Dilemma!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.827 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Mettemus

Ja det er ikke verdens største problem jeg her vil præsentere for jer, men her kommer det alligevel!

Min kæreste og jeg er ellers nogenlunde enige om at vente med at investere i babygrej til efter 20. uge og MD-scanning (også pga af pladsmangel i vores lille lejlighed). Nu har jeg så alligevel fået mig snuset frem til den barnevogn vi er enige om på nettet hvor den er sat 1400 kr ned og nu kun koster 3999 kr.... SKAL/SKAL IKKE KØBE? Vi er enige om hvad vi vil have, så skal man slå til når det nu er så godt et tilbud? Om der kommer nye modeller betyder ikke så meget, da vi er fuldstændig enige om denne her - den er fin, god i tests og med SU-venlig pris... bum bum bum

Hvad ville i have gjort - tænkt "det er for tidligt, den kommer nok på tilbud igen" eller "den køber vi! 1400 kr er mange penge at spare selvom det godt nok er tidligt at købe vogn"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

MarieMor

Mettemus skriver:

Ja det er ikke verdens største problem jeg her vil præsentere for jer, men her kommer det alligevel!

Min kæreste og jeg er ellers nogenlunde enige om at vente med at investere i babygrej til efter 20. uge og MD-scanning (også pga af pladsmangel i vores lille lejlighed). Nu har jeg så alligevel fået mig snuset frem til den barnevogn vi er enige om på nettet hvor den er sat 1400 kr ned og nu kun koster 3999 kr.... SKAL/SKAL IKKE KØBE? Vi er enige om hvad vi vil have, så skal man slå til når det nu er så godt et tilbud? Om der kommer nye modeller betyder ikke så meget, da vi er fuldstændig enige om denne her - den er fin, god i tests og med SU-venlig pris... bum bum bum

Hvad ville i have gjort - tænkt "det er for tidligt, den kommer nok på tilbud igen" eller "den køber vi! 1400 kr er mange penge at spare selvom det godt nok er tidligt at købe vogn"

hmm .. hvor langt er du henne nu ?? 

men nu ved jeg heller ikke hvorhenne i vil købe den , men mange steder kan du jo vente med at betale til når du HAR født og henter barnevognen .. og så er du jo ikke forpligtiget til at betale hvis noget går galt .. og så er det vel lige meget om du køber den i uge 4 eller uge 38 ...

Anmeld

23. juli 2010

Mettemus

MarieMor skriver:

hmm .. hvor langt er du henne nu ?? 

men nu ved jeg heller ikke hvorhenne i vil købe den , men mange steder kan du jo vente med at betale til når du HAR født og henter barnevognen .. og så er du jo ikke forpligtiget til at betale hvis noget går galt .. og så er det vel lige meget om du køber den i uge 4 eller uge 38 ...

Hov ja, er 15+1 i dag og alt er helt fint og som det skal være.

Umiddelbart ser det ud som om den vil blive sendt med det samme og at man ikke kan vente til senere...

Anmeld

23. juli 2010

MarieMor

Mettemus skriver:

Hov ja, er 15+1 i dag og alt er helt fint og som det skal være.

Umiddelbart ser det ud som om den vil blive sendt med det samme og at man ikke kan vente til senere...

hmm ja . så kan jeg godt se det er lidt sværere .. tror du må snakke med manden om det og så gøre hvad der føles rigtigt for jer, og ikke nødvendigvis hvad andre føler der er det rigtige at gøre ..

Anmeld

23. juli 2010

smokin

køb den!

Anmeld

23. juli 2010

Diana...

KLART købe den 1400 er sgu da mange penge som kan bruges et andet sted og hvis i helt enige om det skal være den jamen så ser jeg da slet ikke noget problem! 

Ang pladsen har i så ikke en den kan stå hos? og ja så jeg jo så lidt overtroisk (staves) at man ikke må tage barnevognen hjem før man har født 

Anmeld

23. juli 2010

Laulund87

I skal da helt klart købe den

Anmeld

23. juli 2010

DK

Køb! Vi har jo som bekendt allerede købt en tremmeseng da den også var for billig til at gå forbi!

Knus Ditte, 14+2!

Anmeld

24. juli 2010

Riksen

Nej, det er ikke verdens største dilemma, men hvor kan jeg godt sætte mig ind i det

Jeg ville købe den, hvis det var mig. 1400 kr. er mange penge at spare - uanset om man er på SU. eller ej. Det er vel muligt for jer at få den opbevaret hos venner eller familie, hvis I ikke selv har pladsen?

Knus!

Anmeld

24. juli 2010

bøgelund

Ja køb den da 

1400 kr er meget at spare, for der er jo en del ting der skal købes, så det er da meget rart at tage tingene hen ad vejen. vi køber ting stille og roligt, når vi finder det vi vil have. så føles det meget overskueligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.