Dilemma!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

Mor-til-asta-09

Mettemus skriver:

Tak tak  Og ja - 2000 kr lige i lommen! Det da en seng, regnslag + fluenet og puslebord "gratis". Lækkert!

Ja absolut.. Det er desværre ikke billigt og få børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Mettemus

forældre-til-Asta skriver:

Ja absolut.. Det er desværre ikke billigt og få børn

Nej det er det godt nok ikke! Stregede lige barnevogn + lift + madresser + pusletaske ud på min liste og tænkte "nu må jeg da være nået et godt stykke" men ak - der er jo mange, mange ting tilbage. Tror dog at barnevognen er den største og dyreste ting vi kommer til at købe

Anmeld

25. juli 2010

Mor-til-asta-09

Mettemus skriver:

Nej det er det godt nok ikke! Stregede lige barnevogn + lift + madresser + pusletaske ud på min liste og tænkte "nu må jeg da være nået et godt stykke" men ak - der er jo mange, mange ting tilbage. Tror dog at barnevognen er den største og dyreste ting vi kommer til at købe

Ja absolut.. Vi valgte at købe en startpakke dengang jeg blev gravid, da vi ikke havde en bestemt BV vi gerne ville have.. og det har bare været super for os..

Anmeld

25. juli 2010

melek2303

Jeg havde også købt den... Især fordi du skriver i er på SU og det er jo ikke kun barnevogn der skal købes... Så hellere købe lidt hen af vejen... Jeg gik i krig efter NF skanning... og især efter kønsskanning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.