kartoffelskræller maskine dims

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis skriver:

http://www.dba.dk/kartoffelskraeller-rapid-p/id-67147357/

Den her er da total old school

haha... det bliver måske lidt voldsomt at skulle finde plads til den i skabet

Den jeg tænker på er ikke større end en gryde.. hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

haha... det bliver måske lidt voldsomt at skulle finde plads til den i skabet

Den jeg tænker på er ikke større end en gryde.. hihi

Hihi, synes også den var lidt stor...

Anmeld

23. juli 2010

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

Inspireret af - ja faktisk min egen tråd vil jeg lige bede de damer om hjælp!

Vi har altid haft denne helt fantastiske maskine, nemlig en kartoffelskræmmermaskine MEN MED HÅNDTAG! IKKE den elektriske!

Den er rund, nede i er der så "sandpapir" hele vejen rundt på kanten og nede i "bunden". Der fyldes kartofler og vand i, puttes låg på og så drejer man på et håndtag så kartoflerne danser rundt inde i den. Lidt ligesom den elektriske, men kartoflerne bliver ikke flossede på samme måde!

Er der nogen som helst der ANER hvad jeg taler om og ved hvor jeg kan få sådan én? Den synger på sidste vers og der kommer MEGA krise når den dør!

PLEASE HELP!

Knus Caroline

p.s. kan evt. tage billede af den og lægge ind hvis ingen ved hvad jeg taler om

http://www.inspiration.dk/produkt/191468/kartoffelskraeller-6773

Der er en her, dog er den elektronisk.. Men vil tro at den ikke flosser, du skal bare stoppe den i tide.. Synes den ser skide smart ud

Anmeld

23. juli 2010

Moderator

forældre-til-Asta skriver:

http://www.inspiration.dk/produkt/191468/kartoffelskraeller-6773

Der er en her, dog er den elektronisk.. Men vil tro at den ikke flosser, du skal bare stoppe den i tide.. Synes den ser skide smart ud

Jamen de elektriske kan man få mange steder, men det som om det der sandpapir er for voldsomt ved kartoflerne Må forsøge at tale med dem igen Ved også de har dem hos vores lokale isenkræmmer (de elektriske altså)

Anmeld

23. juli 2010

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

Jamen de elektriske kan man få mange steder, men det som om det der sandpapir er for voldsomt ved kartoflerne Må forsøge at tale med dem igen Ved også de har dem hos vores lokale isenkræmmer (de elektriske altså)

Tror desværre det er fordi du køre dem for længe i maskinen... De skal jo ikke køre særlig længe...

Anmeld

23. juli 2010

Tina2

Mine forældre har også en, den er helt kanon, og den har de haft siden jeg var barn :-) Aner desværre ikke om man overhovedet kan få dem mere!

Måske du skulle kigge i genbrugsbutikker?

Anmeld

23. juli 2010

Moderator

forældre-til-Asta skriver:

Tror desværre det er fordi du køre dem for længe i maskinen... De skal jo ikke køre særlig længe...

har slet ikke haft en elektrisk.. Har bare mærket på sandpapiret og så har jeg fået kartofler hos andre hvor de har været flossede.. hmm! Men måske man bare skulle forsøge

Anmeld

23. juli 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Mine forældre har også en, den er helt kanon, og den har de haft siden jeg var barn :-) Aner desværre ikke om man overhovedet kan få dem mere!

Måske du skulle kigge i genbrugsbutikker?

de er nemlig virkelig gode.. den her var min mormors, så den hoster altså lidt rigeligt

Har forsøgt forskellige genbrugsbutikker, men de er ikke til at støve op, de maskiner! Tror simpelthen ikke man giver slip hvis først man har én

Må sende kræmmerLine på sagen

Anmeld

23. juli 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

de er nemlig virkelig gode.. den her var min mormors, så den hoster altså lidt rigeligt

Har forsøgt forskellige genbrugsbutikker, men de er ikke til at støve op, de maskiner! Tror simpelthen ikke man giver slip hvis først man har én

Må sende kræmmerLine på sagen

Nej, det er de nok ikke, den mine forældre har er i hvert fald super god, tror heller ikke den bli'r kylet ud før den er total død og det er den langtfra endnu:-)

Anmeld

23. juli 2010

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

har slet ikke haft en elektrisk.. Har bare mærket på sandpapiret og så har jeg fået kartofler hos andre hvor de har været flossede.. hmm! Men måske man bare skulle forsøge

Ja så kan det være de har kørt dem for meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.