kartoffelskræller maskine dims

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

nej, for det tager MEGET længere tid

Og om sommeren når man holder ferie har man ikke tid til den slags... hmm... eller... hmm...

Men den er bare mega smart! Og vi spiser MANGE kartofler, så det er altså tidsbesparende... tror vi spiser omkring 2 kg om dagen

Hvor køber i kartofler henne så når i spiser så mange? Så må i da købe STOR KØB  I skulle have jeres egen lille kartoffelhave MUMS. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Ej Caroline du skal på afvænning både fra kartoffelmaskine og kartofler griner  

Det tager ingen tid lige at skrubbe nogen kartofler  Øvelse gør mester.

KRAM 

jeg kan slet ikke tåle at stå med rå kartofler... Er mega allergisk overfor det der stivelse og både hænder og fødder hæver op til (seriøst) dobbelt/trippel størrelse hvis jeg skralder kartofler Og det klør HELT vildt og gør mega ondt.. hmm... Men jeg kan heldigvis sagtens tåle dem når først de er kogt!

Når der skal laves kartoffelsalat eller andet med kartofler i skiver er det Daniel der skralder/skrubber og koger og mig der evt. piller og skærer

Anmeld

24. juli 2010

Moderator

Diana... skriver:

Hvor køber i kartofler henne så når i spiser så mange? Så må i da købe STOR KØB  I skulle have jeres egen lille kartoffelhave MUMS. 

vi køber dem hos vores kartoffeltrold

En af de 100-vis af gårde der sælger store poser fyldt med lækre små kartofler (vi tager altid de mindste)!

Anmeld

24. juli 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

jeg kan slet ikke tåle at stå med rå kartofler... Er mega allergisk overfor det der stivelse og både hænder og fødder hæver op til (seriøst) dobbelt/trippel størrelse hvis jeg skralder kartofler Og det klør HELT vildt og gør mega ondt.. hmm... Men jeg kan heldigvis sagtens tåle dem når først de er kogt!

Når der skal laves kartoffelsalat eller andet med kartofler i skiver er det Daniel der skralder/skrubber og koger og mig der evt. piller og skærer

Nåå ja ok så det jo en helt anden side af sagen  Så det i orden med en skraller. 

Anmeld

24. juli 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

vi køber dem hos vores kartoffeltrold

En af de 100-vis af gårde der sælger store poser fyldt med lækre små kartofler (vi tager altid de mindste)!

Nåå ok det gør vi også det er sgu også der de er bedst og de små er også bedst! Dem spiser vi også mest af for. 

Anmeld

24. juli 2010

Plysbjørnen

Caroline86 skriver:

jeg er tæt på at sige hvad som helst

Det vigtigste er bare at den skræller på samme måde som den gamle og ikke laver flossede kartofler som de elektriske gør...

Altså jeg har haft en af de elektriske og den lavede ikke flossede kartofler, synes jeg da ikke... var glad for den (da jeg hader at skrælle kartofler), men der kan max 700 gr karfoler i den og det er for lidt til en familie på 4...

Anmeld

24. juli 2010

Pixi

Caroline86..

Har ikke læst alle indlæggene, men

Jeg har en... Elektrisk jeg ikke bruger, den er helt tilbage fra jeg var barn og virker upåklageligt...

Skal jeg smide et billede op til dig ?

Ps Og så så lige, at det var en hånddreven du søgte.. Nevermind

Anmeld

24. juli 2010

Moderator

Pixi skriver:

Caroline86..

Har ikke læst alle indlæggene, men

Jeg har en... Elektrisk jeg ikke bruger, den er helt tilbage fra jeg var barn og virker upåklageligt...

Skal jeg smide et billede op til dig ?

Ps Og så så lige, at det var en hånddreven du søgte.. Nevermind

tak for det, ellers

Anmeld

24. juli 2010

Trolde_mor

Hej smukke..

Min svigermor har en siger kæresten. Jeg kan høre hende af, hvis du er interesseret.

Du får den selvfølgelig grats

Anmeld

24. juli 2010

Moderator

Trolde_mor skriver:

Hej smukke..

Min svigermor har en siger kæresten. Jeg kan høre hende af, hvis du er interesseret.

Du får den selvfølgelig grats

du må meget gerne høre hende ad, hvis hun ikke selv bruger den!!! Og vil bestemt gerne betale for den!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.