Hvornår bliver deres mave bedre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.520 visninger
31 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

Malene84

hey girls...

Hmmm lille Villads - som jo snart er stor (tiden flyyyyver), har stadig problemer med maven- Folk svarer som regel, bare vent!!! men vent på hvad... hvornår bliver deres maver vant til maden osv. jeg forstår ikke helt hvad det er I vil have jeg skal vente på, og hvor længe???

Han blir 12 uger på onsdag, og har haft presse ondt i 1½ måned - dog kun ved nogle af flaskemåltiderne!! har prøvet at hjælpe ham med lactulose - hmmm - men det hjælper ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Malene84

ingen der ved noget?

Anmeld

24. juli 2010

Tulle28

Malene84 skriver:

hey girls...

Hmmm lille Villads - som jo snart er stor (tiden flyyyyver), har stadig problemer med maven- Folk svarer som regel, bare vent!!! men vent på hvad... hvornår bliver deres maver vant til maden osv. jeg forstår ikke helt hvad det er I vil have jeg skal vente på, og hvor længe???

Han blir 12 uger på onsdag, og har haft presse ondt i 1½ måned - dog kun ved nogle af flaskemåltiderne!! har prøvet at hjælpe ham med lactulose - hmmm - men det hjælper ikke

Her gik det over over da hun var omkring 8-9 uger efter 3 omgange zoneterapi... Men når det typisk er ved flaskemåltiderne, tror du så ikke det er dem, hans mave ikke kan tåle? Har du prøvet andre mærker (jeg fuldammer og har ikke en dyt forstand på MME).

Knus Tulle

Anmeld

24. juli 2010

Louise mortil4

hva for en mme får han?? Det kan sagte være det hjælper ham at komme over på et andet mærke.

Knus Louise mor til 4 flaske børn.

Anmeld

24. juli 2010

Malene84

Louise mortil4 skriver:

hva for en mme får han?? Det kan sagte være det hjælper ham at komme over på et andet mærke.

Knus Louise mor til 4 flaske børn.

Det kan godt være du har ret  Jeg ammer hver anden gang, da min produktion ikke når at have mælk nok til to hver gang - så altså de får hver 6. time flaske. De får begge NAN1, vi skiftede fra alomin da vi sys de gylpede meget efter det!!! Men han gylper også meget efter NAN... er sgu lidt fortvivlet... aner ikke hvad jeg skal gøre. har bare så ondt af ham

Anmeld

24. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

mylicon, søde! Prøv det...

Enten virker det eller også virker det ikke.. Det er forskelligt fra barn til barn! Men hvis det virker!! GULD Det er et naturprodukt som skal gives inden spisning og så hjælper det luften med at komme de rigtige steder hen (både den ene og den anden vej)

Er da virkelig irriterende at han skal bøvle sådan med det

Anmeld

24. juli 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

mylicon, søde! Prøv det...

Enten virker det eller også virker det ikke.. Det er forskelligt fra barn til barn! Men hvis det virker!! GULD Det er et naturprodukt som skal gives inden spisning og så hjælper det luften med at komme de rigtige steder hen (både den ene og den anden vej)

Er da virkelig irriterende at han skal bøvle sådan med det

du er jo guld værd søde... det vil jeg straks anskaffe... hvor var du for 1½ måned siden... fnis

Anmeld

24. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

du er jo guld værd søde... det vil jeg straks anskaffe... hvor var du for 1½ måned siden... fnis

her tror jeg!?

De spørger på apoteket om du har talt med din læge, så skal du bare sige ja

Det er håndkøb og fuldstændig harmløst (ifølge min sp) så længe du følger doseringen nogenlunde En i min mødregruppe bruger det til sin pige og det har vendt hende på en tallerken! Aldrig mavekneb længere og hun bøvser uden at gylpe og gang i mavsen osv... Hun giver det LIGE inden amningen, selvom der vist står 15 min inden eller sådan så det virker altså også selvom man ikke gør heeeelt som der står

Anmeld

24. juli 2010

SpunkenJo

Malene84 skriver:

Det kan godt være du har ret  Jeg ammer hver anden gang, da min produktion ikke når at have mælk nok til to hver gang - så altså de får hver 6. time flaske. De får begge NAN1, vi skiftede fra alomin da vi sys de gylpede meget efter det!!! Men han gylper også meget efter NAN... er sgu lidt fortvivlet... aner ikke hvad jeg skal gøre. har bare så ondt af ham

Nogen børn gylper altså bare (havde selv en af slagsen.....) mme kan være ret hårdt for deres maver, måske du kunne give Villads lidt mere modermælk end den anden? (ved ikke hva guldklump nr. 2 hedder)

en fra min Mødregruppe har absolut haft problemer med lillepigens mave, og får nu (desværre efter laaaang tids banken i bordet i sygehusvæsenet) hjælp og kontrol. Jeg ved ikke om de små maver allerede kan tåle den grønne alomin, men idet den er syrnet skulle den være mildere mod maven.

Kæmpe krammer. Det er bare ikke fedt når de små "lider" mens man magtesløst er tilskuer.

Knus Jo

Anmeld

24. juli 2010

Lady Marion <3

Sikker på der ikke er for stort hul i sutten ??

Tænker også siden han gylper sådan ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.