Var det vandet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Mortil3på3og6

Har ikke fået det undersøgt, men er ret sikker på jeg fik veer igår aftes, men de er desværre gået i stå igen.

- Tror det bliver en laaaang fødsel det her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Tanja1

20 august skriver:

Har ikke fået det undersøgt, men er ret sikker på jeg fik veer igår aftes, men de er desværre gået i stå igen.

- Tror det bliver en laaaang fødsel det her..

Jeg tror stadigvæk at hvis jeg var dig, ville jeg få mig tjekket, for det lød da som om fødslen var gået i gang. Og når vandet er gået, er der jo hul i slimhindene, og derfor er der højere risiko for infektioner hos forsteret. Så jeg ville helst sikkert ringe til fødegangen, i hvert fald for sikkerhedens skyld. Held og lykke

Anmeld

29. juli 2010

Mortil3på3og6

Har lige snakket med fødegangen, de sagde at det ikke var vandet der var gået, men bare en forberedelse på det, da jeg slet ikke var nær min termin ( 20 august ).

Veerne var bare nogle forberedelses veer som jeg ikke skulle tage så højtideligt sagde hun, så nu må vi se hvad der videre sker.

Anmeld

29. juli 2010

Dansker I Holland

20 august skriver:

Har lige snakket med fødegangen, de sagde at det ikke var vandet der var gået, men bare en forberedelse på det, da jeg slet ikke var nær min termin ( 20 august ).

Veerne var bare nogle forberedelses veer som jeg ikke skulle tage så højtideligt sagde hun, så nu må vi se hvad der videre sker.

Hehe dejligt for dig Smiler... Jeg ønsker dig i hvert fald en masse held og lykke med fødslen

Knus Sussie 24+3

Anmeld

29. juli 2010

Mortil3på3og6

NR3ønskebarn skriver:

Hehe dejligt for dig Smiler... Jeg ønsker dig i hvert fald en masse held og lykke med fødslen

Knus Sussie 24+3

Tusind tak

- Hvis det da bliver nu her.. (:

Anmeld

29. juli 2010

Dansker I Holland

20 august skriver:

Tusind tak

- Hvis det da bliver nu her.. (:

Ja det håber jeg da for dig at det bliver Smiler... Ventetiden er næsten den værste hehe...

Anmeld

30. juli 2010

Mortil3på3og6

NR3ønskebarn skriver:

Ja det håber jeg da for dig at det bliver Smiler... Ventetiden er næsten den værste hehe...

Ja tak (:

- Håber jeg også, der har desværre ikke været noget siden i forgårs, bortset fra der kommer lidt mere udflåd og flydende væske ud :/

Har haft nogle få pluk veer, intet andet

Anmeld

30. juli 2010

Dansker I Holland

20 august skriver:

Ja tak (:

- Håber jeg også, der har desværre ikke været noget siden i forgårs, bortset fra der kommer lidt mere udflåd og flydende væske ud :/

Har haft nogle få pluk veer, intet andet

Ja ok Føler med dig... Krydser i hvert fald alt hvad jeg kan for at der snart sker noget... Er ikke til at holde ud af vente på baby

Og selvfølgelig en MASSE vestøv i din retning

Knus

Anmeld

30. juli 2010

Mortil3på3og6

NR3ønskebarn skriver:

Ja ok Føler med dig... Krydser i hvert fald alt hvad jeg kan for at der snart sker noget... Er ikke til at holde ud af vente på baby

Og selvfølgelig en MASSE vestøv i din retning

Knus

Tusind tak (:

Anmeld

30. juli 2010

Dansker I Holland

20 august skriver:

Tusind tak (:

Selv tak Smiler Du havde sikkert gjort det samme for mig hihi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.