Var det vandet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

Mortil3på3og6

B&J skriver:

ikke hvis du ikke har så meget foster vand.... men HUSK  ikke altid veerne starter fordi vandet går det gjorde det jo ikke hos mig... og ja ring når du har spist bedre af finde ud af om det bare er falsk alam eller om det er vandet

Okay, troede jo at fostervandet bare ville fosse ud også ville der kommer veer kort tid efter, har kun sådan nogle MEGET mærkelige bevægelser fra hende derinde, nederst i maven, ved ikke lige hvad man kan kalde det.

Ja, det er garanteret falsk alarm.

- Men håber da på det modsatte (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

B&J

20 august skriver:

Okay, troede jo at fostervandet bare ville fosse ud også ville der kommer veer kort tid efter, har kun sådan nogle MEGET mærkelige bevægelser fra hende derinde, nederst i maven, ved ikke lige hvad man kan kalde det.

Ja, det er garanteret falsk alarm.

- Men håber da på det modsatte (:

nej nej det fosser ikke altid ud det gjorde det på ham hihiihih måtte skifte bukser 2 gange og bind inden jeg gik 4 gange griner.... men mine veer kom jo heller ikke de blev sat igang i 3 dage før jeg fik min søn...  ja håbe håbe håbe på det er baby men nogle gange kan der jo også sive lidt fostervand uden fødselen er igang eller noget

Anmeld

23. juli 2010

Mortil3på3og6

B&J skriver:

nej nej det fosser ikke altid ud det gjorde det på ham hihiihih måtte skifte bukser 2 gange og bind inden jeg gik 4 gange griner.... men mine veer kom jo heller ikke de blev sat igang i 3 dage før jeg fik min søn...  ja håbe håbe håbe på det er baby men nogle gange kan der jo også sive lidt fostervand uden fødselen er igang eller noget

Jaae men det har det nemlig gjort de sidste mange uger, hvor der lige kommer lidt flydende udflåd. Har også haft det mærkeligt de sidste mange dage og haft diarre, plus stærke pluk veer, hvor jeg er vågnet om natten ved at det har gjort ondt.

Anmeld

23. juli 2010

B&J

20 august skriver:

Jaae men det har det nemlig gjort de sidste mange uger, hvor der lige kommer lidt flydende udflåd. Har også haft det mærkeligt de sidste mange dage og haft diarre, plus stærke pluk veer, hvor jeg er vågnet om natten ved at det har gjort ondt.

i mine øre lyder det som om fødsel nærmer sig hvis den ikke er gået igang...

Anmeld

23. juli 2010

Mortil3på3og6

Lillepigen10 skriver:

Jeg havde veer inden vandet gik, da vandet så gik fik jeg endnu flere veer og fødte 3 timer efter... men jeg var slet heller ikke i tvivl da vandet gik, det var ud over hele badeværelses gulvet

Hold da helt op, det må jeg nok sige, det er ikke ligefrem det der sker for mig lige nu, hehe..

- Så har du da slet ikke været i tvivl (:

Anmeld

23. juli 2010

Mortil3på3og6

B&J skriver:

i mine øre lyder det som om fødsel nærmer sig hvis den ikke er gået igang...

Tror du det ?

- Der er ikke kommet mere siden der kom det første gang, nu må vi se hvad der sker, har da godt nok nogle underlige smerter lige nu, men ikke noget der gør vildt ondt..

Anmeld

23. juli 2010

pussepige

Veer behøver heller ikke gøre helt vild ondt for at det er veer..

Anmeld

23. juli 2010

B&J

20 august skriver:

Tror du det ?

- Der er ikke kommet mere siden der kom det første gang, nu må vi se hvad der sker, har da godt nok nogle underlige smerter lige nu, men ikke noget der gør vildt ondt..

ja for tynd mave er nogle der for fordi kroppen renser ud inden de skal føde men stadig vil jeg få det undersøgt...

Anmeld

23. juli 2010

Mortil3på3og6

B&J skriver:

ja for tynd mave er nogle der for fordi kroppen renser ud inden de skal føde men stadig vil jeg få det undersøgt...

Ja nemlig, men der er intet sket siden, men kunne godt være jeg skulle få det undersøgt, du har nok ret, smiler (:

Anmeld

28. juli 2010

Trolde_mor

20 august skriver:

Ja nemlig, men der er intet sket siden, men kunne godt være jeg skulle få det undersøgt, du har nok ret, smiler (:

Hvad sagde de til det, da du fik det undersøgt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.