kartoffelskræller maskine dims

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
forældre-til-Asta skriver:

Ja så kan det være de har kørt dem for meget..

det kan godt være... det får et forsøg og så kan jeg jagte de gode gamle i genbrugsbutikker og på loppemarkeder samtidig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Diana...

Ej altså caroline det da et luksus problem af de helt store om sommeren skal man da slet ikke skralde kartoflerne altså altså. jo jo en god gammel kartoffelskralder er nu engang det bedste 

Anmeld

24. juli 2010

BabyAnno2012

Jeg har fået forbud mod at købe en kartoffel skræller  :/

Min kæreste mener at det er at være "ond" mod nye kartofler da en kartoffelskræller tager meget af

Så jeg ved desværre ikk hvor du kan finde en

Anmeld

24. juli 2010

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

det kan godt være... det får et forsøg og så kan jeg jagte de gode gamle i genbrugsbutikker og på loppemarkeder samtidig

hehe ja gør det så må du give feedback

Anmeld

24. juli 2010

Mor-til-asta-09

BabyAnno2011 skriver:

Min kæreste mener at det er at være "ond" mod nye kartofler da en kartoffelskræller tager meget af

Vil gerne give din kæreste ret.. Nye kartofler skal bare pilles eller skylles.. Men de gamle, skal sgu have en ordenlig tur

Anmeld

24. juli 2010

Moderator

BabyAnno2011 skriver:

ja, det gør de elektriske nemlig... Men den her gode gamle sag tager næsten kun lige jorden væk.. bare så smart!

Anmeld

24. juli 2010

Moderator

Diana... skriver:

Ej altså caroline det da et luksus problem af de helt store om sommeren skal man da slet ikke skralde kartoflerne altså altså. jo jo en god gammel kartoffelskralder er nu engang det bedste 

Jamen den piller nemlig ikke hele skralden af (jo, hvis man bliver ved længe nok, gør den).. Den fjerner lige jorden og de værste løse skrald så de bare bliver fine og lækre

(dem på billedet er ordnet i maskinen, og fik lige længe nok)

Anmeld

24. juli 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

Jamen den piller nemlig ikke hele skralden af (jo, hvis man bliver ved længe nok, gør den).. Den fjerner lige jorden og de værste løse skrald så de bare bliver fine og lækre

(dem på billedet er ordnet i maskinen, og fik lige længe nok)

Hi hi ikke overbevist  Hvis den alligevel ikke gør det ordentligt kan man da lige så godt selv lige hurtigt skrubbe dem 

Knus

Anmeld

24. juli 2010

Moderator

Diana... skriver:

Hi hi ikke overbevist  Hvis den alligevel ikke gør det ordentligt kan man da lige så godt selv lige hurtigt skrubbe dem 

Knus

nej, for det tager MEGET længere tid

Og om sommeren når man holder ferie har man ikke tid til den slags... hmm... eller... hmm...

Men den er bare mega smart! Og vi spiser MANGE kartofler, så det er altså tidsbesparende... tror vi spiser omkring 2 kg om dagen

Anmeld

24. juli 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

nej, for det tager MEGET længere tid

Og om sommeren når man holder ferie har man ikke tid til den slags... hmm... eller... hmm...

Men den er bare mega smart! Og vi spiser MANGE kartofler, så det er altså tidsbesparende... tror vi spiser omkring 2 kg om dagen

Ej Caroline du skal på afvænning både fra kartoffelmaskine og kartofler griner  

Det tager ingen tid lige at skrubbe nogen kartofler  Øvelse gør mester.

KRAM 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.