uudholdeligt at se på.

Jeg håber du finder en go løsning, hurtigt!

Mycolin havde min veninde også prøvet, det virkede desværre ikke så vidt jeg husker.

Men man er jo villig til ALT!!

Men måske Tristan kunne undvære lidtaf Mors mælk til fordel for en bedre mave hos Villads??

Anmeld

24. juli 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

det skulle være ret godt!

I øvrigt mega unfair at du har ret til mormor arme! Du er jo mor+mor så det må være ok! Jeg har ingen undskyldning

Håber det virker, søde! glæder mig til update

HAHAHA...  seriøst, den skal jeg bruge... vildt dårligt billede af mig... men se lige... har tabt min mave, MEN IKKE AMRNENE siden graviditeten... hva skeeeer der? iøvrigt er jeg godt igang med at tage maven på igen,... hvad sker der for amme-ædeflip?!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juli 2010

Malene84

SpunkenJo skriver:

Nej, det er da også uudholdeligt at se på.

Jeg håber du finder en go løsning, hurtigt!

Mycolin havde min veninde også prøvet, det virkede desværre ikke så vidt jeg husker.

Men man er jo villig til ALT!!

Men måske Tristan kunne undvære lidtaf Mors mælk til fordel for en bedre mave hos Villads??

ja helt sikkert... det vil jeg også prøve! Tristan kan sagtens undvære indtil jeg finder ud af om det virker, han vil alligevel hellere have flasken

Anmeld

24. juli 2010

Malene84

Willa's mor skriver:

Min søn på 11 år havde store problemer. Baby zone terapi hjalp rigtigt godt.

I starten fik han 1 gang om ugen og så mindre og mindre. Til sidst hver 2 månede

Det fortsatte vi med til han var 2 år...

Puhaaa... det lyder dyrt...!!! Men ja okay, jeg vil ofre alt jeg ejer på at han skal få det bedre

Anmeld

24. juli 2010

Skouboe

Hvor meget lactulose giver du? Og hvor tit?

Anmeld

24. juli 2010

Malene84

Skouboe skriver:

Hvor meget lactulose giver du? Og hvor tit?

Jeg giver 2 ML - 3 gange dagligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.