Var det vandet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.056 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Mortil3på3og6

Vi var lige ankommet hjem til min mor for, at spise aftensmad og hygge. Da jeg så skal på toilettet inden vi skal ned og handle, jeg tisser som jeg plejer, så er der lige en pause og ville lige "klemme" det sidste ud, så kommer der bare meget mere ud, kan ikke mærke om det kommer fra urinrøret eller skeden, sætter så fingren derned og tager den væk igen, så er der nogle hvide slimede "tråde" på min finger, de lugter lidt sødt men også af ingenting, da jeg tørre mig er der lidt blod på papiret, men har også lige barberet mig, så er i tvivl om det kunne være tegn blødning eller bare fordi jeg kunne have skåret mig, men det er alligevel 4 timer siden jeg barberede mig, så kunne ikke forstå hvis det var det?

- Så nu har jeg taget bind i for at se om der kommer mere ud som før, det er lidt fugtigt, når jeg går føles det som om jeg har min mens, er godt nok meget i tvivl om det er vandet der er gået ?

Hvor lang tid går der fra vandet er gået til man får veer ?

Er der andre der har set sådanne "tråde" før, hvis i forstår ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Lotus86

Nu har jeg ikke selv prøvet det, men ud fra hvad jeg har læst mig til herinde, så synes jeg da bestemt det godt kan lyde som om vandet er gået, især pga. den søde lugt og de hvide slimede tråde..

Det er spændende at se om der snart sker noget...

Vestøv afsted til dig

Anmeld

23. juli 2010

Risen

Lyder som mig da min fødsel gik igang.. Sys du skal ringe ud til fødegangen..

Anmeld

23. juli 2010

B&J

20 august skriver:

Vi var lige ankommet hjem til min mor for, at spise aftensmad og hygge. Da jeg så skal på toilettet inden vi skal ned og handle, jeg tisser som jeg plejer, så er der lige en pause og ville lige "klemme" det sidste ud, så kommer der bare meget mere ud, kan ikke mærke om det kommer fra urinrøret eller skeden, sætter så fingren derned og tager den væk igen, så er der nogle hvide slimede "tråde" på min finger, de lugter lidt sødt men også af ingenting, da jeg tørre mig er der lidt blod på papiret, men har også lige barberet mig, så er i tvivl om det kunne være tegn blødning eller bare fordi jeg kunne have skåret mig, men det er alligevel 4 timer siden jeg barberede mig, så kunne ikke forstå hvis det var det?

- Så nu har jeg taget bind i for at se om der kommer mere ud som før, det er lidt fugtigt, når jeg går føles det som om jeg har min mens, er godt nok meget i tvivl om det er vandet der er gået ?

Hvor lang tid går der fra vandet er gået til man får veer ?

Er der andre der har set sådanne "tråde" før, hvis i forstår ?

ring til jordmoren for da mit vand kig kig der jo 3dage hvor jeg blev sat igang i 3 dage og der er slim i mellem det var der hos mig

Anmeld

23. juli 2010

Mortil3på3og6

Tør bare ikke sætte mine forventninger højere, fordi føler ikke der kommer mere ud nu, men er det ikke noget med at man siger at man kan fylde et bind med vand i løbet af en time, og mit er kun lidt fugtigt efter 3 kvarter ?

Anmeld

23. juli 2010

Risen

20 august skriver:

Tør bare ikke sætte mine forventninger højere, fordi føler ikke der kommer mere ud nu, men er det ikke noget med at man siger at man kan fylde et bind med vand i løbet af en time, og mit er kun lidt fugtigt efter 3 kvarter ?

Behøver ikke at være vildt fyldt?! Havde også en ide om at vandet ville være voldsomt og sive ud, men mit var også mere stille og roligt og slimet.. sys du skal ringe derud..

Anmeld

23. juli 2010

B&J

20 august skriver:

det kommer jo også helt an på hvor meget fostervand mit det strømmede jo bare ud af mig griner..... men syntes også helt klart du skal ringe...

Anmeld

23. juli 2010

Tanni

Jeg havde veer inden vandet gik, da vandet så gik fik jeg endnu flere veer og fødte 3 timer efter... men jeg var slet heller ikke i tvivl da vandet gik, det var ud over hele badeværelses gulvet

Anmeld

23. juli 2010

Mortil3på3og6

Venter lige til vi har spist med at ringe, fordi jeg tør ikke tro på det er det før jeg får veer og at der kommer mere ud end det småtteri der er kommet ud nu, der er ikke mere når jeg tørre mig når jeg har tisset eller mere blod, ville der ikke komme det hvis det var det ? 

Anmeld

23. juli 2010

B&J

20 august skriver:

Venter lige til vi har spist med at ringe, fordi jeg tør ikke tro på det er det før jeg får veer og at der kommer mere ud end det småtteri der er kommet ud nu, der er ikke mere når jeg tørre mig når jeg har tisset eller mere blod, ville der ikke komme det hvis det var det ? 

ikke hvis du ikke har så meget foster vand.... men HUSK  ikke altid veerne starter fordi vandet går det gjorde det jo ikke hos mig... og ja ring når du har spist bedre af finde ud af om det bare er falsk alam eller om det er vandet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.